A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

21 Mart 2008 Cuma

U-Ü Harfi İle Baslayan Sarkilar




U-Ü Harfi İle Baslayan Sarkilar


Uca Bağların Başında - [ Köroğlu ]
Uca Dağlar Başında - [ Zeynep Hanlarova ]
Uca Dağların Başına - [ İsmail Başaran ]
Uca Dağların Başında - [ Köroğlu ]
Uca Dağların Başından - [ Ercişli Emrah ]
Ucu Dağların Başında - [ Anonim ]
Ucuz - [ Berksan ]
Ucuz Mumlar - [ Bengü ]
Uçacaksın - [ Gülben Ergen ]
Uçak - [ Feridun Düzağaç ]
Uçan Halı - [ Ajda Pekkan ]
Uçan Kuşlar - [ Ali Haydar Timisi ]
Uçları Kırık - [ Vega ]
Uçtu Uçtu - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Uçuk Kaçık - [ Hakan Peker ]
Uçun Kuşlar Uçun - [ İlhan İrem ]
Uçur Beni - [ Uğur Işılak ]
Uçurtma - [ Mehmet Güreli ]
Uçurtma Bayramları - [ Levent Yüksel ]
Uçurum Sarkısı - [ Ferhat Tunç ]
Uçurumlara Doğru - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Uçurumun Kenarında - [ Deli Yürek ]
Uçurun Beyler - [ Metin Özülkü ]
Ufacık Meşenin Dalları Yerde - [ Ömer Yılmaz ]
Ufacık Taşınan Bina Yapılmaz - [ Muammer Uludemir ]
Ufak At Biraz Civcivler Yesin - [ Sibelim ]
Ugur Böcegi - [ Banu Zorlu ]
Ugurla Bahtiyarları - [ Sagopa Kajmer ]
Uğradım Bir Derde - [ Pir Sultan Abdal ]
Uğrun Uğrun (Kömür Gözlüm) - [ Karacaoğlan ]
Uğrunda Bir Ölmek Kaldı - [ Orhan Gencebay ]
Uğrunda Herşeyi - [ Serdar Ortaç ]
Uğrünü Uğrünü Gelir Dereden - [ Medine Köseoğlu ]
Uğur Ola - [ Yırtık Uçurtma ]
Uğur'lar Olsun - [ Selda Bağcan ]
Uğurlama - [ Grup Yorum ]
Uğurlar Ola - [ Ahmet Kaya ]
Uğurlar Olsun - [ Selda Bağcan ]
Uh Uh - [ Doğuş ]
Ukala Dümbeleği - [ Nazan Öncel ]
Ukte - [ Demet ]
Ula Hamiyet - [ Grup Vitamin ]
Ula Ula Niyazi Yiyece Misun Beni - [ Emin Yağcı ]
Ulan - [ Tual ]
Ulaşamadım - [ Reyhan Karaca ]
Ulaşır Sana - [ Grup Yorum ]
Ulu Tanrı Seni Övmüş Yaratmış - [ Nuri Üstünses ]
Ulu Tanrım - [ Yuhu ]
Ummadığım Anda - [ Yıldız Tilbe ]
Umrumda Değil - [ Candan Erçetin ]
Umrundamı - [ Erol Budan ]
Umudu Kesme Yurdundan - [ Zülfü Livaneli ]
Umudum - [ Alişan ]
Umudum Ol - [ Zeynep ]
Umudum Var - [ Ogün Sanlısoy ]
Umudun Resmini - [ Grup Mayıs Rüzgarı ]
Umudun Türküsü - [ Vardiya ]
Umudun Zeybeği - [ Grup Yorum ]
Umurumda Değil - [ Serdar Ortaç ]
Umurumda Değilsin - [ Gökçe ]
Umut - [ İhtiyaç Molası ]
Umut Sahili - [ Nev ]
Umut Sakla - [ Cansu Koç ]
Umut Sandalı - [ Selahattin Özdemir ]
Umut Yoksulun Ekmeği - [ Müslüm Gürses ]
Umut Yüklü Bahar - [ Umut Altınçağ ]
Umutsuz Aşk - [ Bora Uslusoy ]
Umutsuz Hayat - [ Müslüm Gürses ]
Umutsuzluğun Şarkısı - [ Ahmet Arif Şahin ]
Umutsuzluk - [ Ayna ]
Umutsuzum - [ Gökhan Tepe ]
Unspoken - [ Pentagram ]
Untıl We Mean It - [ Element ]
Unter Meinem Herz - [ Mehmet & Murat ]
Unut - [ Sezen Aksu ]
Unut Beni - [ Tarkan ]
Unut Beni Sevgilim - [ Gece Yolcuları ]
Unut Gitsin - [ Nilüfer ]
Unut Kalbim - [ Gökhan Tepe ]
Unut Onu - [ Rafet El Roman ]
Unutabilsem - [ Emrah ]
Unutacaksan Sevme - [ Jale ]
Unutama Beni - [ Esmeray ]
Unutamadığım - [ Cem Karaca ]
Unutamadım - [ Müslüm Gürses ]
Unutamam - [ Sanat Müziği ]
Unutamam Asla Seni - [ Azer Bülbül ]
Unutamam Ki - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Unutamam Sen Var ya Sen - [ Cankan ]
Unutamam Seni - [ Safiye Soyman ]
Unutamayız - [ Müslüm Gürses ]
Unutamazsın - [ Müslüm Gürses ]
Unutamıyorum - [ Barış Manço ]
Unutma - [ Kayahan ]
Unutma Beni - [ Emre Altınok ]
Unutma Sevdiğim - [ Musa Eroğlu ]
Unutmadığım - [ Cem Karaca ]
Unutmadım - [ Mustafa Yıldızdoğan ]
Unutmadım Seni - [ Hakan Peker ]
Unutmak - [ İzel ]
Unutmak İstemiyorum - [ Doğuş ]
Unutmak İstiyorum - [ Ferdi Tayfur ]
Unutmak Kolay - [ Ezginin Günlüğü ]
Unutmamalı - [ Tarkan ]
Unutmayacağım - [ İbrahim Erkal ]
Unuttu Bizi (Dört Yol Oldu) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Unuttu Seni - [ Sibel Can ]
Unuttum - [ Demet Akalın ]
Unuttum Artık Seni - [ Gülden Karaböcek ]
Unuttum Bilsin Bilsin - [ Müslüm Gürses ]
Unuttum İşte - [ Güllü ]
Unuttum Seni Ben - [ Hakan Altun ]
Unuttun Beni - [ Berksan ]
Unuttun Beni Zalim - [ Hakan Peker ]
Unutulan - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Unutuldular - [ Pinhani ]
Unutuldum (Aşkımızda Bitti Diken) - [ Hilmi şahballı ]
Unutulmaz - [ Mirkelam ]
Unutulmuş Muydum - [ Metin Özülkü ]
Unutulmuyor - [ Seyfi Doğanay ]
Unutulur - [ Banu ]
Unutulurmuş - [ İbrahim Erkal ]
Unutur muyum Seni - [ Murat Göğebakan ]
Unutursam Affet - [ Ayşen ]
Unutursun - [ Soner Alıç ]
Unutursun (Bir Gün Olur) - [ İsmail Özden ]
Unutursun Biliyorum - [ Müslüm Gürses ]
Unutursun Diye - [ Ümit Besen ]
Unutursun Mihribanım - [ Abdurrahim Karakoç ]
Unuturum - [ Ebru Gündeş ]
Unuturum Yar - [ Ömer Danış ]
Unutuverdim - [ Ebru Gündeş ]
Urce - [ Zeynel Kahraman ]
Urce (Türkçe) - [ Zeynel Kahraman ]
Urfa Bir Yana Düşer - [ Abdülvahap Sait ]
Urfa Kurtuluş Marşı - [ Hulusi Kılıçaslan ]
Urfa Semahı (Açış Bölümü) - [ Mehmet Acet ]
Urfa Semahı (Çark Bölümü) 1 - [ Mehmet Acet ]
Urfa Türküsü - [ Halk Türküsü ]
Urfa'nın Etrafı - [ İbrahim Tatlıses ]
Urfa'ya Paşa Geldi - [ Yavuz Bingöl ]
Urfadan Gazel - [ Kazancı Bedih ]
Urfadan Gazel-urfa Türküsü-ihbarcı - [ Erkan Oğur ]
Urfalı - [ Alişan ]
Urfalı Mısan - [ Naci Eray ]
Urfalı Sevmiş - [ Ahmet Tuncer ]
Urfalıyam Bahçalıyam Bağlıyam - [ Halk Türküsü ]
Urfalıyam Dağlıyam - [ Halk Türküsü ]
Urfalıyam Ezelden - [ Halk Türküsü ]
Urfalıyam Ezelden (Ömer) - [ Halk Türküsü ]
Urfalıyam Gül Nedim - [ Bedirhan Kırmızı ]
Urfamızın Dört Etrafı Bahçalar - [ Halk Türküsü ]
Urfamızın Etrafında Bahçeler - [ Fatih Yükselmiş ]
Urfa\'nın Etrafı Dumanlı Dağlar - [ Cemil Cankat ]
Urfa\'ya Paşa Geldi - [ Hamdi Polatoğlu ]
Usandım - [ Göktan ]
Usandım Ben - [ Murat Kekilli ]
Usandım Gecelerden - [ Müslüm Gürses ]
Usandım Senin Elinden - [ Mahmut Erdal ]
Usandım Sonunu Yokladım - [ Karacaoğlan ]
Usanmıyorsun - [ Sibel Can ]
Uslandım Anne - [ Harun Kolçak ]
Uslandım Sevgilim - [ Hakan Altun ]
Uslanmadı Benim Divane Gönlüm - [ Ozan Rehberi ]
Uslanmadım - [ Levent Yüksel ]
Uslanmak Bilmedi Hayat! - [ Aslı ]
Uslanmam - [ Deniz Seki ]
Uslanmaz Yüreğim - [ Ferhat Tunç ]
Uslanmazdım - [ Metin Özülkü ]
Uslu Dur - [ Nalan ]
Usta - [ Müslüm Gürses ]
Usul Usul - [ Nalan ]
Usulca - [ Kurban ]
Utan - [ Orhan Gencebay ]
Utan Utan - [ Selda Bağcan ]
Utanacaksın - [ Sibel Can ]
Utangaç - [ Kıraç ]
Utanıp Da - [ Demet ]
Utanıpta - [ Demet ]
Utanır Gibisin - [ Burçin Birben ]
Utanıyorum - [ Özcan Deniz ]
Utanmasam - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Utanmasam Ağlarım - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Utansın - [ Serdar Ortaç ]
Uy Aha Trabzon - [ Kazım Koyuncu ]
Uy Havar - [ Ahmet Kaya ]
Uyan - [ Mor ve Ötesi ]
Uyan Bacım - [ Bülent Serttaş ]
Uyan Çoban Sürüde Kurt Var - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Uyan Halkım Uyan - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Uyan Nolursun Uyan - [ Emrahsar & Eren Türkmen ]
Uyandım - [ Ayna ]
Uyandım Gafletten - [ Aşık Sümmani ]
Uyandım Sabah İle - [ Halk Türküsü ]
Uyanıktır (Uyan Bir Kere Kıl İdrak) - [ Aşık Mahcubi ]
Uyanınca - [ Athena ]
Uyanır Uyanmaz Gelemem - [ Demet ]
Uyanış - [ Cem Köksal ]
Uyanışların En Güzeli - [ Volkan Konak ]
Uyanma Zamanı - [ Yılmaz Tatlıses ]
Uydum Yarin Sözüne - [ Hikmet Tanyaş ]
Uydurmuş - [ Mehmet Muratoğlu ]
Uygarlık Üzerine Çelişkiler - [ Objektif ]
Uyku - [ Mor ve Ötesi ]
Uyku Kardeşim - [ Fikret Kızılok ]
Uykuda Mısın - [ Müslüm Gürses ]
Uykuda Mısın Sevgili Yarim - [ Neşet Ertaş ]
Uykudamısın Sevgili Yarim Şiirli - [ Müslüm Gürses ]
Uykudan Uyanmış - [ Erzurumlu Emrah ]
Uykular Geldi De Kovdumu Gözüm - [ Aşık Sefai ]
Uykum Firari - [ İntizar ]
Uykumda Gel - [ Aslı ]
Uykusuz Her Gece - [ Ajda Pekkan ]
Uyman Uyman - [ İlker Özcan ]
Uyu Ey Gönlüm - [ Orhan Gencebay ]
Uyuklama Sevdiğim - [ Halk Türküsü ]
Uyur İdik Uyardılar - [ Pir Sultan Abdal ]
Uyur İken Uyardılar - [ Halk Türküsü ]
Uyut Beni - [ Kurban ]
Uyuyamadım - [ Nadide Sultan ]
Uyuyuş Ve Uyanış - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Uzadı Geceler - [ Ferdi Tayfur ]
Uzağına Düştüm - [ Burcu Güneş ]
Uzak - [ Tarkan ]
Uzak Bir Gölge - [ Yeni Türkü ]
Uzak Değilim - [ Burcu Güneş ]
Uzak Dur - [ Barış Özaydın ]
Uzak Dur Ateşimden - [ Nilüfer ]
Uzaklarda - [ Füsun Coşkun ]
Uzaklarda Bir Çizgide - [ Sezen Aksu ]
Uzaklıklar - [ Bülent Birinci ]
Uzakta - [ İlhan Şeşen ]
Uzaktan El Salla - [ Emrah ]
Uzaktan Geldim - [ Ayşen ]
Uzaktan Sevdim - [ Yavuz Bingöl ]
Uzaktan Uzağa - [ Müslüm Gürses ]
Uzaktasın - [ Esra Kahraman ]
Uzat Elini - [ Hepsi ]
Uzat Ellerini - [ 657 ]
Uzat Serçe Parmağını - [ Erkin Koray ]
Uzayıp Giden O Tren Yolları - [ Naci Tektel ]
Uzaylı - [ Nil Karaibrahimgil ]
Uzun Geceler - [ Ebru Yaşar ]
Uzun Hava (Baba Bugün) - [ Halk Türküsü ]
Uzun İnce Bir Yoldayım - [ Aşık Veysel ]
Uzun Kavak Ne Gidersin Engine - [ Vasfiye Çember ]
Uzun Kavak Ne Uzarsın Boyuna - [ Sarı Recep ]
Uzun Lafın Kısası - [ Sezen Aksu ]
Uzun Olur Ahlatlı\'nın Çalısı - [ Memiş Direk ]
Uzun Uzun Kamışlar - [ Cemil Cankat ]
Uzun Uzun Yollar - [ Göksel ]
Üç Adamın İşi Zor - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Üç Beş Aşık 1 - [ Yüksel Yıldız ]
Üç Beş Kişi - [ Teoman ]
Üç Duyguyu Canım Gibi Severim - [ Hüseyin Çırakman ]
Üç Dünya - [ Gökalp Baykal ]
Üç Gecedir Yatmadım - [ Eyüphan ]
Üç Gözlü Pınarın Gözün Ararsan - [ Pir Sultan Abdal ]
Üç Günlük Dünya - [ Orhan Gencebay ]
Üç Güzel Oturmuş Gergefin İşler - [ Kazım Taştekin ]
Üç Güzel Oturmuş İskambil Oynar - [ Sarı Recep ]
Üç Kalp - [ Hepsi ]
Üç Kız Bir Ana - [ Kurbani Kılıç ]
Üç Kuş İdik Uçar İdik Havada - [ Sevinç Sarısözen ]
Üç Nokta - [ Kayahan ]
Üçüncü Dünya Savaşı - [ İlhan İrem ]
Üçüncü Gurbet - [ Kıvırcık Ali ]
Üfle - [ Yurtseven Kardeşler ]
Üfle Güneşi Sönsün - [ Sagopa Kajmer ]
Üfürdüm Çerağı - [ Pir Sultan Abdal ]
Üğrünü Üğrünü Gelir (Bedir) - [ Medine Köseoğlu ]
Üğü Kuşu - [ Hakkı Keleş ]
Ülke Ol - [ Umut Altınçağ ]
Ülkem Ağlar - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ülkücü Derler Bize - [ Ozan Arif ]
Ümit Şarkısı - [ Orhan Gencebay ]
Ümit Yere Batsın - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Ümmü Kız - [ Hasan Hüseyin Kural ]
Ümmüm Seni Hanaylardan Atarlar - [ Mevlüt Dede ]
Üniversite Yılları - [ Soner Alıç ]
Üniversiteli - [ Egoist ]
Ünü Kırıkhan\'ın (Altı Temmuz) - [ Sefil Ali Tansal ]
Ünye\'den Çıktım Başım Selamet - [ Fethi Gençalioğlu ]
Ünzile - [ Sezen Aksu ]
Üryam - [ Cem Karaca ]
Üryan Geldim Gene Üryan Giderim - [ Karacaoğlan ]
Üsküdar - [ Osman Öztunç ]
Üsküdar\'a Gider İken - [ Nuri Halil Poyraz ]
Üstat Ne Sorarsın - [ Aşık Fazıli ]
Üstü Gümüş Çullu Kırat\'ım - [ Köroğlu ]
Üstüme Basıp Geçme - [ Gökhan Kırdar ]
Üstüme Düşme Benim - [ Müslüm Gürses ]
Üstüme Fazla Düşme - [ Müslüm Gürses ]
Üşür Ölüm Bile - [ Ahmet Kaya ]
Üşüttük - [ Grup Vitamin ]
Üşüyorum - [ Gökhan Özen ]
Üvey - [ Şebnem Ferah ]
Üveyik (Duruşun Gariptir) - [ Aşık Osman Feymani ]
Üz Bakalım - [ ]
Üzdünüz Beni Yıllar - [ Bülent Ersoy ]
Üzerine Alanın - [ Osman Öztunç ]
Üzgün Bakışlar - [ Müslüm Gürses ]
Üzgün Yüzlü Dertli Akşam - [ Ajda Pekkan ]
Üzgünüm - [ Jale ]
Üzgünüm Aşkım - [ Deniz Seki ]
Üzgünüm O Kadın Ben Değilim - [ Hande Yener ]
Üzme (Gidince Biter Sandım) - [ Cevdet Bağcı ]
Üzme Beni - [ Sibel Can ]
Üzme Yar - [ Yavuz Bingöl ]
Üzüleceksın - [ Murat Boz ]
Üzülme - [ Ramis Ekinci ]
Üzülme Dostum - [ İlhan İrem ]
Üzülmeye Değer Mi - [ Burak Kut ]
Üzülürsün - [ Hilal Cebeci ]
Üzüm Kaldı - [ Cem Karaca ]
Üzüm Karası Gözlerin - [ Fatih Kısaparmak ]



Hiç yorum yok: