A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

3 Temmuz 2008 Perşembe

Ayna Çaktım Yüzüne (Versinler) - İsmail Güney




Ayna Çaktım Yüzüne (Versinler) - İsmail Güney


Ayna Çaktım Yüzüne (Versinler) - İsmail Güney

Versinler versinler
Sevenleri sevdiğine versinler

Ayna çaktım yüzüne
şavkı vurdu yüzüme
Sana söylüyorum yar
Kulak ver sen sözüme

Versinler versinler
Sevenleri sevdiğine versinler

Yar mendili oyaladım
Baş harfini koyamadım
Eller aldı yarimi
Ben yarime varamadım

Versinler versinler
Sevenleri sevdiğine versinler

Karşımızda Gelibolu
Gelibolu'da yatır dolu
Sana söylüyorum yar
Dualarım kabul oldu

Versinler versinler
Sevenleri sevdiğine versinler

Kaynak: Ismail Güney
Yöre: Lapseki
Söyleyen : İsmail Güney



Hiç yorum yok: