A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

5 Mart 2008 Çarşamba

E Harfi İle Baslayan Sarkilar




E Harfi İle Baslayan Sarkilar


E Bebeğim - [ Kayahan ]
E Bilemem Artık - [ Gülşen ]
Easy Man - [ Athena ]
Ebebeğim E - [ Nilüfer ]
Ebekardeşlik - [ Kurtalan Ekspres ]
Ebruli - [ Gülben Ergen ]
Ecel Burcu - [ Pir Sultan Abdal ]
Ecele Doğru - [ Abdurrahim Karakoç ]
Ecele Sitem - [ Müslüm Gürses ]
Edepsiz - [ Umay Umay ]
Edirne Türküsü - [ Haluk Levent ]
Edirne\'nin Ardı Bayler - [ İhsan Köycü ]
Edirne\'nin Köprüsü - [ Aşık Ali Tamburacı ]
Edremit Van\'a Bakar - [ Sadettin Kutlu ]
Efem - [ Şükriye Tutkun ]
Efem (Eğilmez Başın Gibi) - [ Ömer Bedrettin Uşaklı ]
Efendiler Bağı - [ Anonim ]
Efendim - [ İzel ]
Efendim (Pay-i Taht İçinde) - [ Aşık Ömer ]
Efkar Perdesi - [ Ceza ]
Efkarlar Yalan Bugün - [ Flört ]
Efkarlıyım - [ Soner Arıca ]
Eflatun - [ Haluk Levent ]
Efsane - [ Göktan ]
Eftalya - [ Ayna ]
Eftelya - [ Hakan Yeşilyurt ]
Eftelya (Bir El Uzanır) - [ Hüseyin Bayer ]
Ege Türküsü - [ Kutup Yıldızı ]
Egeli Lodos - [ Sıla ]
Egoist - [ Egoist ]
Eğdim Kiraz Dalını - [ Veli Civelek ]
Eğer (Pek Yaralamıştır Beni) - [ Cahit Çağlar ]
Eğer Aşık İsen - [ Erzurumlu Noksani ]
Eğer Benim İle - [ Neşet Ertaş ]
Eğer Bir Zerreysem - [ Erdal Erzincan ]
Eğer Din Babından - [ Kul Himmet ]
Eğer Dinlersen - [ Pamela Spence ]
Eğer Dost Irmağın - [ Pir Sultan Abdal ]
Eğer İstersen - [ Kıraç ]
Eğil Dağlar Eğil - [ Halk Türküsü ]
Eğil Koç Kırat\'ım Eğil - [ Köroğlu ]
Eğildim Bir Dolu İçtim - [ Aşık Hasan Hüseyin ]
Eğin Dedikleri Küçük Bir şehir - [ Mustafa Özden ]
Eğin Türküsü - [ Halk Türküsü ]
Eğlen Güzelim - [ Ajda Pekkan ]
Eğlen Sunam Eğlen - [ Abdullah Erol ]
Eğlenelim Akşam - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Eğlenelim Bu Akşam - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Eğlenilecek Kızlar - [ Emel ]
Eğletir (Talibi Cifedir) - [ Mehmet Koç ]
Eğrelti Gelin - [ Sezen Aksu ]
Eğri Büğrü - [ Barış Manço ]
Eğrisi Doğrusu - [ Nilüfer ]
Eğün Harab Olmuş - [ Mahmut Güzelgöz ]
Ehl-i İslam Olan - [ Aşık şenlik ]
Ehlibeyt - [ Rahmi Yıldırım ]
Ehlo Can - [ Halk Türküsü ]
Ekeyim De Eğleneyim Bir Zaman - [ Pir Sultan Abdal ]
Ekin Ekilen Yere - [ Aşık Ali ]
Ekin Ektim Çöllere - [ Kadir Üstündağ ]
Ekin İdim Oldum Harman - [ Ruhi Su ]
Ekini Biçer Oldum - [ Aşık Veysel ]
Ekinim Yanıyor - [ Erhan Güleryüz ]
Ekinler Ekilirken - [ Ali Kıran ]
Eklemedir Koca Konak - [ Zara ]
Eklemedir Koca Konak Aydın Türküsü - [ Soner Olgun ]
Ekmeği Kazanmak Zor - [ Cansever ]
Ekmek Kazanmak Zor Bu Zamanda - [ Eyüphan ]
Eksik - [ Mor ve Ötesi ]
Eksik Birşey - [ Ezginin Günlüğü ]
Eksik Halim Kusurum - [ Pir Sultan Abdal ]
Eksik Hayatlar - [ Kenan Doğulu ]
El Adamı - [ Yıldız Tilbe ]
El Amanhacı Bektaş - [ Neşet Ertaş ]
El Çek Tabib - [ Cem Karaca ]
El Çek Tabip - [ İlkay Akkaya ]
El Çek Tabip Sinem Üstünden 1 - [ Abbas Öz ]
El Ele - [ İzel ]
El Ele Olsak - [ Toprak ]
El Encalador - [ Sefarad ]
El Eyliyi El Eyliyi - [ Halk Türküsü ]
El Gibi - [ Sezen Aksu ]
El Hatırına - [ Orhan Gencebay ]
El Olmuşum - [ Rojin ]
El Vurup Yaremi İncitme - [ Halk Türküsü ]
El Vurup Yaremi İncitme 1 - [ Sadık Doğanay ]
El Vurup Yâremi İncitme - [ Anonim ]
El Yanmasın - [ Ali Ekber Çiçek ]
El Zanneder Ben Deliyem - [ Aziz Çekirge ]
Ela - [ Feridun Düzağaç ]
Ela Ela Leose - [ Volkan Konak ]
Ela Gözlerine Kurban Olduğum - [ Öksüz Aşık ]
Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber - [ Neşet Ertaş ]
Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber 1 - [ Davut Sulari ]
Ela Gözlerini Sevdiğim Güzel - [ Soner Olgun ]
Ela Gözlü - [ Yavuz Bingöl ]
Ela Gözlü Benli Dilber - [ Yusuf Babacan ]
Ela Gözlü Nazlı Dilber - [ Karacaoğlan ]
Ela Gözlü Nazlı Dilber (Sakınurum) - [ Aşık Gevheri ]
Ela Gözlü Nazlı Yari - [ Aşık Ferrahi ]
Ela Gözlü Pirim Geldi - [ şah Hatayi ]
Ela Gözlü Yardan Bize Gel Oldu - [ Pir Sultan Abdal ]
Ela Gözlüm - [ Baha ]
Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem - [ Hulusi Seven ]
Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - [ Karacaoğlan ]
Elalarını - [ Grup Vitamin ]
Elalem - [ Gripin ]
Elbet - [ Rafet El Roman ]
Elbet Bir Gün Buluşacağız - [ Ahmet Özhan ]
Elbet Doğrudur - [ Aşık Zevraki ]
Elbette - [ Candan Erçetin ]
Elbistan - [ Mehmet Ali Kepez ]
Elbistan Yeli - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Elbis\'in Önü Çaydır - [ Ayşe Özgüler ]
Elde Olan - [ Dilek Budak ]
Elde Var Bir - [ Yaşar ]
Elden Gittim - [ Feridun Düzağaç ]
Elden Yar Olmaz - [ Hazal ]
Ele Bele Dile - [ İhsan Güvercin ]
Ele Doğru - [ Arzu Şahin ]
Ele Güne Karşı - [ MFÖ (Mazhar ]
Ele Ne - [ Nuray Hafiftaş ]
Eledim Eledim - [ Volkan Konak ]
Eledim Eledim Höllük Eledim - [ Anonim ]
Elevana Yatak Serdim - [ Azmi Körmükçü ]
Elfida - [ Haluk Levent ]
Elfida Özcan - [ Haluk Levent ]
Elgajiye - [ Ahmet ]
Elhamdülillah - [ Orhan Gencebay ]
Eli Elekli Gelin - [ Ahmet Yamacı ]
Eli Güzel - [ İlhan Şeşen ]
Elif - [ Badem ]
Elif Cüz-ü (Medet) - [ Aşık Zülali ]
Elif Dedim Be Dedim - [ Zara ]
Elif Elif Diye - [ Burhan Çaçan ]
Elif\'in Hecesine - [ Ferruh Arsunar ]
Elif\'in Türküsü - [ Karacaoğlan ]
Elimde Değil - [ Rafet El Roman ]
Elimde Fotoğrafın - [ Bergen ]
Elimde Olsa - [ Ajda Pekkan ]
Elimdeki Saz - [ Duman ]
Elimdeki Saz Yeter Canıma - [ Duman ]
Elimden Tut - [ Hayalet Tren ]
Elimin Kanını Yur Bulamadım - [ Pir Sultan Abdal ]
Elimiz Mahkum - [ Ebru Gündeş ]
Elin Diline Sakız Ederim - [ Hande Yener ]
Elin Elimde Değil - [ Aysel Sezer ]
Elin Mi Oldun - [ Aşık Haşimi ]
Elinde Bir Gül Olaydım (Gülendam) - [ Kurbani Kılıç ]
Elinde Çıngıl Orak - [ Vonalı Ahmet ]
Elinde Düldül Aman - [ Sırrı Sarısözen ]
Elinde Süt Küleği - [ Muzaffer Yönden ]
Elinde Terezi Var - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Elindedir Bağlama - [ Osman Açar ]
Elinden Gelir Mi - [ Ali Baştuğ ]
Elinden İçtiğim Mey İle Bade - [ Sefil Selimi ]
Eline Düştüm - [ Seyfi Doğanay ]
Elinegözünedizine Dursun - [ Ajda Pekkan ]
Elini Tutmasam - [ Ümit Yaşar ]
Elinizden Elinizden - [ Osman Sel ]
Ella Ella - [ Kazım Koyuncu ]
Eller Aglatır - [ Deniz Arcak ]
Eller Ağlar Halime - [ Ali Güven ]
Eller Ağlatır - [ Deniz Arcak ]
Eller Aldı - [ Hayko Cepkin ]
Eller Gibiyim - [ İlhan Şeşen ]
Eller Mendiller - [ Ferdi Tayfur ]
Eller şem\'a Yakar Uruşan İçin - [ Aşık şamili ]
Ellere Var da Bize Yok mu - [ Grup Vitamin ]
Elleri Pamuk - [ Mukim Tahir ]
Ellerim Bomboş - [ Fatih Erkoç ]
Ellerimde Çiçekler - [ Grup Gündoğarken ]
Ellerimi Bırak - [ Zerrin Özer ]
Ellerimiz - [ Ezginin Günlüğü ]
Ellerin Dert Görmesin - [ Müslüm Gürses ]
Ellerin kadınısın - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ellerini Çekip Benden - [ Gülay ]
Ellerini Çekip Benden Yarim Bugün Gider Oldu - [ Gülay ]
Elli-elli - [ Redd ]
Elma - [ Ezginin Günlüğü ]
Elma Aldım Bartın\'dan - [ Rıfat Özsaraç ]
Elma Attım Yarıldı - [ Aşık Emrah ]
Elma Attım Yuvarlandı - [ İlhan Akgünlü ]
Elma Sabahı - [ Pir Sultan Abdal ]
Elma Sekeri - [ Zahriyan ]
Elma Tekerlendi Yar - [ Halk Türküsü ]
Elmaların Yongası - [ Ahmet Özdemir ]
Elmalım - [ İsmail Türüt ]
Elmalıydım Günden Yana Yarıldım - [ Halk Türküsü ]
Elmamın Bir Yanı Pembe - [ Mustafa şimşek ]
Elmanın Yarısı - [ Kayahan ]
Elmas - [ Kargo ]
Elmayı Bıçakladım - [ Halk Türküsü ]
Elmayı Nazik Soyarlar - [ İbrahim Tarık Çakmak ]
Elmayı Top Top Yapalım - [ Halk Türküsü ]
Elo Dino - [ Halk Türküsü ]
Elo Dino (Türkçe) - [ Halk Türküsü ]
Elvanım Başıma Sardın - [ Selahattin Bölük ]
Elveda - [ Nilüfer ]
Elveda (Esti Ruz-i Kasım Sarardı) - [ Aşık Saidi ]
Elveda Arkadaş - [ Soner Alıç ]
Elveda Aşkım Sana - [ Sibel Can ]
Elveda Çocuk - [ Ufuk Birdal ]
Elveda De - [ TeNeKe ]
Elveda Dedin - [ BenDeniz ]
Elveda Diyemem - [ Çelik ]
Elveda Dost Deli Gönül Elveda - [ Halk Türküsü ]
Elveda Edelim Aziz Kardeşim - [ Hodlu Noksani ]
Elveda Geleceğim - [ Ferdi Tayfur ]
Elveda Ölüm - [ Barış Manço ]
Elveda Sevgilim - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Elveda Tatlım - [ Fatih Erkoç ]
Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - [ Anonim ]
Elâ Gözlü Pirim Geldi - [ Halk Türküsü ]
Em Ne Binketi Ne - [ Grup Yorum ]
Emanet Etmişsin Geldi Selamın - [ Aşık Derdimend ]
Emcee Testi - [ Sagopa Kajmer ]
Emeğimsin - [ Ali Haydar Timisi ]
Emeğin Yite Mi Dersin - [ Pir Sultan Abdal ]
Emek Çektim - [ Pir Sultan Abdal ]
Emekçi Halayı - [ Grup Yorum ]
Emekli Kerem - [ Feridun Düzağaç ]
Emi - [ Yıldız Tilbe ]
Emine - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Emine (Biz Sana Ne Yaptık) - [ Aşık Talibi ]
Eminem - [ Kayahan ]
Eminem Eminem Çakır Eminem - [ Çapan Işıldak ]
Eminem Giymiş Alları - [ Kemal Nizam Bigalı ]
Eminem Oturmuş Taşın Üstüne - [ Halk Türküsü ]
Eminemin Dört Yolları Dikine - [ Hakkı Ansari ]
Emir Verdi Bize Ata Babamız - [ Kul Mehmet ]
Emirdağı Birbirine Ulalı - [ Anonim ]
Emirdağı Birbirine Ulalı (Fadime) - [ Ali Ercan ]
Emirdağı Derler Dağlar Ulusu - [ Nevzat Altındağ ]
Emirim Suya Gider - [ Mehmet Tepecik ]
Emirkan - [ Emirkan ]
Emmi - [ Atilla Taş ]
Emmioglu - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Emmioğlu - [ Ferdi Tayfur ]
Emmoğlu - [ Ferdi Tayfur ]
Emniyet Kemeri - [ Keremcem ]
Emrah Apaşlar - [ Cem Karaca ]
Emret Öleyim - [ Sibel Can ]
Emrin Olur - [ Orhan Gencebay ]
Emrine Amade - [ Gökhan Tepe ]
En Büyük Aşk - [ Harun Kolçak ]
En Büyük Aşkım - [ Serdar Ortaç ]
En Büyük Dert - [ Orhan Gencebay ]
En Büyük Duygu - [ Orhan Gencebay ]
En Büyük Köy Bizim Şehir - [ Tibet Ağırtan ]
En Büyük Mehmet Bizim Mehmet - [ Barış Manço ]
En Büyük Sır - [ Orhan Gencebay ]
En Çok Seni - [ Kesmeşeker ]
En Derin Acılar - [ Özgün ]
En Derinde - [ Demir Demirkan ]
En Güzel Günüm Gecem - [ Duman ]
En Güzel Hikayem - [ Teoman ]
En Güzel Serüven - [ Soner Arıca ]
En Güzel Yalan - [ Onur Mete ]
En İyi Dostundan Sakın Sen Seni - [ Pir Sultan Abdal ]
En Kötü İhtimalle - [ Mustafa Sandal ]
En Mutlu Günümde - [ Yunus Bülbül ]
En Nihayet Bir İnsansın - [ Orhan Gencebay ]
En Sevdiğim Olur Musun? - [ Çelik ]
En Sonunda - [ Tibet Ağırtan ]
En Şahanesinden - [ Gülşen ]
En Uzun Gece - [ Sezen Aksu ]
Endamın Yeter - [ Kıraç ]
Endişe-i Muhabbet - [ Grup Vitamin ]
Endülüs\'te Raks - [ Münir Nurettin Selçuk ]
Enel Hak - [ Kazım Koyuncu ]
Engel Çıktı Aramıza - [ Müslüm Gürses ]
Engeller Koymuyor - [ Emine Tanaydın ]
Engin Derelerin Suyu - [ Hasan Ateşbabar ]
Enginlerden Giden - [ Kul Fakır ]
Eninde Sonunda - [ Cenk Eren ]
Enişte - [ BenDeniz ]
Enstantane - [ İlhan Şeşen ]
Entarisi Ala Benziyor - [ Veli Kanık ]
Entarisi Damgalı - [ Nihat Kaya ]
Entarisi Dım Dım Yar - [ Osman şan ]
Entarisi Morumuş - [ Bahri İlhan ]
Entarisi Pembeden - [ Musa Koç ]
Entellektüel - [ Bülent Ortaçgil ]
Enternasyonel - [ Kutup Yıldızı ]
Er Geç Gelir Ölüm Gardaş - [ Kemal Eroğlu ]
Er Mektubu - [ Uğur Arslan ]
Er Mektubu Görülmüştür - [ İlhan İrem ]
Erciyes Kralı Kozanoğlu - [ Hasan Akalın ]
Erciyesten Kar İstersin - [ Neşet Ertaş ]
Erciyes\'ten Duman Kalktı - [ Keskinli Hacı Taşan ]
Erdin Artık Muradına - [ Kul Mehmet ]
Eremedim Vefasına Dünyanın - [ Ali Sandal ]
Erenler - [ Mehmet Koca ]
Erenler Cemine - [ Anonim ]
Erenler Cemine Gireyim Dersen - [ Dertli Divani ]
Erenler Cemine Her Can Giremez - [ Ali Ekber Çiçek ]
Erenler Kahretti Saldı İşkile - [ Pir Sultan Abdal ]
Erenler Serveri Gerçekler Piri - [ Aşık Turabi ]
Erenler Sofrası - [ Murat Göğebakan ]
Erenler Şahtan Gelirler - [ Anonim ]
Erenlere Eş Olayım - [ Pir Sultan Abdal ]
Erenlerin Sofrasında - [ Uğur Işılak ]
Erenlerin Yeri (Perişan) - [ Aşık Perişan ]
Erik Dalı Gevrek Olur - [ Havva Canlı ]
Erikten Kestim Değnek - [ Osman Keskin ]
Erir - [ Gökhan Kırdar ]
Erisin De Dağların Karı Erisin - [ Halk Türküsü ]
Erkeğin Olmak İstiyorum - [ Yavuz Çetin ]
Erkek Adamsın - [ Zakkum ]
Erkek Adın - [ Ajda Pekkan ]
Erkek Güzeli - [ Sezen Aksu ]
Erkek Milleti - [ Petek Dinçöz ]
Erkek Yolcu Kadın Yoldur - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Erkekler - [ Hacer ]
Erkekler Ağlamaz - [ Nilüfer ]
Erkekler De Ağlar - [ Seda Üren ]
Erkekler de Yanar - [ Nazan Öncel ]
Erkekler Kulübü - [ Demir Demirkan ]
Erkekler Yüzünden - [ Nil Karaibrahimgil ]
Erkeklerde Yanar Remix - [ Emre Altuğ ]
Erkekleri Tanıyın - [ Ajda Pekkan ]
Erkekleri Yenelim - [ Doğanay ]
Erkeklerin Yüz Karası - [ Sibelim ]
Erkeksen Söyle - [ Ebru Gündeş ]
Erken Gittin - [ İlkay Akkaya ]
Erkilet Altı Gölge Basma Mı - [ Sabiha Kubilay ]
Erler Himmet Edin - [ Pir Sultan Abdal ]
Ermeneğin Keklikleri Ötüyor - [ Ahmet Özdemir ]
Ermenek Köyleri - [ Ozan Erdal ]
Ernosto - [ Zuğaşi Berepe ]
Erzincan\'a Girdim 1 - [ Fidan Engin ]
Erzincan\'dan Kemah\'tan - [ Orhan Dağlı ]
Erzurum Dağında Kurdum İskele - [ Seyfettin Sucu ]
Erzurum Dağları Kar ile Boran 1 - [ Hakkı Coşkun ]
Erzurum Dağları Kar İle Boran 2 - [ Hakkı Coşkun ]
Erzurum Ovaları 1 - [ Hasan Korkut ]
Erzurum'da Bir Kuş Var - [ Anonim ]
Erzurum'dan Çevirdiler Yolumu - [ Hilmi Yarayıcı ]
Erzurumlu Gelin Düştü Aklıma - [ Aşık Reyhani ]
Erzurum\'da Bir Kuş Var - [ Burhan Tarlabaşı ]
Erzurum\'da Çevirdiler Yolumu - [ Nurettin şan ]
Erzurum\'dan Kemah\'tan (Deloy) - [ Suat Işıklı ]
Erê Ximê - [ Umut Altınçağ ]
Es - [ Nev ]
Es Deli Rüzgar - [ Nilüfer ]
Es Kişer Hampartsum E - [ Halk Türküsü ]
Esas Duruş - [ Mustafa Sandal ]
Esbap Serdim Sicime - [ Halk Türküsü ]
Esen Yeller - [ Gülden Karaböcek ]
Eser Sabah Yeli - [ Fahrettin Çelik ]
Eseri Gördüm (Ben Ağlamam) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Esinti - [ İlhan İrem ]
Esirgeme Benden - [ Ebru Gündeş ]
Esirin Oldum - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Esirin Olsam - [ Murat Köseoğlu ]
Esirinim - [ Yaşar ]
Eski Aşık - [ Cem Bayoğlu ]
Eski Aşklar - [ Sarp ]
Eski Aşkların Kapsama Alanı - [ Kzans ]
Eski Bir Fincan - [ Barış Manço ]
Eski Bir Şarkıya Dair - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Eski Dostlar - [ Yeni Türkü ]
Eski Fotoğraflar - [ Leman Sam ]
Eski Kalpler - [ Yeni Türkü ]
Eski Kavak Yelleri - [ Orhan Gencebay ]
Eski Libas Gibi Aşıkın Gönlü - [ Anonim ]
Eski Libas Gibi Aşıkın Gönlü 1 -Orj- - [ Aşık Seyrani ]
Eski Mahalle - [ Erhan Güleryüz ]
Eski Sevgili - [ Onur Akın ]
Eski Toprak - [ Fatih Kısaparmak ]
Eskici - [ Hakan Taşıyan ]
Eskiden Olsa - [ Ayşen ]
Eskidi Herşey - [ Sibel Can ]
Eskisi Gibi - [ İsmail YK ]
Eskisi Gibi Olmayacak - [ Göksel ]
Eskisi Gibi Olmaz - [ Koray Candemir ]
Esme Seher Yeli Esme 1 - [ Mehmet Selvi ]
Esmer - [ Rober Hatemo ]
Esmer Bugün Ağlamış 1 - [ Celal Güzelses ]
Esmer Günler - [ Kayahan ]
Esmere Söyle Söylesin - [ Mehmet Bülbül ]
Esmerim Biçim Biçim - [ Halk Türküsü ]
Esmerim Kıyma Bana - [ Hafız Osman Öge ]
Esmerin Ağı Gerek - [ Anonim ]
Esor Ovan Ertam - [ Halk Türküsü ]
Esrar Perdesi - [ Selahattin Özdemir ]
Esrarlı Gözler - [ Müslüm Gürses ]
Estarabim - [ Erkin Koray ]
Estergon Kalesi - [ Halk Türküsü ]
Esti Baharın Nesimi - [ Celal Güzelses ]
Estireyim Mi - [ Anonim ]
Estirir Oğlan Estirir - [ Ali Çatlı ]
Eşeği Saldım Çayıra - [ Cem Karaca ]
Eşek - [ Soner Olgun ]
Eşek Gibiyim (Sırtım Bozuk) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Eşek Gözleri - [ Murat Kekilli ]
Eşek Gözlüm - [ Murat Kekilli ]
Eşimden Ayrıldım - [ Nuri Üstünses ]
Eşimden Ayrıldım Gözyaşım Durmaz - [ Halk Türküsü ]
Eşinden Ayrılan Yaralı Ördek - [ Halk Türküsü ]
Eşkıya Dünyaya - [ Sabahattin Ali ]
Eşkiya Dünyaya - [ Edip Akbayram ]
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz - [ Edip Akbayram ]
Eşkom Dama Çıkmış - [ Selahattin Alpay ]
Eşrefoğlu Al Haberi - [ Aşık Daimi ]
Eşsiz Sevgilim Benim - [ Neşe Karaböcek ]
Eşşeği Saldım - [ Kıraç ]
Eşşeği Saldım Çayıra - [ Erkan Oğur ]
Eşşiz Sevgili - [ Neşe Karaböcek ]
Et Aldım Direminen - [ Anonim ]
Et Koydum Tencereye - [ Mustafa şimşek ]
Etek Sarı - [ Ceylan ]
Etek Sarı Sen Etekten Sarısın - [ Halk Türküsü ]
Etme Bulursun - [ Fatih Kısaparmak ]
Etme Eyleme - [ Hasret Gültekin ]
Ettiğini Bulursun - [ Erol Budan ]
Ev Seçelim - [ Sibel Can ]
Ev Yaptırdım Çam Dalından - [ Osman Attila ]
Evde Yoklar - [ Kumdan Kaleler ]
Evde Yoktun - [ Ferdi Tayfur ]
Evdeki Ses - [ Cartel ]
Evdeki Ses 2 - [ Karakan ]
Eve Ekmek Getir - [ Deniz Arcak ]
Eveleme Geveleme Develeme Bitti - [ Nazan Öncel ]
Everek Dağı - [ Gülay ]
Everyway That I Can - [ Sertab Erener ]
Evet De Bana - [ Yeni Türkü ]
Evet Diye Başladık Söze - [ Neşe Karaböcek ]
Evet Evet - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Evet, Ne Var? - [ Vega ]
Evimin Bir Odası - [ Feridun Düzağaç ]
Evimizde (Kar Yağdı Soğuk) - [ Hilmi şahballı ]
Evin Önü Arpaluk - [ Halk Türküsü ]
Evin Önü Sarmaşık - [ Durdu Demirel ]
Evin Yıkılsın Sebep - [ Muharrem Ertaş ]
Evinde Gitarın Var Mı? - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Evinizde Vardır Arış - [ Mehmet Gözoğlu ]
Evire Çevire - [ Gökhan Tepe ]
Evlat - [ Müslüm Gürses ]
Evlendin İşte - [ Atilla Kaya ]
Evleneceksen Gel - [ Seda Sayan ]
Evlenelim - [ Emirkan ]
Evlenmek Gerek - [ Nil Karaibrahimgil ]
Evleri Görünüyor - [ İbrahim Karataş ]
Evleri İki Katlı - [ Ümit Tokcan ]
Evleri Var Engin (Name Gelin) - [ Adnan şeker ]
Evleri Yol Üstüdür - [ Tahir Yazıcıoğlu ]
Evlerim Evlerim - [ Ali Murat Karageyik ]
Evlerim Evlerim Saray Evlerim - [ Halk Türküsü ]
Evlerim Evlerim Yaman Evlerim - [ Ahmet Yamacı ]
Evlerim Evlerim Yüksek Evlerim - [ Ali Murat Karageyik ]
Evlerinde Bir İpekten Halı Var - [ Fırıncı Tahir ]
Evlerinde Var Badıya - [ Aziz Çekirge ]
Evlerine Varamadım - [ Süleyman Uğur ]
Evlerine Varamadım Arımdan - [ Yorgansız Hakkı Çavuş ]
Evlerine Vardım Kapı Sürgülü - [ Saadettin Sümbül ]
Evlerinin Önleri Kuyu - [ Ali Kıran ]
Evlerinin Önü Bir Büyük Orman - [ Salih Çamur ]
Evlerinin Önü Bir Ufak Yokuş - [ Ali Ekber Çiçek ]
Evlerinin Önü Boyalı Direk - [ Abdurrahman Kızılay ]
Evlerinin Önü Bulgur Kazanı - [ Anonim ]
Evlerinin Önü Bulgur Sokusu - [ Gürbüz Sapmaz ]
Evlerinin Önü Çevirme - [ Ahmet Gazi Ayhan ]
Evlerinin Önü Çıra Budağı - [ Halk Türküsü ]
Evlerinin Önü Darı - [ Zülküf Altan ]
Evlerinin Önü Dumanlı Dayler - [ Nuriye Yılmaz ]
Evlerinin Önü Hamama Yakın - [ Galip şahin ]
Evlerinin Önü Handır - [ Halk Türküsü ]
Evlerinin Önü Harman - [ Arif Sağ ]
Evlerinin Önü Kuyu - [ Karacaoğlan ]
Evlerinin Önü Lale Bağıdır - [ Aziz şenses ]
Evlerinin Önü Marul - [ Muharrem Ertaş ]
Evlerinin Önü Mermer Döşeli - [ Abdülvahap Sait ]
Evlerinin Önü Mersin - [ Anonim ]
Evlerinin Önü Nane - [ Süleyman Cengiz ]
Evlerinin Önü Tahta Daraba - [ Cemil Cankat ]
Evlerinin Önü Yoldur Yolaktır - [ Anonim ]
Evlerinin Önü Yonca (Hareli Baso) - [ Ruhi Kanat ]
Evlerinin Önü Yonca (İpek Mendil) - [ Nuri Üstünses ]
Evlerinin Önü Yonca (Ninne) - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Evlerinin Önünde Salkım Söğütler - [ Zekai Aşçıkoca ]
Evlilik Sandalı - [ Hande Yener ]
Evlilik Yaramamış Sana - [ Ege ]
Evliyalar Menzilidir - [ Aşık Süleyman ]
Evreşe Yolları - [ Ümit Kaftancıoğlu ]
Evreşe Yolları Dar - [ Ayna ]
Evvel (şu Alemde) - [ Aşık Osman Feymani ]
Evvel Emirde - [ Neşet Ertaş ]
Evvela Elveda - [ Sagopa Kajmer ]
Evvele Huda - [ Müslüm Gürses ]
Evvelim Sen Oldun - [ Neşet Ertaş ]
Evvelim Sensin - [ Neşet Ertaş ]
Ex Aşkım - [ Kenan Doğulu ]
Extra Large - [ Nil Karaibrahimgil ]
Ey Aşıki Saramadın Yaremi - [ Kul Himmet ]
Ey Benim Divane Gönlüm - [ Pir Sultan Abdal ]
Ey Benim Sarı Tanburam - [ Pir Sultan Abdal ]
Ey Bostancı - [ Nejat Buhara ]
Ey Civan - [ Efkan Şeşen ]
Ey Dide Nedir Uyku - [ Ahmet Uzungöl ]
Ey Erenler Akıl Fikir Eyleyin - [ Ali Ekber Çiçek ]
Ey Erenler Akıp Gitsem - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Ey Erenler Çün Bu Sırrı Dinledim - [ Pir Sultan Abdal ]
Ey Erenler Hak Aşkına - [ Neşet Ertaş ]
Ey Ey - [ Yıldız Tilbe ]
Ey Gönül - [ Soner Olgun ]
Ey Gül Dalı - [ Anonim ]
Ey Gül Dalı Gül Dalı - [ Binali Selman ]
Ey Güzeller şahı - [ Aşık Nihani ]
Ey Hamamcı Bu Hamama - [ Davut Sulari ]
Ey Hayat - [ Onur Akın ]
Ey Kalbim - [ Deniz Seki ]
Ey Kardaşlar Size Tarif Edeyim - [ Aşık Nihani ]
Ey Mektup Selam Et - [ Aşık Kara Mustafa ]
Ey Rahmeti Bol Padişah - [ şair Kuddusi ]
Ey Serenler Serenler - [ Halk Türküsü ]
Ey Sevdiğim - [ Zara ]
Ey Sevdiğim (Yar Demedin) - [ Yavuz Top ]
Ey Sevdiğim Artık Yeter - [ Aşık Seyrani ]
Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var - [ Anonim ]
Ey Sevgili - [ Ayna ]
Ey Sofi Özüne Bir Muradım Var - [ Pir Sultan Abdal ]
Ey Su Yolu - [ Halk Türküsü ]
Ey Şahin Bakışlım - [ Anonim ]
Ey Yarabbim - [ Ege ]
Ey Yezit Sen Neden Yeldin - [ Pir Sultan Abdal ]
Ey Zahit Şaraba Eyle İhtiram - [ Erkan Oğur ]
Eyalet Çocukları - [ Kesmeşeker ]
Eyersiz Atlar - [ Kesmeşeker ]
Eykerem Kanı Best Değil Midir - [ Abdurrahman Demir ]
Eylemler Güzeli - [ Ali Aksoy ]
Eylen Sunam - [ Grup Laçin ]
Eylen Yolcum Eylen - [ Zeynel Can ]
Eyleyemez - [ Sadık Mıskini ]
Eylül - [ Grup Yorum ]
Eylül Akşamı - [ Göktan ]
Eylül Yağmuru - [ Uğur Işılak ]
Eylülde Bir Cumartesi - [ İlhan Şeşen ]
Eylülde Gel - [ Alpay ]
Eylüle İsyan - [ Ahmet Kaya ]
Eylüle İsyan Gibi - [ Ahmet Kaya ]
Eyvah - [ Kayahan ]
Eyvah Ağlıyor Babam - [ Soner Alıç ]
Eyvah Dayım Geldi - [ Baba Zula ]
Eyvah Ey (Gün Be Gün) - [ Aşık şamili ]
Eyvah Eyvah - [ Ekrem Çelebi ]
Eyvah Gönül - [ Yusuf Savaş ]
Eyvah Oy - [ Aşık Poyrazoğlu ]
Eyvahlar Olsun - [ Yalın ]
Eyvallah - [ Emirkan ]
Eyvana Gel Eyvana - [ Bedirhan Kırmızı ]
Eyvanda Yatan Oğlan - [ Celal Güzelses ]
Eyvanına Vardım (Türkmen Gelini) - [ Aziz Çelik ]
Eyyubi Gardaş - [ Sabit İnce ]
Ez Ji Te Hezdikim - [ Rojhan Beken ]
Ez Te Baş Nasdikim - [ ]
Ezberimsin - [ Gökhan Özen ]
Ezbirimsin - [ Gökhan Özen ]
Ezel Bahar Geldi - [ Aşık Ali ]
Ezel Bahar Olmayınca 1 - [ Aşık Daimi ]
Ezel Bahar Yaz Ayları Gelende - [ Karacaoğlan ]
Ezeli (İndim Seyreyledim Demi) - [ Kul Hüseyin ]
Ezelidir Deli Gönül - [ Emine Tanaydın ]
Ezim Ezim Eziliyor Yüreğim - [ Zaralı Halil ]
Ezo - [ Nurettin Rençber ]
Ezo Gelin - [ Erhan Güleryüz ]
Ezo Gelin 1 - [ Cemil Cahit Güzelbay ]
Ezo Gelin 2 - [ İzanlı Bekir Karaduman ]
Ezo Gelin 3 - [ Hanefi Açıkgöz ]
Ezo Gelin 4 - [ Halk Türküsü ]
Ezo Gelin 5 - [ Ali Çavaz ]
Ezogelin - [ Ayna ]



Hiç yorum yok: