A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

3 Temmuz 2008 Perşembe

Ayna Ayna Söyle Bana - Zardanadam




Ayna Ayna Söyle Bana - Zardanadam


Ayna Ayna Söyle Bana - Zardanadam

Kafamı kuma gömsem de, duymasam bu rezil sesleri
Nereye gidersem gideyim ensemde hep nefesleri
Çatlamam, patlamam, her gördüğüm boka atlamam
Gitarımı yerim yine de yutmam hazır tabletleri
Beni müzikten soğuttunuz, yüreğimi kuruttunuz
Çocukluk hayallerimi aldınız yere vurdunuz
Size ruhumu açtım, yalnızlığımı paylaştım
Elimi tutmak yerine, beni zincire vurdunuz
Ayna ayna söyle bana var mı bizden güzeli
Gölgemden kaçar oldum ben bu işten bezeli
Ayna ayna göster bana var mı bir çıkış yolu
Kendimden korkar oldum ben bu işe gireli
Yazılır, çizilir, her gün biri kurban edilir
Ezilir, büzülür, forum görür aslan kesilir
Ben takmam bunları, kime ne? desem de inanma
Boğazımda bir düğüm, bükülür boynum, kalbim çizilir

Söyleyen : Zardanadam



Hiç yorum yok: