A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

8 Mart 2008 Cumartesi

H Harfi İle Baslayan Sarkilar




H Harfi İle Baslayan Sarkilar


Ha Bire Durmadan - [ Candan Erçetin ]
Ha Bugün Ha Yarın - [ Deniz Arcak ]
Ha Ha - [ Yıldız Tilbe ]
Ha Kıyamet Kopmuş Ha Sen Gitmişsin - [ Kadir Tapucu ]
Ha Varsın Ha Yoksun - [ Orhan Gencebay ]
Haber - [ Kurban ]
Haber Aldım - [ Ragga Oktay ]
Haber Versem Toprağa - [ Aykut Kuşkaya ]
Haberi Olsun - [ Yıldız Tilbe ]
Haberi Yok - [ Ayşegül Aldinç ]
Haberimiz Yok - [ Müslüm Gürses ]
Haberin Olmaz - [ İzel ]
Haberin Olsun - [ Eda Özülkü ]
Haberin Olsun (Sevgililer günü) - [ Ebru Yaşar ]
Haberin Var Mı - [ Funda Arar ]
Haberin Var Mı (Bu Sineyi) - [ Ozan Ata Canani ]
Haberin Var Mı Hey Gönül - [ Aşık Mevlevi ]
Haberin Varmı - [ Tuncay Okutan ]
Haberin Yok (Salınarak Gelen) - [ Hacı Yener ]
Haberin Yok Ölüyorum - [ Duman ]
Haberini Aldım - [ Faruk K ]
Habeşin Bağında Vurdular Beni - [ Mahmut Güzelgöz ]
Hacel Obası - [ Anonim ]
Hacel Obası 1 - [ İhsan Öztürk ]
Hacı Bektaş - [ Aşık Veysel ]
Hacı Bektaş (Bütün Evren Semah) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Hacı Bektaş Veli Dost - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Hacı Farac\'ın Kızısan - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Hacı Rüştü - [ Halk Türküsü ]
Hacıbey (Bir Destan Yazayım) - [ Hodlu Noksani ]
Haçan Bir Mecliste Olsa - [ Köroğlu ]
Haçan Ölesim Gelir - [ Ahmet Kaya ]
Hadi Baba Gene Yap - [ Yaşar Kurt ]
Hadi Bakalım - [ Sezen Aksu ]
Hadi Bana Eyvallah - [ Hakan Peker ]
Hadi Beni Güldür Biraz - [ Ogün Sanlısoy ]
Hadi Beni Vurun - [ Kutsal ]
Hadi Bir Ses Duy - [ Replikas ]
Hadi Bize Bağlan Ft Eko Freshkilla Hakansummer - [ Ceza ]
Hadi Bize Gidelim - [ Ahmet Kaya ]
Hadi Buyur - [ Aylin Aslım ]
Hadi Bye Bye - [ Burak Uçkun ]
Hadi Çıkta Gel - [ Ankaralı Namık ]
Hadi Çiçeğim - [ Doğuş ]
Hadi Gel - [ Haluk Levent ]
Hadi Gel Köyümüze Geri Dönelim - [ Ferdi Tayfur ]
Hadi Git - [ Serdar Ortaç ]
Hadi Görüşürüz - [ Ebru Destan ]
Hadi Göster - [ Nalan ]
Hadi Gül - [ Haluk Levent ]
Hadi Güneye - [ Nazan Öncel ]
Hadi Hadi - [ Yamaç ]
Hadi Hadi Nazlanma - [ Nazan Öncel ]
Hadi Sen Git İşine - [ Ahmet Kaya ]
Hadi Sen Git İşine de - [ Ahmet Kaya ]
Hadi Söyle - [ Ayşegül Aldinç ]
Hadi Vur - [ Grup Feza ]
Hadi Yarim - [ Nalan ]
Hadi Yine İyisin - [ Tayfun ]
Hafızın Kabri Olan Bahçede Rintlerin Ölümü - [ Münir Nurettin Selçuk ]
Hafif Müzik - [ Vega ]
Hafize İle şevki\'nin Türküsü - [ Abdullah Tunç ]
Haftamı Aymı - [ BenDeniz ]
Haftanın Sonu - [ Pinhani ]
Hain - [ Hayalet Tren ]
Hain Ayrılık - [ Hakan Kural ]
Hain Geceler - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hain Sevgili - [ Selahattin Özdemir ]
Hain Yar - [ Ebru Yaşar ]
Hak Bana Bir Ömür Vermiş - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Hak Beni Yarattı - [ Ali Yıldırım ]
Hak Bizi Yoktan Var Etti 1 - [ Pir Sultan Abdal ]
Hak İçin Kendini Kurban Eyleyen - [ Pir Sultan Abdal ]
Hak Muhammet Ali Haydar - [ Pir Sultan Abdal ]
Hak Yerini Buldu - [ Göksel ]
Hak Yoluna Gidenlerin - [ Aşık Daimi ]
Haketmedim Ayrılığı - [ Harun Kolçak ]
Haketmedim Seni - [ Soner ]
Hakettim Mi - [ Nem ]
Hakikat Bir Gizli Sırdır 1 - [ Pir Sultan Abdal ]
Hakikat Bir Gizli Sırdır 2 - [ Selim Kasap ]
Hakikaten - [ Sibel Tüzün ]
Hakim Bey - [ Edip Akbayram ]
Hakir Görme (Hoca) - [ Abdullah Papur ]
Hakka Yalvar (Namert Kapısında) - [ Aşık Zülali ]
Hakkı Reis - [ Rober Hatemo ]
Hakkım Değil Mi - [ Gülden Karaböcek ]
Hakkın Yok - [ Egoist ]
Hakkını Helal Eyle - [ Müslüm Gürses ]
Haklı Değil Mi - [ Ferdi Tayfur ]
Haklısın - [ Müslüm Gürses ]
Haklıyız Kazanacağız - [ Grup Yorum ]
Haksız Yenilgi - [ Gülşen ]
Haktan - [ Niran Ünsal ]
Haktan Gelen şerbeti - [ Yunus Emre ]
Hal Bilmez (Gönül Yar Belleme) - [ Aşık Çağlari ]
Hal Hal - [ Barış Manço ]
Hal Oldu - [ Uğur Işılak ]
Hal Yaman Oldu - [ Yavuz Top ]
Hala Aşk Var Mı - [ Redd ]
Hala Devam - [ M.F.Ö. ]
Hala Hala Ninnoyi - [ Halk Türküsü ]
Hala Herşey Değişmeli - [ Soner Olgun ]
Hala Koynumda Resmin - [ Onur Akın ]
Hala Yirmisinde - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Halay Başı Kim Çeker 1 - [ Ali Baştuğ ]
Halay Başı Kim Çeker 2 - [ Ali Baştuğ ]
Halay Başı Kim Çeker 3 - [ Nida Tüfekçi ]
Halay Çekin Düzülsün - [ Hanife Karabıyık ]
Halay Havası - [ Ahmet Kaya ]
Halayı Bar - [ Halk Türküsü ]
Halaylım (Leylamı) - [ İbrahim şakirkuş ]
Haldoz\'un Portakalı - [ Refik Kahyaoğlu ]
Halhal - [ Barış Manço ]
Halide - [ Volkan Konak ]
Halil İbrahim - [ Musa Eroğlu ]
Halil İbrahim Sofrası - [ Barış Manço ]
Halil Oğlan Gel Seninle Kaçalım - [ Nuri Üstünses ]
Halim Öyle - [ Çamur ]
Halim Yaman Böyle - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Halime Gız - [ Neşet Ertaş ]
Halime Gız Çay Aşağı Gidiyor - [ Neşet Ertaş ]
Halime Gülen Varsa - [ Serdem Coşkun ]
Halime Kız Fasulye - [ Nadide Sultan ]
Halimi Arzettim Dağlara Taşa - [ Ali İhsan Erdoğan ]
Halimi Benim (Arzuhal Sunayım) - [ Aşık Veli ]
Halimiz (Seni Beklemekten) - [ Halil Soyuer ]
Halimiz Duman - [ Duman ]
Halkalı şeker şamfıstık - [ Satılmış Kılıç ]
Halkça - [ Kutup Yıldızı ]
Halkımızın Gelini - [ Grup Yorum ]
Halkların Kardeşliği Adına - [ Ahmet Kaya ]
Hallaç - [ İlhan İrem ]
Halyamano - [ Mikail Aslan ]
Ham Çökelek - [ Atilla Taş ]
Ham Meyvayı Kopardılar - [ Nida Tüfekçi ]
Ham Meyvayı Kopardılar Dalından - [ Barış Manço ]
Hamak - [ Mazhar Alanson ]
Hamak'da - [ Fikret Kızılok ]
Hamakat Nişanı - [ Pir Sultan Abdal ]
Hamama Giderken - [ İbrahim Sever ]
Hamama Giderken Kunduram Kaydı - [ Kazım Kaya ]
Hamamda Bir Güzel Gördüm - [ Hüseyin Yıldırım ]
Hama\'nın (Çıktım Kırklar Dağın) - [ Karacaoğlan ]
Hamburg Türküsü - [ Şafak Altun ]
Hamburger - [ Barış Manço ]
Hamdık Piştik Olduk - [ Kesmeşeker ]
Hamdolsun (Gönül Atım Girdi) - [ Aşık Çağlari ]
Hamiyet - [ Grup Vitamin ]
Hamsi - [ Ayna ]
Hamsi Kurban - [ Fikret Karadeniz ]
Hamsi Kurban Olayım - [ Halk Türküsü ]
Hana Rahmoylerse - [ Aşık Nihani ]
Hanaylar Yaptırdım Bir Uçtan Uca - [ Halil Oğuz ]
Hanaylar Yaptırdım Döşetemedim - [ Refia Berkant ]
Hancı - [ Atilla Taş ]
Hançer - [ Kutsi ]
Hançerini Sapla Bağra Gardaşım - [ Halit Toklucuoğlu ]
Haneler - [ Edip Akbayram ]
Hanemize Payton Geldi - [ Kazım Kaya ]
Hangi Aşk Adil Ki - [ Candan Erçetin ]
Hangi Ayrılık - [ Yusuf Hayaloğlu ]
Hangi Bağın Bağbanısan - [ Ramazan şenses ]
Hangi Cennetten - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hangi Cennetten Geldik - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hangi Rüzgar - [ Orhan Gencebay ]
Hangimiz Masumuz - [ Hayko Cepkin ]
Hangimiz Sevmedik - [ Müslüm Gürses ]
Hangimsin Sen Benim - [ Metin ]
Hanım Kızlar - [ İzzet Altınmeşe ]
Hanımeli - [ Rafet El Roman ]
Hanımey (Ben De Gidem) - [ İzzet Altınmeşe ]
Hani - [ Çelik ]
Hani Bana Para - [ Cartel ]
Hani Bekleyecektin - [ Hakan Altun ]
Hani Benim Ağalarım Beylerim - [ Ahmet Çopur ]
Hani Benim Gençliğim - [ Ahmet Kaya ]
Hani Benim Olacaktın - [ Haluk Levent ]
Hani Benim Yemenim - [ Ali Kıran ]
Hani Böyle Olamazdık - [ Nazan Öncel ]
Hani Davulunuz (Bir Mumdur) - [ Gıyas Coşkun ]
Hani Dönecektin - [ Ferdi Tayfur ]
Hani Eskiler Nerdeler - [ Aşık Mevlevi ]
Hani Gitmeyecektin - [ Hatice ]
Hani Herşeydim? - [ Nilgül ]
Hani Kimi Zaman - [ Sertab Erener ]
Hani Nerde - [ Cankan ]
Hani Sen Benimdin - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hani Söz Vermiştin - [ Sadettin şahin ]
Hani Yaylam - [ Nurullah Akçayır ]
Hani Yaylam Hani Senin Ezelin - [ Raci Alkır ]
Hanimiş - [ Hepsi ]
Hanların Önüne Hasır Yayıldı - [ Rıza Ulucan ]
Hap Gibi İçerim - [ İsmail YK ]
Hapishane Önünde Yayılır Kazlar - [ Muharrem Çepnioğlu ]
Hapishane Türküsü - [ Kızılırmak ]
Hapishanelere Attım Postumu - [ Neşet Ertaş ]
Hapishanelere Güneş Doğmuyor - [ Neşet Ertaş ]
Hara - [ Çamur ]
Hara Getti Dem Elden - [ şebnem Taptıkkızı ]
Haraba Kul Olduk - [ Aşık Dertli ]
Harabat Ehliyiz - [ Mehmet Mustafa Dede ]
Harabe Gönlüm - [ Erol Budan ]
Haram - [ Emrah ]
Haram Dünyası - [ Nefret ]
Haram Geceler - [ Nilüfer ]
Haram Olsun - [ Kutsi ]
Haram Olsun Bu Aşk Sana - [ Ajda Pekkan ]
Haramiler - [ Ahmet Kaya ]
Harbe Giden Sarı Saçlı Çocuk - [ Teoman ]
Harbiye Marşı - [ Marşlar ]
Hare Krishna - [ Erkin Koray ]
Hareket Vakti - [ Umay Umay ]
Hareketli Şarkı - [ Güçlü Soydemir ]
Harfin - [ Kumdan Kaleler ]
Harman Yeri - [ Grup Özgürlük Türküsü ]
Harman Yeri Düz Düze - [ Mustafa Koçak ]
Harman Yeri Düz Olur - [ Hüseyin Er ]
Harman Yeri Sürseler (Sanem) - [ Hilmi Ersoy ]
Harman Yeri Yaş Yeri 1 - [ Osman Atilla ]
Harman Yeri Yaş Yeri 2 - [ Mucip Arcıman ]
Harmana Sererler - [ Mithat Körler ]
Harmana Sererler 1 - [ Halil Taşdağıtıcı ]
Harmandalı - [ Laço Tayfa ]
Harmandalı Zeybeği - [ Sümer Ezgü ]
Harput\'un Yokuşuna - [ Özcan Can ]
Harran Ovası - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Hasan Dağı Çatal Matal - [ Abdül Yeşil ]
Hasan Dağı Hasan Dağı - [ Abdül Yeşil ]
Hasan Dağı Oymak Oymak - [ Sıdıka şerbetçi ]
Hasan Kalesi - [ Cem Karaca ]
Hasat Zamanı - [ Ceza ]
Haset - [ Cem Köksal ]
Hasılhas Başında Benim Mezarım - [ Emine Genişel ]
Hasip Zeybek Türküsü - [ Halk Türküsü ]
Hasret - [ Tanju Okan ]
Hasret Akşamları - [ Hüseyin Altın ]
Hasret Ayazları - [ Yaşar ]
Hasret Bana Dertler Bana - [ Hakan Taşıyan ]
Hasret Bitiren Yollar - [ Ali Cagan ]
Hasret Çığlıkları - [ Nilüfer ]
Hasret Fenerleri - [ Suat Suna ]
Hasret Kaldım - [ Metin Özülkü ]
Hasret Rüzgarı - [ Orhan Gencebay ]
Hasret Rüzgarları - [ Müslüm Gürses ]
Hasret Sancısı - [ Ferdi Tayfur ]
Hasret Türküsü - [ Suavi ]
Hasret Yağar Dağlara - [ Emrah ]
Hasretim - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hasretim sana - [ Haluk Levent ]
Hasretim Seni - [ Umut Altınçağ ]
Hasretimdin - [ Edip Akbayram ]
Hasretin Beni Yakıyor - [ Hozatlı Ahmet Dede ]
Hasretin Vuruyor - [ Ebru Yaşar ]
Hasretinden Parangalar Eskittim - [ Ahmet Kaya ]
Hasretinden Prangalar Eskittim - [ Ahmet Kaya ]
Hasretinle Yandı Gönlüm - [ Edip Akbayram ]
Hasretinle Yanıyorum - [ Rafet El Roman ]
Hasretler Ayrılıkla Başlar - [ Grup Merdiven ]
Hasta Dünya - [ Timuçin ]
Hasta Ettin Beni - [ Müslüm Gürses ]
Hasta Ettin Doktor Tavsiyesi - [ Petek Dinçöz ]
Hasta Gelen Sağlam Gider - [ Hodlu Noksani ]
Hasta Gönlüm - [ Gülden Karaböcek ]
Hasta Oldum Derdune - [ Kasım Gürsoy ]
Hastadır Gönül - [ Kul Mustafa ]
Hastahananın Yuka Döşşeği - [ Hakkı Keleş ]
Hastane Önünde - [ Volkan Konak ]
Hastane Önünde İncir Ağacı - [ Fatih Kısaparmak ]
Hastayım Gözlerine - [ Davut Güloğlu ]
Hastayım Yaşıyorum - [ Sibel Can ]
Hata - [ Ebru Gündeş ]
Hata Bende - [ Metin Arolat ]
Hata Benim - [ Neşet Ertaş ]
Hata Benim Günah Benim - [ Neşet Ertaş ]
Hatasız Kul Olmaz - [ Orhan Gencebay ]
Hatçam - [ Onur Akın ]
Hatçam Çıkmış Gül Dalına - [ Saffet Uysal ]
Hatçe (Nasıl Anlatsam Ki) - [ Aşık Hikmeti ]
Hatçem Çaylar Yaptın Mı - [ Hakkı Ansari ]
Hatıradan Hatıraya - [ Ajda Pekkan ]
Hatıralar - [ Ferdi Tayfur ]
Hatıralar Hayal Oldu - [ Yaşar ]
Hatıram Olsun - [ Coşkun Sabah ]
Hatıram Olsun Remix - [ Soner Arıca ]
Hatıran Oldu - [ Gülben Ergen ]
Hatıran Var - [ Müslüm Gürses ]
Hatıran Yeter - [ Ferdi Tayfur ]
Hatırandır - [ İlkay Akkaya ]
Hatırası Var - [ Yıldırım Caner ]
Hatırasıdır - [ Sibel Can ]
Hatırına Düşmez 1 - [ Mahmut Salan ]
Hatırında Mı - [ Gülden Karaböcek ]
Hatırla - [ Gökhan Özen ]
Hatırla Beni - [ Mustafa Sandal ]
Hatırla Mazii Mesudu - [ Münir Nurettin Selçuk ]
Hatırlar Mısın - [ Ferdi Tayfur ]
Hatırlasana - [ Barış Manço ]
Hatipoğlu Nam Verür - [ Sabahattin Kaçmaz ]
Hatun - [ Duman ]
Hava Atma - [ Mustafa Sandal ]
Hava Döndü İşçiden Yana - [ Kutup Yıldızı ]
Hava Nasıl Oralarda - [ Edip Akbayram ]
Hava Soğuk - [ Rashit ]
Havada Bulut Yok - [ Müzeyyen Senar ]
Havada Turna Sesi Gelir - [ Hisarlı Ahmet ]
Havadan Sudan - [ Bora Öztoprak ]
Havalanma - [ Yusuf Savaş ]
Havalanma Gönül Kuşum - [ Sefil Ersun ]
Havalanma Telli Durnam - [ Zara ]
Havalanma Telli Durnam 1 - [ Aşık Veysel ]
Havalar Ayaz Gelin Hanım - [ Mahmut Çetinkaya ]
Havalar Nasıl - [ İlhan İrem ]
Havalım - [ Yıldız Tilbe ]
Havar - [ Sibel Can ]
Havar Havar Can Hatice - [ Huşenk Azeroğlu ]
Havar Havar Canım Havar - [ Kemal Keskin ]
Havaya Bulut Ağdı - [ Halk Türküsü ]
Havışımızda Tut Var - [ İbrahim Terzi ]
Havuz Başının Gülleri 1 - [ Halk Türküsü ]
Havuz Problemi - [ Nil Karaibrahimgil ]
Havuzum Dört Köşeli - [ Abdi Emmi ]
Havuzun Başına Varmasın Eller - [ İlhan Akgünlü ]
Havvam - [ Gönül Usta ]
Hay Hay - [ Nazan Öncel ]
Hay Yam Yam - [ Erkin Koray ]
Hayal Adası - [ Kayahan ]
Hayal Benim - [ Ayşe Ersoy ]
Hayal Dünyası - [ Taner ]
Hayal Edemiyorum - [ Bayhan Gürhan ]
Hayal Et - [ Gökhan Kırdar ]
Hayal Kırıklığı - [ Rashit ]
Hayal Kurdum - [ Zara ]
Hayal Kurmak Bedava - [ İrem ]
Hayal Oldu - [ Ceylan ]
Hayal Ve Yaşam - [ Objektif ]
Hayal Ve Yaşam- İki - [ Objektif ]
Hayalet Sevgilim - [ İrem Yağcı ]
Hayaletler - [ DANdadaDAN ]
Hayalimdeki Kız Var Ya - [ Soner Alıç ]
Hayalimdeki Resim - [ Kıraç ]
Hayaller - [ Badem ]
Hayallerim - [ Atilla Taş ]
Hayallerimin Tepeleri - [ Demirhan Baylan ]
Hayalperest - [ Teoman ]
Hayat - [ Mor ve Ötesi ]
Hayat (Beyaz Gelinlik) - [ Grup Yorum ]
Hayat Arabamla Mil - [ Sagopa Kajmer ]
Hayat Arkadaşı - [ Ferdi Tayfur ]
Hayat Bana Yalan Söyledi - [ Fatih Kısaparmak ]
Hayat Bayram Olsa - [ Şenay ]
Hayat Beni Çözer Misin - [ İrem ]
Hayat Bi Şovmuş - [ Çetin Oraner ]
Hayat Bilgisi - [ Serdar Keskin ]
Hayat Bir Teselli - [ Erkin Koray ]
Hayat Böyle - [ Hülya Avşar ]
Hayat Bu Boşver - [ BenDeniz ]
Hayat Çok Kısa - [ Aslı ]
Hayat Dediğin - [ Levent Yüksel ]
Hayat Devam Ediyor - [ Orhan Gencebay ]
Hayat Güzelmiş - [ Nazan Öncel ]
Hayat Kadını - [ Erol Budan ]
Hayat Katarı - [ Erkin Koray ]
Hayat Kavgası - [ Orhan Gencebay ]
Hayat Köpektir - [ Park ]
Hayat Mars - [ Gripin ]
Hayat Mars Etti - [ Gripin ]
Hayat Mı Bu - [ Ebru Gündeş ]
Hayat Ne Garip - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Hayat Nedir - [ Demir Demirkan ]
Hayat Nedir Anne - [ Yusuf Hayaloğlu ]
Hayat Sana Teşekkür Ederim - [ Sezen Aksu ]
Hayat Sensiz Olmuyor - [ Demir Demirkan ]
Hayat Sevince Güzel - [ Belkıs Özener ]
Hayat Yorgunu - [ Soner Arıca ]
Hayat Zaten Zor - [ Levent Yüksel ]
Hayata Küstüm - [ Cash Flow ]
Hayatı Yaşa - [ Duman ]
Hayatım - [ Ertuğ ]
Hayatım Değişti - [ Sibel Can ]
Hayatımı Mahvettin - [ Yurtseven Kardeşler ]
Hayatımı Yaşıyorum - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hayatımı Yazsam - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hayatımı Yazsam Roman Olurdu - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hayatımla Oynuyorsun - [ Erol Budan ]
Hayatın Kenarında - [ Mara ]
Hayatın Üçüncü Gözü - [ İlhan İrem ]
Hayatları Değirmi (Aman Eşref) - [ Mahmut Güzelgöz ]
Hayatta Başarılar Diliyorum - [ Ebru Gündeş ]
Haydan Olur Huydan Olur 1 - [ Ahmet Altuner ]
Haydar Haydar - [ Ali Ekber Çiçek ]
Haydarı (İtini Bağla Bari) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Haydar\'ı Gördüm - [ Aşık Daimi ]
Hayde - [ Kazım Koyuncu ]
Haydi Anadolu - [ Uğur Işılak ]
Haydi Bastır - [ Kadir Tapucu ]
Haydi Bir Gün - [ Ragga Oktay ]
Haydi Bizim Evde şeker De Lokum - [ Ahmet Özdemir ]
Haydi Dene Remix - [ Soner Arıca ]
Haydi Durma - [ Nilüfer ]
Haydi Erkekler Savaşa - [ Yaşar Kurt ]
Haydi Erkekler Savaşa Iı - [ Yaşar Kurt ]
Haydi Gel - [ Mavi Sakal ]
Haydi Gel Benimle Ol - [ Sezen Aksu ]
Haydi Gelsin - [ Kardeş Türküler ]
Haydi Gidağ Mersin\'e - [ Halk Türküsü ]
Haydi Gidak Toyuna - [ Cemil Değer ]
Haydi Git - [ Hakan Peker ]
Haydi Git Güle Güle - [ Ahmet Kaya ]
Haydi Gül - [ Ahmet Kaya ]
Haydi Gülümse - [ Demet ]
Haydi Güzelim Kundurana - [ Halk Türküsü ]
Haydi Hisset - [ Beşiktaş ]
Haydi Kolkola - [ Grup Yorum ]
Haydi Rastgele Gönlüm - [ Ayşegül Aldinç ]
Haydi Sil Gözlerini - [ İlhan İrem ]
Haydi Söyle - [ İbrahim Tatlıses ]
Haydi Şimdi Gel - [ Emrah ]
Haydi Uğurla - [ Zara ]
Haydin Arkadaşlar Kına Yakalım - [ Ali Taş ]
Haydindi Kirtmenin Kızı - [ İhsan Ozanoğlu ]
Hayır - [ Sezen Aksu ]
Hayır Hayır - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Hayır Mı Gök Turnam - [ Pir Sultan Abdal ]
Hayır Olmaz - [ Hakan Peker ]
Hayırdır İnşallah - [ Uğur Akdora ]
Hayırdır İnşallah Gözümü Açtım - [ Davut Sulari ]
Hayırsız - [ Candan Erçetin ]
Hayırsızım - [ Zeynep Uğurlu ]
Hayıtlı\'dan Çıktım - [ Mehmet Kartal ]
Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile - [ Ajda Pekkan ]
Haykırdı Çıktı Meşeden - [ Cevri Altıntaş ]
Haykırış - [ Kenan Doğulu ]
Haykırışlar Bitmez - [ Grup Haykırış ]
Haykırıyorum - [ Adamo ]
Haykırmak İstiyorum - [ Petek Dinçöz ]
Haykırsam Dünyaya - [ Kerim Tekin ]
Hayladı Da Yusuf Oğlan Hayladı - [ Fadime Koyuncu ]
Hayra Yormak Zor - [ Çelik ]
Hayranım Sana - [ Candan Erçetin ]
Hayret - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hayret Ettim - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hayret Nasıl Yaşıyorum - [ Güçlü Soydemir ]
Hayriye - [ Grup Vitamin ]
Hayriye (Evden Çıktı Yürüdü) - [ Haydar Çetin ]
Hayriye\'nin Boyu - [ Mustafa Hoşsu ]
Hayrünnisa - [ Levent Yüksel ]
Hayvan - [ Kurban ]
Hazal (Tükenen Bir Sevgi) - [ Ertuğrul Polat ]
Hazan - [ Sezen Aksu ]
Hazan Değdi - [ Yavuz Top ]
Hazan Kuşları - [ Hüseyin Altın ]
Hazan Mevsimi - [ Demet ]
Hazan Nedir - [ Ali Osman Erbaşı ]
Hazan Oldu - [ Yücel Arzen ]
Hazanım - [ Sinan Özen ]
Hazır Cevap - [ Feridun Düzağaç ]
Hazır Değilim - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hazırım - [ Soner Arıca ]
Hazin Geliyor - [ Hakan Taşıyan ]
Hazin Hazin Esen Akşam Yelleri - [ Aşık Nihani ]
Hazin Hazin Esen Gece Yelleri - [ Aşık Nihani ]
Hazin Hazin Eser Seher Yelleri - [ Ali Ekber Çiçek ]
Haziran\'da Ölmek Zor - [ H.Hüseyin Korkmazgil ]
Hazret-i şah\'ın Avazı - [ Pir Sultan Abdal ]
Hebenneka - [ Zakkum ]
Hechicera - [ Serdar Ortaç ]
Hedef Büyük - [ Diken ]
Hediye - [ Hakan Altun ]
Hediyem Olsun - [ Kutsi ]
Heidi - [ Anima ]
Hekimden Sonra - [ Zerrin Özer ]
Hekimoğlu - [ Soner Olgun ]
Helal - [ BenDeniz ]
Helal Et - [ Niran Ünsal ]
Helal Etme Hakkını - [ Neşet Ertaş ]
Helal Etmem - [ Mustafa Yıldızdoğan ]
Helal Etmiyorum - [ Hakan Alkoç ]
Helal Ettim Hakkımı - [ Sezen Aksu ]
Helal Haram Yese Gerek - [ Pir Sultan Abdal ]
Helal Olsun - [ Yılmaz Tatlıses ]
Helalim - [ Ebru Yaşar ]
Helalim Sensin - [ Zeynep ]
Hele Bahar - [ Ali Aksoy ]
Hele Bakın - [ Sabit İnce ]
Hele Bakın şu Feleğin İşine - [ Neşet Ertaş ]
Hele Bi Gel - [ Pinhani ]
Hele Bir Düşün Ki - [ Aşık Ruhsati ]
Hele Gel - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hele Yar - [ Celal Güzelses ]
Hele Yar Zalim Yar - [ Celal Güzelses ]
Hele Zalim - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Helhele Verin Geline - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Hem Çare Hem Dertsin - [ Orhan Gencebay ]
Hem Okudum Hem De Yazdım - [ Ali Ciyez ]
Hem Okudum Hem Yazdım - [ Volkan Konak ]
Hem Okudum, Hemi Yazdım - [ Anonim ]
Hem Yaratıyorsun Hem Unutuyorsun - [ Selahattin Özdemir ]
Hemşerim - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Hemşerim Memleket Nere - [ Barış Manço ]
Hemşerim Memleket Nire - [ Barış Manço ]
Hemşim Boyları - [ Efkan Şeşen ]
Henüz Çok Gencim - [ Yonca Evcimik ]
Henüz Onlar Bunları Bilmiyor - [ Kesmeşeker ]
Hep Alaturka - [ Zafer Peker ]
Hep Aynı - [ Mor ve Ötesi ]
Hep Aynı Aşk - [ Gökhan Kırdar ]
Hep Aynı Hikaye - [ Doğuş ]
Hep Bana - [ Dilemma ]
Hep Beraber - [ Mustafa Sandal ]
Hep Beraber Başlayalım - [ Sarı Recep ]
Hep Böyle Canayakın - [ Ajda Pekkan ]
Hep Böyle Kal - [ Orhan Gencebay ]
Hep Böyle Kalalım - [ Orhan Gencebay ]
Hep Böyle Mi Olur - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Hep Hiphop - [ Nefret ]
Hep Hükmeden Olmak - [ Diken ]
Hep Kahır - [ Cem Karaca ]
Hep Karanlık - [ Kayahan ]
Hep O Yerdesin - [ Orhan Gencebay ]
Hep Paramparça - [ Hülya Avşar ]
Hep Sarhoş - [ Feridun Düzağaç ]
Hep Sen - [ Kıraç ]
Hep Sen Varsın - [ Hakan Peker ]
Hep Senin İçin - [ Arif Susam ]
Hep Sevdiğini Söyle - [ Barış Can ]
Hep Seveceğim - [ Levent Yüksel ]
Hep Sonradan - [ Ahmet Kaya ]
Hep Uzağa Baktım - [ Feridun Düzağaç ]
Hep Uzaklara - [ Feridun Düzağaç ]
Hep Yalnız - [ Nazan Öncel ]
Hep Yanyana - [ Öztürk ]
Hepimiz Bu Yurdun Evlatlarıyız - [ Aşık Veysel ]
Hepmi ağlayacak bu adam - [ Osman Öztunç ]
Hepsi Benim - [ Karakan ]
Hepsi Bir Ya Sonunda - [ Teoman ]
Hepsi Bir Yalan - [ Selahattin Özdemir ]
Hepsi Boş - [ İnan ]
Hepsi Bu - [ Nilüfer ]
Hepsi Dizi Müziği - [ Hepsi ]
Hepsi Hepsi Hayat Nasıl Olsa - [ Zardanadam ]
Hepsi Senin Mi? - [ Tarkan ]
Hepsi Yalan - [ Ragga Oktay ]
Hepyek - [ Özlem Tekin ]
Heq Şi The Truth İs Gone - [ Mikail Aslan ]
Her An - [ Kayahan ]
Her An Gitmek Üzere - [ Badem ]
Her An Gitmeler Üzerine - [ Badem ]
Her Aşk - [ Kreş ]
Her Aşk Acıyla Biter - [ Yonca Lodi ]
Her Aşk Bitermiş - [ Candan Erçetin ]
Her Gece - [ Mirkelam ]
Her Günüm Gamlı Geçer - [ Orhan Gencebay ]
Her Kalpte Yara Var - [ Mara ]
Her Mevsim Bahardır - [ Ferhat Tunç ]
Her Ne Arar İsen - [ Hacı Bektaş Veli ]
Her Nerdeysen - [ Tarkan ]
Her Neyse - [ Vedat Sakman ]
Her Saat Başında - [ Ferdi Tayfur ]
Her Sabah Gel Geç Buradan - [ Halk Türküsü ]
Her Sabah Her Sabah - [ Pir Sultan Abdal ]
Her Sabah Her Seher - [ Mucip Arcıman ]
Her Sabah Seyran Gezerken - [ Dadaloğlu ]
Her Sabah Yüzüme Gülme - [ Pir Sultan Abdal ]
Her Sevda Bir Ölümmüş - [ Hakan Altun ]
Her Sevda Yeni Bir Veda - [ Nilüfer ]
Her Sevgi Aşk Değildir - [ Erol Budan ]
Her Sonbahar Gelişinde - [ Yıldırım Gürses ]
Her Şey Biter - [ Yavuz Çetin ]
Her Şey Bitti - [ Buz ]
Her Şey Gelir Her Şey Geçer - [ Burak Kut ]
Her Şey Gönlünce Olsun - [ Müslüm Gürses ]
Her Şey Senin Uğruna - [ Edip Akbayram ]
Her Şey Sensin - [ Yalın ]
Her Şey Yolunda - [ Ezginin Günlüğü ]
Her Şeyden Çok - [ Nilüfer ]
Her Şeye Rağmen / - [ Işın Karaca ]
Her Şeyi Yak - [ Duman ]
Her Şeyin Bir Bedeli Var - [ Rashit ]
Her Yalan Gibi Unut - [ Sezen Aksu ]
Her Yanı Elmas Parçası - [ Cavit Erden ]
Her Yaşın Bir Güzelliği Var - [ Ajda Pekkan ]
Her Yerde Aynı - [ Kayahan ]
Her Yerde Güneş Var - [ Ufuk Birdal ]
Her Yerde Kar Var - [ Nilüfer ]
Her Yerde O - [ Mara ]
Her Zaman - [ İhtiyaç Molası ]
Hercai - [ Çelik ]
Here I Am - [ Sertab Erener ]
Hereke\'nin Altı Yanı Da Çeşmeli - [ Mehmet Aktepe ]
Hergün Aradıysam - [ Teoman ]
Hergün Pazartesi - [ Leman Sam ]
Hergün Sarhoş - [ Aydın Lisesi Öğrencileri ]
Herif Manyak - [ Nefret ]
Herkes - [ Debboy ]
Herkes Baksın Dalgasına - [ Yonca Evcimik ]
Herkes Biliyor - [ Mat ]
Herkes Bilsin İstedim - [ Şebnem Ferah ]
Herkes Duysun - [ Cankan ]
Herkes Gibisin - [ Cem Karaca ]
Herkes Görmüş - [ Burak Kut ]
Herkes Hakettiği Gibi Yaşıyor - [ Demet Akalın ]
Herkes Kendi İşine - [ Ahmet Kaya ]
Herkes Mecbur - [ Mustafa Sandal ]
Herkes Öğrensin - [ Ferdi Tayfur ]
Herkes Şanslı Doğmuyor - [ Özlem Tekin ]
Herkes Yalnız - [ Kreş ]
Herkes Yaralı - [ Ebru Gündeş ]
Herkesin Bir Derdi Var (Cerrahpaşa) - [ Volkan Konak ]
Herkesin Geçtiği Yoldan Geçme - [ Kargo ]
Herneyse - [ Leman Sam ]
Herşey - [ Hayalet Tren ]
Herşey Bir An - [ Nilüfer ]
Herşey Bitecek Bir Gün - [ Nilüfer ]
Herşey Bitmiştir Artık - [ Rana Alagöz ]
Herşey Boş - [ Nez ]
Herşey Çok Güzel Olacak - [ Mazhar Alanson ]
Herşey Donsun Kalsın - [ İlhan İrem ]
Herşey Donsun Kaskatı - [ İlhan İrem ]
Herşey Dönüyor - [ İlhan İrem ]
Herşey Geçer Hayat Kalır - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Herşey Gibi - [ Zardanadam ]
Herşey Güzel Olacak - [ Athena ]
Herşey İnsanlar İçin - [ Şebnem Ferah ]
Herşey Senin Uğruna - [ Edip Akbayram ]
Herşey Seninle Gelir - [ Ege ]
Herşey Seninle Güzel - [ Zerrin Özer ]
Herşey Sensin - [ Yalın ]
Herşey Sevgiyle Başlar - [ Bülent Ortaçgil ]
Herşey Yalan - [ Müslüm Gürses ]
Herşey Yalan Olmuş - [ Alişan ]
Herşey Yolunda - [ Soner Arıca ]
Herşey Yolunda Anne - [ Mara ]
Herşey Yolunda Derken - [ Kesmeşeker ]
Herşeyde Biraz Sen Varsın - [ Gökhan Özen ]
Herşeyden Çok - [ Kayahan ]
Herşeye Değersin - [ Ajda Pekkan ]
Herşeye Rağmen - [ Emirkan ]
Herşeyi Yak - [ Sezen Aksu ]
Herşeyim - [ Demet ]
Herşeyim Sensin - [ Ayna ]
Herşeyin Sonu - [ Baha ]
Herşeysin - [ İlhan İrem ]
Hesabım Bitmedi Daha Seninle - [ Hakan Taşıyan ]
Hesabım Bitmedi Seninle - [ Hakan Taşıyan ]
Hesabım Var - [ İbrahim Tatlıses ]
Hesabını Soracağım - [ Hakan Kural ]
Hesap Sor Bana - [ Ömer Karaoğlu ]
Hesap Soracağım - [ Tarkan Altınok ]
Hesap Sorunu - [ Serdar Ortaç ]
Hesap Ver - [ Aşkın Nur Yengi ]
Hesapların Tutmadı - [ Tüzmen ]
Hesaplaşma - [ Seden Gürel ]
Hespi Geçer - [ İbrahim Tatlıses ]
Heves - [ Serdar Ortaç ]
Heves Mi Kaldı - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Heveslik Eyledim - [ Kızılırmak ]
Hey Abla - [ Ferda Anıl Yarkın ]
Hey Adamım - [ Sibel Can ]
Hey Ağalar Babayiğit - [ Köroğlu ]
Hey Ağalar Gideceğim Gurbete - [ Aşık Sümmani ]
Hey Ağalar Hangi Derde Yanayım 1 - [ Adnan Demir ]
Hey Ağalar Size Tarif Eyleyim 1 - [ Aşık şamili ]
Hey Ağalar Size Tarif Eyleyim 2 - [ Aşık şamili ]
Hey Arkadaş Kimliğimi Sorarsan - [ İsmail İpek ]
Hey Bakar Mısın - [ Nilüfer ]
Hey Corc - [ Hakan Peker ]
Hey Dj - [ Ege Çubukçu ]
Hey Erenler - [ Pir Sultan Abdal ]
Hey Erenler Pazarım Var - [ Musa Eroğlu ]
Hey Gaziler - [ Kul Himmet ]
Hey Gız - [ Yuhu ]
Hey Gidi Günler - [ Bayhan Gürhan ]
Hey Gidi Karadeniz - [ Kazım Koyuncu ]
Hey Gönül - [ Edip Akbayram ]
Hey Nalbandı Nalbandı - [ Nazife İncel ]
Hey On Beşli - [ Anonim ]
Hey Onbeşli Onbeşli - [ Hamdi Tüfekçi ]
Hey Sürmeli - [ Neşet Ertaş ]
Hey Yabancı - [ Orhan Gencebay ]
Hey Yıllar - [ Leman Sam ]
Heyamola - [ İlhan İrem ]
Heyecanlıyım - [ Burak Kut ]
Heyyamola - [ Haluk Levent ]
Hezarefen Ahmet Çelebi - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Hezarfen - [ Ezginin Günlüğü ]
Hezarfen Ahmet Çelebi'nin Şarkısı - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Hezin Hezin Gir Kapıdan - [ Abdullah Uluçelik ]
Hıçkırmalısın - [ Yonca Lodi ]
Hıdrellez - [ Sezen Aksu ]
Hınç + Terör=kaos - [ Objektif ]
Hırsız - [ Üçnoktabir ]
Hırsızlar - [ Yaşar Kurt ]
Hıs Hısı - [ Grup Çığ ]
Hışı Hışı Hançer Boynuma - [ Azmi Körükçü ]
Hız - [ Ceza ]
Hızır Paşa Gibi Zalim Var İse - [ Pir Sultan Abdal ]
Hızlı Hızlı - [ Çelik ]
Hızlı Yaşarken - [ Nazan Öncel ]
Hızmalım - [ Mardin Kapısı ]
Hicaz Şarkı Kader Böyle Yazmış - [ Hakan Altun ]
Hicran - [ Film Müzikleri ]
Hicret Edip Geldim - [ Aşık Pervani ]
Hiç - [ Özlem Tekin ]
Hiç Aklıma Gelmemişti - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Hiç Bırakma - [ Mat ]
Hiç Bilemem - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Hiç Bir Şey - [ Sertaç Yanmaz ]
Hiç Bir Şey Değişmez - [ Fatih Erdemci ]
Hiç Birşey Sorma - [ Ünlü ]
Hiç Durmadan - [ Grup Yorum ]
Hiç Keyfim Yok - [ Yeşim Salkım ]
Hiç Kimse Bilmedi - [ Ogün Sanlısoy ]
Hiç Kimse Bilmez - [ Teoman ]
Hiç Kimse Değilim - [ Deniz Seki ]
Hiç Kimseyi - [ Gökalp Baykal ]
Hiç Sevmedim - [ Neslihan ]
Hiç Tadım Yok - [ Flört ]
Hiçbir Şey Eskisi Gibi Değil - [ Yeşim Salkım ]
Hiçbir Şeyimsin - [ Ahmet Kaya ]
Hiçbir Zaman - [ Bülent Ortaçgil ]
Hiçbirşey - [ İlhan İrem ]
Hiçim - [ Kurtalan Ekspres ]
Hikaye - [ Işığın Yansıması ]
Hikayemiz - [ Ahmet Kaya ]
Hikayemiz (Bir Güneşti) - [ Ahmet Kaya ]
Hikayemiz Bizim - [ Ahmet Kaya ]
Hilal'in Şarksısı - [ Pilli Bebek ]
Hilalin Şarkısı - [ Pilli Bebek ]
Hilebaz - [ Müslüm Gürses ]
Hindistan - [ Mazhar Alanson ]
Hindistanname - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Hint Kumaşı - [ Can Türkkan ]
Hipokondriyak - [ Zakkum ]
Hiroşima - [ Zülfü Livaneli ]
Hisardan İnmem Diyor (Menberi) - [ Hisarlı Ahmet ]
Hisset Beni - [ Yavuz Çetin ]
Hişt - [ Ezginin Günlüğü ]
Hitler'e - [ Zülfü Livaneli ]
Hitler\'e - [ Bertolt Brecht ]
Hiza Ve Nizam Yok - [ Ceza ]
Hoca Olur Elim Kolum Bağlarım - [ Kamil Sarıateş ]
Hokka - [ Nazan Öncel ]
Holigan - [ Athena ]
Holocaust - [ Ceza ]
Homini Pufidi Tumba - [ Sezen Aksu ]
Honki Ponki - [ Faruk K ]
Hop Hop - [ Tarkan ]
Hop Hop Gelsin - [ Erkin Koray ]
Hop Vatandaş - [ Rafet El Roman ]
Hoppa Hoppa - [ Ayşegül Aldinç ]
Hoptirinom - [ Feridun Düzağaç ]
Hor Görme - [ Orhan Gencebay ]
Hor Görme Garibi - [ Orhan Gencebay ]
Horasan\'dan Rum\'a Zuhur Eyleyen - [ Abdal Musa ]
Horozumu Kaçırdılar (Küpeli Horoz) - [ Sırrı Sarısözen ]
Horozumu Kaçırdıları - [ Ömer Akpınar ]
Hosçakal Sevgilim - [ Rafet El Roman ]
Hoş Geldin - [ Sezen Aksu ]
Hoş Gelir - [ Aşık Hacı Karakılçık ]
Hoş Gelişler Ola - [ Halk Türküsü ]
Hoş Muhabbet - [ Neşet Ertaş ]
Hoşçakal - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Hoşçakal Doğduğum Topraklar - [ Gülbahar ]
Hoşçakal Gözbebeğim - [ Yaşar ]
Hoşçakal Kardeşim Deniz - [ Zülfü Livaneli ]
Hoşçakal Türkiyem - [ Kasis ]
Hoşçakalın - [ Grup Feza ]
Hoşçakalın Dostlarım - [ Grup Yorum ]
Hoşçakalın Gözüm - [ Ahmet Kaya ]
Hoşgeldin - [ İlhan İrem ]
Hoşgeldin Bahar - [ Yeliz ]
Hoşgeldin Bebek - [ Zülfü Livaneli ]
Hoşgeldin Hayatıma - [ Atilla Taş ]
Hoşgeldin Hüzün - [ Emel Müftüoğlu ]
Hoşgeldiniz - [ Hande Yener ]
Hoşgörü - [ İlhan İrem ]
Hoşuna Gider Mi - [ Nilüfer ]
Hovarda - [ Özcan Deniz ]
Hozalı Gelin - [ Ahmet Gazi Ayhan ]
Höyük Altı Minare - [ Zekai Aşçıkoca ]
Höyüklü\'nün Etirafı Köşk Olsun - [ Yağcıoğlu Fehmi Efe ]
Hu Diyelim - [ Aşık Mevlevi ]
Hudey Hudey - [ Pir Sultan Abdal ]
Hulusi Gabilden Bilsen Fikrimi - [ Aşık şenlik ]
Huma Kuşu - [ Cansu Koç ]
Huma Kuşu Yükseklerden Seslenir - [ Hulusi Seven ]
Humeyinim Ak Benim - [ Hasan Çakı Efe ]
Hurma Gözlüm - [ Ege ]
Hurman Vadisi (Gider) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Huzurum Kalmadı - [ Ferdi Tayfur ]
Huzurum Yok - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Huzurundayım - [ Alihan ]
Hü Diyelim Gerçeklerin Demine - [ Pir Sultan Abdal ]
Hücre - [ Işığın Yansıması ]
Hüdayda 1 - [ Sadık Ergun ]
Hüdayda 2 - [ Sadık Ergun ]
Hüküm - [ Mutaf ]
Hükümsüz - [ Sezen Aksu ]
Hükümsüzdür - [ Ezginin Günlüğü ]
Hülyam - [ Kayahan ]
Hünerli Çocuklar - [ Yaşar Kurt ]
Hünkar Hacı Bektaş Veli - [ Pir Sultan Abdal ]
Hüp - [ Tarkan ]
Hürriyet - [ Serdar Ortaç ]
Hürriyet Kavgası - [ Grup Yorum ]
Hürriyete Doğru - [ Ezginin Günlüğü ]
Hürünü A Yarim (Zil Havası) - [ Celal Yağcı ]
Hüseyin\'im Geliyor - [ Halk Türküsü ]
Hüseynik\'ten Çıktım Seher Yoluna - [ Hafız Osman Öge ]
Hüsey\'n\'e Doğru - [ İhsan Güvercin ]
Hüznün İsyan Olur - [ Grup Yorum ]
Hüznün Kuşları - [ Mazhar Alanson ]
Hüznün Tadı Var - [ Demirhan Baylan ]
Hüzün - [ Gece Yolcuları ]
Hüzün Aşıkları - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Hüzün Çiçeği - [ Hakan Peker ]
Hüzün Kovan Kuşu - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Hüzün Meleği - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Hüzün Yoldaşım - [ Kızılırmak ]
Hüzünkovan Kuşu - [ Grup Düş ]
Hüzünle Karışık - [ Hayko Cepkin ]
Hüzünlü Güzel - [ Düş Sokağı Sakinleri ]



Hiç yorum yok: