A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

18 Mart 2008 Salı

R Harfi İle Baslayan Sarkilar




R Harfi İle Baslayan Sarkilar


Radyasyon - [ Objektif ]
Rahat Bırak - [ Metin Şentürk ]
Rahat Uyu - [ Barış Özaydın ]
Rak Benadam Only Human - [ Sagopa Kajmer ]
Rakbenadam - [ Sagopa Kajmer ]
Rakı Şarap Farketmez - [ Müslüm Gürses ]
Rakkas - [ Sezen Aksu ]
Rambo - [ Grup Vitamin ]
Ramize - [ Laço Tayfa ]
Ramo - [ Volkan Konak ]
Randevu - [ Gökben ]
Rannina - [ Destan ]
Rap Atma Livera - [ Fuat Saka ]
Rap Beni Ramizem - [ Grup Vitamin ]
Rap Rap - [ Cem Karaca ]
Rapatma - [ Suavi ]
Raps Hey Hey - [ Grup Vitamin ]
Rapsodi İstanbul - [ Teoman ]
Rapstar - [ Ceza ]
Rasta Baba - [ Flört ]
Rastlamak Çok Zor - [ Mansur Ark ]
Rastlantı Yalanı - [ Bülent Ortaçgil ]
Razıysan Gel - [ Kıraç ]
Re - [ Mor ve Ötesi ]
Reality - [ Mor ve Ötesi ]
Reddiye - [ Replikas ]
Refakatçi - [ Zeynep Casalini ]
Rehavet Mi - [ Feridun Düzağaç ]
Rehberin Buyruğun Tutmuyor - [ Pir Sultan Abdal ]
Reis - [ Ahmet Yılmaz ]
Renklerde Yaşamak - [ Metin ]
Renklerin İçinde - [ Kargo ]
Renkli - [ Efem ]
Renkli Rüyalar Oteli - [ Teoman ]
Resim - [ Demir Demirkan ]
Resimdeki Gözyaşı - [ Cem Karaca ]
Resimdeki Gözyaşları - [ Teoman ]
Resimdeki Gözyaşları Apaşlar - [ Cem Karaca ]
Resimlerde Kaldık - [ Erol Budan ]
Resmedilmiş Bir Hüznün Küçük Öyküsü - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Resmen Aşığım - [ Nil Karaibrahimgil ]
Resmimiz - [ Coşkun Sabah ]
Resmin Yok Bende - [ Ajda Pekkan ]
Resmini Çeke Çeke - [ Günel ]
Resmini Öptüm - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Resmini Öptüm De Yattım - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Resmini Yaktırma Bana - [ Engin Nurşani ]
Resminle Ağladım - [ Orhan Gencebay ]
Resminle Konuşup Ağladım Bugün - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Rest - [ Çılgın Sedat ]
Reşko\'nun Ağıtı 1 - [ Halk Türküsü ]
Reşko\'nun Ağıtı 2 - [ Halk Türküsü ]
Reşo - [ Grup Yorum ]
Reyhan Ektim Legende - [ İbrahim Terzi ]
Rezalet - [ Serdar Ortaç ]
Rıhtımda - [ Soner Alıç ]
Rızıkların Veren Ali Değil Mi - [ Pir Sultan Abdal ]
Rica Ederim - [ Tan ]
Rinna Rinnan Nay - [ Ahmet Kaya ]
Rinnanay - [ Haluk Levent ]
Rock\'n Telli - [ Umut Kuzey ]
Rojin - [ İbrahim Tatlıses ]
Roket Adam - [ Athena ]
Roman - [ Funda Arar ]
Roman Kahramanı - [ Redd ]
Roman Kızı - [ Ezginin Günlüğü ]
Romantik - [ Can Şengün ]
Romantik Serseri - [ Burak Kut ]
Romantizma - [ Sagopa Kajmer ]
Romen Kızı - [ Gülay ]
Romeo - [ Hande Yener ]
Rotten Dogs - [ Pentagram ]
Rövanş - [ Zardanadam ]
Ruh Gibi - [ İlhan İrem ]
Ruh Hali - [ Nazan Öncel ]
Ruhsuz - [ Çelik ]
Ruhum - [ Yaşar Kurt ]
Ruhum Seninle - [ Metin Arolat ]
Ruhuma Aşk Dolunca - [ Yonca Lodi ]
Ruhumda Ki Fırtına - [ Gülden Karaböcek ]
Ruhumu Sattım Ben - [ Öztürk ]
Ruhun Duymaz - [ İzel ]
Rumeli (Eski Hava Türkülerde) - [ Aluş Nuş ]
Rumeli Havası - [ Sezen Aksu ]
Rutin Hayat - [ Rashit ]
Rüşvet - [ MFÖ (Mazhar ]
Rüya - [ Ünlü ]
Rüya Gibi - [ Hüseyin Altın ]
Rüya Gibi Uçan Yıllar - [ Ahmet Özhan ]
Rüyacı - [ Demir Demirkan ]
Rüyadan - [ Dorian ]
Rüyalar - [ Ercüment Vural ]
Rüyalarda Buluşuruz - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Rüyalarımdaki İşaretler - [ Sagopa Kajmer ]
Rüyamda Sultanı Gördüm - [ Aşık Zülali ]
Rüyanda Görsen İnanma - [ Duman ]
Rüzgar - [ Leman Sam ]
Rüzgar Dinmiyor - [ Onur Akın ]
Rüzgar Gibi Geçti - [ Kayahan ]
Rüzgar Gibi Geçtin - [ Gökben ]
Rüzgar Gülü - [ Teoman ]
Rüzgar Kırdı Dalımı - [ Coşkun Sabah ]
Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor - [ Sibel Can ]
Rüzgarın Lafı Yok - [ Deniz Arcak ]
Rüzgarın Saçını Dağıttığı Yer - [ Bülent Birinci ]
Rüzgarla Bir - [ Kutup Yıldızı ]
Rüzgarlar - [ Göktan ]
Rüzgarlı Deniz Kıyısı - [ Cenk Taner ]
Rüzrgar Susmuş Ses Vermiyor - [ Zeki Müren ]



Hiç yorum yok: