A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

22 Mart 2008 Cumartesi

V-W-X Harfi İle Baslayan Sarkilar




V-W-X Harfi İle Baslayan Sarkilar


Va Mişkunan - [ Zuğaşi Berepe ]
Va Mişüunan - [ Kazım Koyuncu ]
Vah Beni - [ Aşık Esiri ]
Vahdettin - [ Nil Karaibrahimgil ]
Vajina - [ Buz ]
Vak The Rock - [ MFÖ (Mazhar ]
Vakit Erken Ağlama - [ Soner Arıca ]
Vakit Geldi Ayrılık Vakti - [ Murat Kekilli ]
Vakit Tamam - [ Soner Arıca ]
Vakit Varken - [ Vega ]
Vakit Yok Gemi Kalkıyor - [ Yaşar ]
Vakitsiz - [ Efkan Şeşen ]
Vakti Dolana Kadar - [ Hilmi şahballı ]
Vakti Geldi - [ Sefarad ]
Vakti Geldi (Ayrılık Vakti) - [ Murat Kekilli ]
Vakti Geldi Ayrılığn - [ Hakan Peker ]
Vaktim Yok Unutmaya - [ Yıldız Tilbe ]
Vaktinde Gel Sevgilim - [ Orhan Gencebay ]
Vallah - [ Özcan Deniz ]
Vallahi Billahi - [ Hülya Avşar ]
Vallahi Billahi (Avcı Vurdu) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Vallahi Yalancısın - [ Cemil Cankat ]
Vangel Çantası Elinde - [ Sıdıka Çamlıdağ ]
Vanlıyam şanlıyam - [ Atakan Çelik ]
Vapurlu Şarkı - [ Bora Uslusoy ]
Vapurum - [ Haluk Levent ]
Vapurum Üç Borulu - [ Halk Türküsü ]
Var (Beyhude Gamlanma) - [ Sivaslı Noksani ]
Var (Ceviz Kadar Bir Beyin) - [ Aşık Deryami Baba ]
Var Gibi - [ Güler Duman ]
Var Gibi (Hasretinle Öldürme) - [ Gülizar Ergin ]
Var Git Arap Var Git - [ Pir Sultan Abdal ]
Var Git Turnam - [ Sezen Aksu ]
Var Git Yezit Var Git - [ Pir Sultan Abdal ]
Var Görmedim (Tahsilat Kapısı) - [ Aşık Zülali ]
Var Mı (Bu Dünya Bir Ayarsız At) - [ Aşık Sümmani ]
Var Mı Hacı Bektaş Veli\'den Gayrı - [ Pir Sultan Abdal ]
Var Mı Ki - [ Dilemma ]
Var Mı Söyle - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Var Mı Yan Bakan - [ Özlem Tekin ]
Var Mı Yaradan - [ Sabit İnce ]
Var Mıdır (Güzel Bu Dünya) - [ Aşık Meluli ]
Var Mısın - [ Seda Sayan ]
Var mısın? - [ Ajlan Büyükburç ]
Vara Vara - [ Eda Özülkü ]
Vara Vara Vardık Bir Kara Taşa - [ Karacaoğlan ]
Vardar Ovası - [ Anonim ]
Vardım Baktım Süt Pişirmiş - [ Mehmet İpekçi ]
Vardım Hint Eline - [ Turan Engin ]
Vardım Kırklar Kapısına - [ Davut Sulari ]
Vardım Ki Yurdundan - [ Bayburtlu Zihni ]
Vardım Yarin Bahçesine - [ Halk Türküsü ]
Vardır (Cahiller Çekemez) - [ Edip Harabi ]
Vardır (Cevdet Bey) - [ Hodlu Noksani ]
Vardır (Neyleyip Ağlarsın) - [ Geredeli Aşık Figani ]
Vardır (Servis Ser Tabibi) - [ Hodlu Noksani ]
Varım Her Şeye - [ Af ]
Varın Bakın (İslamoğlu) - [ Ahmet Burukoğlu ]
Varın Gidin - [ Mahmut Güzelgöz ]
Varın Sorun Babasına - [ Mustafa Karaköy ]
Varın Söylen Urfani\'ye - [ Halk Türküsü ]
Varıp Gidem Bir Kamile Danışam - [ Aşık Sümmani ]
Varıp Neylemeli Sılaya Gayrı - [ Adanalı İboş Ağa ]
Varlığın Yeter - [ Hüseyin Tatlı ]
Varoşların Aşkı - [ Ayna ]
Varsa Söyle - [ Nilüfer ]
Varsın Yansın Dünya - [ Ajda Pekkan ]
Vasiyet - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Vasiyet (Güzel Ölüm II) - [ Ahmet Yılmaz ]
Vasiyet Orijinal Sözler - [ Sagopa Kajmer ]
Vatan - [ Nefret ]
Vatan Borcu - [ Serdar Ortaç ]
Vatan Göründü - [ Aşık Zülali ]
Vatan Söylüyor (Beni) - [ Hilmi şahballı ]
Vatana Doğru (Gönül Havalandı) - [ Hodlu Noksani ]
Vay Anam Vay - [ Tarkan ]
Vay Aney - [ Rober Hatemo ]
Vay Aslanım - [ Ferhat Tunç ]
Vay Bana - [ Sinan Özen ]
Vay Bana Vaylar Bana - [ Halk Türküsü ]
Vay Be - [ Murat Kekilli ]
Vay Be Ben Neymişim - [ Gökçe ]
Vay Ben Öleydim - [ Nuray Hafiftaş ]
Vay Beni - [ Volkan Konak ]
Vay Beni Vaylar Beni - [ Ferhat Tunç ]
Vay Dünya - [ Onur Akın ]
Vay Göresim Geldi (Dumanlı) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Vay Kurban - [ Cem Karaca ]
Vay Le Le (Bir Kırmızı Gül Olup) - [ Hakan Işık ]
Vay Vay Dünya - [ Neşet Ertaş ]
Vazgeç (Kafam Sema) - [ Sefil Selimi ]
Vazgeç Çocuk - [ Hücre 35 1/2 ]
Vazgeç Gönlüm - [ Orhan Gencebay ]
Vazgeç Gönül - [ Zeynep Dizdar ]
Vazgeç Gönül Remix - [ Zeynep Dizdar ]
Vazgeçeceğim - [ Hakan Taşıyan ]
Vazgeçeme - [ Öztürk ]
Vazgeçemem - [ Tarkan ]
Vazgeçemiyorum - [ Hakan Peker ]
Vazgeçen Ben Değildim - [ Hakan Peker ]
Vazgeçilmiyor - [ Murat Göğebakan ]
Vazgeçiyorum - [ Yakup Ekin ]
Vazgeçiyorum Senden - [ Sevcan Dalkıran ]
Vazgeçme - [ Barış Akarsu ]
Vazgeçmek İçin Çok Erken - [ Elif ]
Vazgeçmek İçin Erken - [ Elif ]
Vazgeçmelisin - [ Büyülü Yelken ]
Vazgeçmem - [ Ebru Gündeş ]
Vazgeçmem Senden - [ Onur Mete ]
Vazgeçmişim - [ Çoban Ali ]
Vazgeçtim - [ Sezen Aksu ]
Vazgeçtim (66. Sone) - [ Ezginin Günlüğü ]
Vazgeçtim Aşktan - [ Ekrem Düzgünoğlu ]
Vazgeçtim Dünyadan - [ Şebnem Ferah ]
Va\'den Tekmil İmiş - [ Pir Sultan Abdal ]
Ve Ben Şimdi - [ Ajda Pekkan ]
Ve Ben Yalnız - [ Gönül Turgut ]
Ve Gülümse Şimdi (Bebeğim) - [ Emre Aydın ]
Ve Melankoli - [ Kayahan ]
Ve Olamadı Aşk - [ Özlem Tekin ]
Ve Ölüm - [ Murat Göğebakan ]
Ve Sadece Eğer - [ Hardal ]
Ve Sen Gidiyorsun - [ Ahmet Yılmaz ]
Ve Sevgi - [ Objektif ]
Vebali Boynuna İlazım Değil - [ Pir Sultan Abdal ]
Veda - [ Zerrin Özer ]
Veda busesi - [ Hakan Peker ]
Veda Edeceksen Et - [ Orhan Gencebay ]
Veda Etmem Ben Bu Aşka - [ Çelik ]
Veda Gecesi - [ Arif Susam ]
Veda Mektubu - [ Yusuf Savaş ]
Vefasız - [ Haluk Levent ]
Vefasız Alem - [ Müslüm Gürses ]
Vefasız Aşk - [ Orhan Gencebay ]
Vefasız Kadın - [ Atilla Kaya ]
Vefasız Leyla - [ Neşet Ertaş ]
Vefasız Yar - [ Gökhan Tepe ]
Veli Hoca (Çok şükür Ki) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Ver - [ Ferdi Tayfur ]
Ver Ateşi Yalan Dünya - [ Hüdaverdi Güner ]
Ver Elini - [ İlhan İrem ]
Ver Elini Bana - [ Nilüfer ]
Ver Ver - [ Can Kan ]
Ver Yolun Bac\'ını Gel Geç - [ Köroğlu ]
Verdi Bana (Gönül Bahçesi) - [ Gül Ahmet ]
Verdiğin İkrara Saldım Ben Seni - [ Pir Sultan Abdal ]
Verem Eyler - [ Ali Aksoy ]
Veremem - [ Lerzan Mutlu ]
Veremem Sana Acımı - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Veresiye Olmaz - [ Erhan Güleryüz ]
Verir Bir Hudam (Gönlümde Var) - [ Hodlu Noksani ]
Verme - [ Tarkan ]
Vermem - [ Harun Kolçak ]
Vesaire - [ İlhan İrem ]
Vesikalı Yarim - [ Edip Akbayram ]
Veysel Babam Uyan Bak - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Veysel\'e Mektup - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Vezirene Sen Vezirene - [ Tahsin Kerkükoğlu ]
Vicdan Azabı - [ Müslüm Gürses ]
Vicdan Mahkemesi şahit İstemez - [ Aşık Haşimi ]
Vicdansız - [ Ege ]
Vicdansızlar - [ Sinan Özen ]
Vira Vira - [ Yeni Türkü ]
Viran Bahçelerde -Orj- - [ Pir Sultan Abdal ]
Virane - [ Doğuş ]
Viraneyim - [ Murat Göğebakan ]
Vita Es Morte - [ Pentagram ]
Vitrin - [ Ajda Pekkan ]
Vodka - [ Kzans ]
Volor Molor Yardan Gelen Haber - [ Erkan Oğur ]
Vur Ben Ölem - [ Ferhat Tunç ]
Vur Beni - [ Cengiz İmren ]
Vur Da Git - [ Ceylan ]
Vur Davula - [ Eyüphan ]
Vur Davulcu (Gel Gülüm) - [ Doğan Yılmaztürk ]
Vur Dibine - [ Rober Hatemo ]
Vur Ha Gardaş - [ Sibel Can ]
Vur Ha Vur - [ Barış Manço ]
Vur Kaç - [ Simin Mater ]
Vur Kadehi - [ Ferhat Göçer ]
Vur Kadehi Ustam - [ Ferhat Göçer ]
Vur Patlasın Çal Oynasın - [ Ayna ]
Vur Sen Beni - [ Teoman ]
Vur Sineme Öldür Beni - [ Murat Kekilli ]
Vur Ulan Köpek Dölü - [ Grup Yorum ]
Vur Vur Dünyası - [ Seyfi Doğanay ]
Vur Yüreğim - [ Sertab Erener ]
Vuracak - [ Yıldız Tilbe ]
Vuracak Yeminlerim - [ Yıldız Tilbe ]
Vuramam Sana - [ Güçlü Soydemir ]
Vurda Öyle Git - [ Orhan Gencebay ]
Vurdu Vurdu Vuruldi - [ Davut Güloğlu ]
Vurdum En Dibe Kadar - [ Barış Akarsu ]
Vurgun - [ Faruk K ]
Vurgun Yedim - [ MFÖ (Mazhar ]
Vurgunum Hasretine - [ Ferhat Tunç ]
Vurma - [ Özlem Tekin ]
Vurma Oğlan - [ Süleyman Yanık ]
Vurmasaydın - [ Nida ]
Vurmayın - [ Emrah ]
Vursalar Beni - [ Tamer Karan ]
Vursalar Ölemem - [ Yıldız Tilbe ]
Vursaydın Keşke - [ Seyfi Doğanay ]
Vursunlar Beni - [ Anonim ]
Vurula Vurula - [ Yonca Evcimik ]
Vuruldu - [ Ferhat Tunç ]
Vurulmuşum - [ Fikret Kızılok ]
Vurulup Kalmışsın - [ Grup Mayıs Rüzgarı ]
Vurun - [ Hakan Taşıyan ]
Vurun Evlatlarım - [ Aşık şeref Taşlıova ]
Vurun Hoylu\'ya Hoylu\'ya - [ Köroğlu ]
Vurur - [ Deniz Arcak ]
Vururum - [ Birol Can ]
Vururum Seni - [ Ümit Besen ]



Hiç yorum yok: