A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

10 Mart 2008 Pazartesi

I-İ Harfi İle Baslayan Sarkilar




I-İ Harfi İle Baslayan Sarkilar


I Love Mud On My Face - [ Athena ]
I'm Hot For You - [ Yonca Evcimik ]
Ich Will Nicht Geh\'n - [ Muhabbet ]
Iğdırın Al Alması - [ Anonim ]
Iğdır\'ın Al Alması - [ Yusuf Yıldırım ]
Ilgın Ilgın Esen Seher Yelleri - [ Aşık şamili ]
Ilgıt Ilgıt Bir Yel Esti Urumdan - [ Dadaloğlu ]
Ilgıt Ilgıt Esen Seher Yelleri - [ Rıza Yetişen ]
Ilgıt Ilgıt Seher Yeli Esiyor - [ Dadaloğlu ]
In - [ Yonca Evcimik ]
In Esir Like An Eagle - [ Pentagram ]
In Your Eyes - [ Tarkan ]
Insane - [ Echo 2003 ]
Iraksamalar - [ Kızılırmak ]
Iraktan Özendim Geldim - [ Köroğlu ]
Irmağa Varamıyom - [ Hüsne Yatkın ]
Irmağın Balıkları - [ Halk Türküsü ]
Irmağın Geçeleri - [ Kemal Sarısözen ]
Isfahandır Aslı Bizim Elimiz - [ Bakır Yurtsever ]
Isınamazsın Ağlarken - [ Vega ]
Isırgan Otu - [ Kıvırcık Ali ]
Iskaladım - [ Tuğba Özerk ]
Islak Islak - [ Cem Karaca ]
Islak Kumlarda - [ Sarp ]
Islak Mendil - [ Ümit Besen ]
Islanmışsın - [ Müslüm Gürses ]
Islık - [ Yazamak İçin ]
Issız Ada - [ Gökalp Baykal ]
Işığa Doğru - [ Ayna ]
Işığın Olam - [ Ferhat Tunç ]
Işık - [ Diken ]
Işık Olsam - [ Diken ]
Itır Saçır Gül Çiçek - [ İbrahim Yıldırım ]
Izdırap - [ Pentagram ]
Izdırap Kervanları - [ Erol Budan ]
İbadet - [ Müslüm Gürses ]
İbadetim - [ Erol Evgin ]
İbadetim Oldun - [ Müslüm Gürses ]
İbaret (Her Sarıya) - [ Aşık Deryami Baba ]
İblis - [ Yuhu ]
İbret Almalı - [ Neşet Ertaş ]
İbret-i Alem - [ Emre Altuğ ]
İbret-i Alem Acoustic - [ Emre Altuğ ]
İbret-i Alem Remix - [ Emre Altuğ ]
İbrişim Örmüyorlar - [ Aziz şenses ]
İbrişimden Ala Teli Var - [ Pir Sultan Abdal ]
İcra Memuru - [ Gülden Karaböcek ]
İç Benim İçin - [ Orhan Gencebay ]
İçelim - [ Grup Düş ]
İçelim Açılalım - [ Bora Öztoprak ]
İçelim Unutalım - [ Metin Şentürk ]
İçem - [ Özcan Deniz ]
İçen Mi Günahkar İçiren Mi - [ Hakkı Bulut ]
İçerden Çıkacak Birazdan Adam - [ Ahmet Kaya ]
İçeri Gireyim Destur Olursa - [ Pir Sultan Abdal ]
İçerimde (Sevdana Tutuştum) - [ Aşık Ceyhuni ]
İçim Ağlar - [ Harun Kolçak ]
İçim Yanıyor - [ Atilla Kaya ]
İçimde Bir His Var - [ Ferdi Tayfur ]
İçimde Ölen Biri - [ Ahmet Kaya ]
İçimde Ölen Biri Var - [ Haluk Levent ]
İçimdeki Ateş - [ Nurettin Rençber ]
İçimdeki Kavga - [ Murat Göğebakan ]
İçimdeki Sevgiliye - [ Murat Yılmazyıldırım ]
İçimdeki Şeytanın Ensesindeyim - [ Sagopa Kajmer ]
İçimden Geldiği Gibi - [ Kayahan ]
İçimden Şehhirler Geçiyor - [ Feridun Düzağaç ]
İçimden Şehirler Geçiyor - [ Feridun Düzağaç ]
İçime Çekeyim - [ Aşkın Nur Yengi ]
İçime Doğmuştu Sanki - [ Müslüm Gürses ]
İçime Sinmiyor - [ Sezen Aksu ]
İçin (Senin İçin Senin İçin) - [ Hamdi Kaçan ]
İçin İçin Yanıyor - [ Hakan Peker ]
İçinde (Aşk Elinden Nic\'edeyim) - [ Hasan Dede ]
İçinde (Ben Bir Yetim İdim) - [ Aşık Devai ]
İçini Dök - [ Koray Candemir ]
İçip İçip Ağla - [ Destur ]
İçiyorsam Sebebi Var - [ Hüseyin Altın ]
İçme Bu Kadar Arkadaş - [ Müslüm Gürses ]
İçme Rakıyı Zarar - [ Nazmi İlyas ]
İçmeden - [ Fikret Kızılok ]
İçmeli - [ Serdar Ortaç ]
İçmişim Dertliyim - [ Hande Yener ]
İçtim - [ Hakan Taşıyan ]
İdam Mahkumu - [ Orhan Gencebay ]
İdare Edip Gidiyoruz - [ MFÖ (Mazhar ]
İdeal Aşk - [ Orhan Gencebay ]
İfadesiz - [ Hakan Kurşun ]
İflah Olmam - [ Elif ]
İftira - [ Zerrin Özer ]
İgzali-na - [ Gökhan Birben ]
İgzas - [ Kazım Koyuncu ]
İğde Ağaçları - [ Kader ]
İğdeler Göverdi Mi - [ Kazım Birlik ]
İğdeli Yar - [ Sibel Pamuk ]
İğdeli Yar (Giderim Yolum Uzun) - [ Erol Çoke ]
İğdenin Dalları Yerdedir Yerde - [ Muharrem Coşkun ]
İğneleri Düğmeleri - [ şerif Günay ]
İğnem Düştü Yerlere - [ Hisarlı Ahmet ]
İğnenin Ucu - [ DeliMC ]
İhanet - [ Gülşen ]
İhanet Cinayet - [ Objektif ]
İhanet Edemem - [ Harun Kolçak ]
İhanet Edersem - [ Nuray Hafiftaş ]
İhanet Ettin - [ Demet ]
İhanet Kalbime Kötülük Koydu - [ Seden Gürel ]
İhanet Zincirini Tutan Utansın - [ Ahmet Kaya ]
İhanetin Bedeli - [ Nadide Sultan ]
İhanetin Var - [ Selahattin Özdemir ]
İhtarname - [ Cem Karaca ]
İhtimaller Denizi - [ Yüksek Sadakat ]
İhtiyacı Var - [ Emrah ]
İhtiyacım Var - [ BenDeniz ]
İhtiyacım Var Sana - [ Emre Aydın ]
İhtiyar Dost - [ Ferdi Tayfur ]
İhtiyar Oldum - [ Cem Karaca ]
İhtiyatlar Silah Çatmış - [ Osman Pehlivan ]
İk ben - [ MFÖ (Mazhar ]
İkame - [ Yüksek Sadakat ]
İkarus - [ Yüksek Sadakat ]
İki Adım - [ Özlem Tekin ]
İki Arada Bir Derede - [ Kibariye ]
İki Aşk Arasında - [ Ezginin Günlüğü ]
İki Bacı Durmuş Bacadan Bakar - [ Mahmut Güzelgöz ]
İki Bin Yılına Doğru - [ Aşık Mahzuni şerif ]
İki Bülbül Derelerde Ün Eder - [ Hisarlı Ahmet ]
İki Bülbül Geldi Kondu Çimene - [ Genç Osman ]
İki Büyük Nimetim Var - [ Neşet Ertaş ]
İki Ceylan Götürdüler Bahçeye - [ Karacaoğlan ]
İki Çocuk - [ Teoman ]
İki Dağın Arasında Kalmışam - [ Anonim ]
İki Dilber Söyleşirler - [ Kemal Altınkaya ]
İki Dirhem Bir Çekirdek - [ Hülya Avşar ]
İki Duvar Arasında - [ İlhan İrem ]
İki Dünya - [ Ünlü ]
İki Eksi Bir - [ Işın Karaca ]
İki Gider Dört Ardıma Bakarım - [ Halit Toklucuoğlu ]
İki Gönül - [ Sibel Can ]
İki Gözüm - [ Sertab Erener ]
İki Gözüm İki Bulut - [ Ebru Gündeş ]
İki Gözüm İki Çeşme - [ Özer şenay ]
İki İki Dört Eder - [ Dursun Dereli ]
İki Keklik - [ Orhan Hakalmaz ]
İki Keklik Bir Kayada - [ Erkan Oğur ]
İki Keklik Bir Kayada Ötüyor - [ Mustafa Sarı ]
İki Keklik Seke Seke - [ Aziz Tok ]
İki Kelime - [ Hepsi ]
İki Kez Evlenmeyin (Ayşe Der) - [ Aşık Çağlari ]
İki Kız Gider Düğüne - [ Bilal Ercan ]
İki Koçak Bir Meydana Gelince - [ Köroğlu ]
İki Koçak Bir Meydana Koşanda - [ Köroğlu ]
İki Lafa Düştün Ortaya - [ Athena ]
İki Oda Bir Salon - [ Berdan Mardini ]
İki Satır - [ Abidin Özşahin ]
İki Sevgili - [ Hülya Avşar ]
İki Süper Film - [ Ceza ]
İki şeyi Bekliyorum Ömrümce - [ Aşık Seyhani ]
İki Tas Çorba - [ Mustafa Sandal ]
İki Tek - [ Tarkan Altınok ]
İki Turnam Gelmiş Aklı Kareli - [ Silleli İbrahim ]
İki Turnam Gelmiş Yolda Yorulmuş - [ Rüştü Tuncalı ]
İki Yabancı - [ Şebnem Ferah ]
İki Yol - [ Mavi Sakal ]
İki Yüzlüm - [ Demet ]
İkibinbir Yazı - [ Rashit ]
İkibindört (2004) - [ Ümit Davala ]
İkibinyirmiüç - [ Barış Manço ]
İkibinyirmiüç (2023) - [ Murat Göğebakan ]
İkili Delilik - [ Sezen Aksu ]
İkilik Noktası - [ Neşet Ertaş ]
İkimiz (Gül Yüzlüm) - [ Gönüllü Coşkun ]
İkimiz Bir Fidanın - [ Hakkı Bulut ]
İkimiz Birden - [ Selahattin Özdemir ]
İkimiz De Sevdik - [ Ümit Besen ]
İkimizde Gururluyuz - [ Gülden Karaböcek ]
İkimizde Kaybettik - [ Gökhan Özen ]
İkimizden Bir Kalmadı - [ Orhan Gencebay ]
İkimize - [ Murat Yılmazyıldırım ]
İkimizin Yerine - [ Tarkan ]
İkinci Bahar - [ Özdemir Erdoğan ]
İkinci Evren - [ Demir Demirkan ]
İkinci Sok - [ Nefret ]
İkinci Şans - [ Aykut Alan ]
İkiz Doğurun Analar - [ Onur Akın ]
İkrar Verdim Bu İkrarı Güderim - [ Pir Sultan Abdal ]
İkrara Da Bağlanmıyor Neyleyim - [ Pir Sultan Abdal ]
İlahi Dostun Bağına - [ Süleyman Duman ]
İlahi Morluk - [ Erkin Koray ]
İlan-ı Aşk - [ Kutsi ]
İlenger Attım Bağa - [ Aysel Sezer ]
İlhan-ı Aşk - [ İlhan İrem ]
İlim Bilmektir - [ Yunus Emre ]
İlimon Ektim Taşa 1 - [ Halk Türküsü ]
İlimonum Sulandı - [ Musa Başer ]
İlişki - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
İlk Aşk - [ Yıldırım Gürses ]
İlk Aşkım - [ Burak Uçkun ]
İlk Bahar Yaz - [ İnan ]
İlk Gece - [ BenDeniz ]
İlk Göz Ağrımsın - [ Seyfi Doğanay ]
İlk Gözağrım - [ Orhan Gencebay ]
İlk Gülücükler - [ İlhan İrem ]
İlk Gün Gibi - [ Sezen Aksu ]
İlk Ve Son - [ Aykut Alan ]
İlk Ve Son Kez - [ Murat Evgin ]
İlk Yazın Geldiği - [ Pir Sultan Abdal ]
İlla - [ Leman Sam ]
İllaki - [ Hakan Peker ]
İlle De Canım Çiğ Köfte - [ Naci Yoluk ]
İlle De Sen - [ Azer Bülbül ]
İlle Mavili Mavili - [ Köroğlu ]
İllegal - [ Ceza ]
İltifat Et - [ Onur Mete ]
İlvanlım (Kayayı Gırcı Duttu) - [ Musa Yenilmez ]
İmam Hüseyin 1 - [ Pir Sultan Abdal ]
İmam Hüseyin 2 - [ Pir Sultan Abdal ]
İmam Hüseyin 3 - [ Kul İbrahim ]
İmam Hüseyin 4 - [ Pir Sultan Abdal ]
İmam Oldum Neler Olacak - [ Aşık Zülali ]
İmam Rıza (Yanmışım Sultanım) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
İmansız - [ Aşkın Nur Yengi ]
İmdat Eder Mi - [ Aşık Zülali ]
İmeciler Geliyor - [ Ziya Özova ]
İmirhan\'ın Tatlı Suyu - [ Haydar Yıldız ]
İmkanı Yok Unut Deme - [ Selahattin Sarıkaya ]
İmkansız - [ Cengiz Kurtoğlu ]
İmkansız Aşk - [ Cem Yıldız ]
İmkansızdı Sevdik - [ İrem ]
İmkansızım - [ Aşkın Nur Yengi ]
İmla Hatası - [ Hakan Peker ]
İn Esir Like An Eagle - [ Pentagram ]
İnadı Bırak - [ Ferdi Tayfur ]
İnadım İnat - [ Yonca Lodi ]
İnadına - [ Onur Akın ]
İnadına Seveceğim - [ Seda Sayan ]
İnan Aşkım, İnan Ki Bilmiyordum - [ Soner Alıç ]
İnan Ki - [ Erkin Koray ]
İnan Ki Teksin - [ Gökhan Semiz ]
İnan Üçten Beşten Geri Değilem - [ Köroğlu ]
İnandığım Fikir - [ Aşık Mevlevi ]
İnanılır Gibi Değil - [ Ajda Pekkan ]
İnanki Teksin - [ Grup Vitamin ]
İnanma - [ Candan Erçetin ]
İnanma Fatih - [ Cankan ]
İnanmadin - [ Ahmet Selçuk İlkan ]
İnanmak - [ İlhan İrem ]
İnanmam - [ Barış Özaydın ]
İnanmıyorum Sana - [ Demirhan Baylan ]
İnat - [ Erol Budan ]
İnatçı - [ Mavi Sakal ]
İnatçı Gönlüm - [ Zerrin Özer ]
İnce Çayır - [ Osman Sel ]
İnce Çayır Biçilmez - [ Hüseyin Kılıç ]
İnce Giyerim İnce - [ Anonim ]
İnce İnce - [ Haramiler ]
İnce İnce Bir Kar Yağar - [ Edip Akbayram ]
İnce İnce Kar Yağar - [ Aşık Mahzuni şerif ]
İnce Memed - [ Grup Yorum ]
İnce Memed Türküleri 1 - [ Mehmet Köseoğlu ]
İnce Memed Türküleri 2 - [ Mehmet Köseoğlu ]
İnce Memed Türküleri 3 - [ Avni Güler ]
İnce Memed Türküleri 4 - [ Mehmet Köseoğlu ]
İnce Sızım - [ Eda Özülkü ]
İncecikten Bir Kar Yağar 1 - [ Karacaoğlan ]
İncecikten Bir Kar Yağar 2 - [ Karacaoğlan ]
İnceden Yar - [ Ferdi Tayfur ]
İncelikler Yüzünden - [ Sertab Erener ]
İncelirse Kopsun - [ İlhan Şeşen ]
İnci - [ Çelik ]
İnci Serdim Güneşe - [ İbrahim Erdem ]
İnci Tanem - [ Tarkan ]
İncili Sedef - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
İncinen Gurur - [ Yusuf Hayaloğlu ]
İncinir (Ela Gözlerine Kurban) - [ Aşık şamili ]
İncinme Gönül - [ Pir Sultan Abdal ]
İncitemem Asla Seni - [ Bülent Serttaş ]
İncitme Canı İncitme - [ Neşet Ertaş ]
İndi Evveli Yalan Dünyaya - [ Karacaoğlan ]
İndi şah\'a Secd\'eyledi - [ Pir Sultan Abdal ]
İndim Çayır Biçmeye - [ Halk Türküsü ]
İndim Dere Beklerim - [ Sarı Recep ]
İndim Derelerine - [ Ferruh Arsunar ]
İndim Dereye Durdum - [ Mehmet Alkan ]
İndim Gülün Bağına - [ Halil Damdam ]
İndim Havuz Başına - [ Ahmet Yamacı ]
İndim Havuz Başına Vers - [ Candan Erçetin ]
İndim Kuyu Dibine - [ Nail Aslanpay ]
İndim Kuyun Dibine - [ Abdullah Balak ]
İndim Yarin Bahçesine - [ Orhan Hakalmaz ]
İndir - [ Mustafa Sandal ]
İner Gelir şu Dağların Dumanı - [ Cemal Karaelmas ]
İnfaz - [ Ferhat Tunç ]
İniler Sızılar Ağlar Bir Ceyran - [ Davut Sulari ]
İnilersin Dolap Derdin Ne Senin - [ Pir Sultan Abdal ]
İniltiler - [ Murat Yılmazyıldırım ]
İnişlerim Çıkışlarım - [ Fikret Kızılok ]
İnkar Ediyorum - [ Reyhan Karaca ]
İnkar Etme - [ Gökhan Özen ]
İnkisar Eylemem - [ Tokatlı Nuri ]
İnleyen Nağmeler - [ Gülben Ergen ]
İnsaf Yokmudur - [ Grup Vitamin ]
İnsafsız - [ İbrahim Erkal ]
İnsan (Gözleri Kör Değil) - [ Neşet Ertaş ]
İnsan Denen Mana - [ Aşık Osman Feymani ]
İnsan Gülerken Ağlar - [ Harun Kolçak ]
İnsan Hakları - [ Mahsun Kırmızıgül ]
İnsan Hikayesi - [ Aslı ]
İnsan İçin - [ Grup Merdiven ]
İnsan Kısım Kısım - [ Anonim ]
İnsan Olmak - [ Muammer Pınar ]
İnsan Olmaya Geldim - [ Nimri Dede ]
İnsan Pazarı - [ Hasan Hüseyin ]
İnsana Yara (Çalış Dağlar Yara) - [ Sefil Selimi ]
İnsanım İnsan - [ Ferdi Tayfur ]
İnsanlar - [ Mustafa Yıldızdoğan ]
İnsanlar Çok - [ Hande Yener ]
İnsanlar Oy - [ Çılgın Sedat ]
İnsanların İçindeyim - [ Grup Yorum ]
İnsanlık Hali - [ Gülben Ergen ]
İnsanlık Halleri - [ Seden Gürel ]
İnsanoğlu - [ Doğan Canku ]
İnsanoğlu (İyi Bir Nasihatım Var) - [ Aşık Müslim Seyrani ]
İnşallah - [ Hilal Cebeci ]
İntegral - [ Bülent Ortaçgil ]
İntihar - [ Nefret ]
İntizar - [ Neşe Karaböcek ]
İntizar Eylerem Sevdiğim Sene - [ Fehmi Uğraş ]
İntizarım Bak Kelama - [ İlyas Güldibi ]
İntro - [ Ceza ]
İpe İpe - [ Hilal Cebeci ]
İpek - [ Yaşar Kurt ]
İpek Böceği - [ Orhan Gencebay ]
İpek Mendil Dane Dane - [ Anonim ]
İrafa Koydum Narı - [ Çekiç Ali ]
İrem Kız - [ Haluk Levent ]
İreyhan Eker Misin (Lili Yar) - [ Sırrı Sarısözen ]
İrfan Meclisine Oturmak İçin - [ Aşık Halil Yıldız ]
İrfan Mektebi - [ Derviş Kemal ]
İrfanlık Olmaz (Öyle Kuru Dava) - [ Aşık Sümmani ]
İrme Kero Madre - [ Sefarad ]
İrmeden Gel İrmeden - [ şerif Cünay ]
İronik - [ Aslı ]
İronik Ütopya - [ Murat Yılmazyıldırım ]
İsimsizler - [ Replikas ]
İskelede Sandalım - [ Kayahan ]
İskeletler Diyarında Bir Et Parçasıyım - [ Sagopa Kajmer ]
İslamoğlu 1 - [ Abdullah Çavuş ]
İslamoğlu 2 - [ Cemal Altıniğne ]
İslamoğlu 4 - [ Yılmaz İpek ]
İsmi Lazım Değil - [ Serdar Ortaç ]
İsmimi Söyle - [ Burak Uçkun ]
İsmini Sevdiğim - [ Ali Ekber Çiçek ]
İspanyol Meyhanesi - [ Nilüfer ]
İsraf Haramdır - [ Cemal Safi ]
İst - [ Athena ]
İstanbul - [ Nefret ]
İstanbul (Gönlüm Hasret Kaldı) - [ Hodlu Noksani ]
İstanbul (Salkım Salkım) - [ Edip Akbayram ]
İstanbul Acılar Kraliçesi - [ Yusuf Hayaloğlu ]
İstanbul Ağlardı - [ İrem ]
İstanbul Ağlıyor - [ Tarkan ]
İstanbul Akşamları - [ Berdan Mardini ]
İstanbul Akşamlarım - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
İstanbul Benden Büyük - [ Yalın ]
İstanbul Çetin - [ Hasan Cihat Örter ]
İstanbul Çocukları - [ Baba Zula ]
İstanbul Da - [ Grup Vitamin ]
İstanbul Geceleri - [ Ata ]
İstanbul Hatırası - [ Kayahan ]
İstanbul İçimde - [ Ege ]
İstanbul İstanbul - [ Kesmeşeker ]
İstanbul İstanbul Olalı - [ Sezen Aksu ]
İstanbul Önünde - [ Nurettin Rençber ]
İstanbul Senmişsin - [ Ayna ]
İstanbul Sokakaları - [ Müslüm Gürses ]
İstanbul Sokakları - [ Müslüm Gürses ]
İstanbul Şahidim - [ Gülay Eralp ]
İstanbul'a Ait - [ Yavuz Çetin ]
İstanbul'a Kar Yağıyordu - [ İbrahim Sadri ]
İstanbul'da Sonbahar - [ Teoman ]
İstanbul'u Özledim - [ Uğur Işılak ]
İstanbula Gelme - [ Seyfi Doğanay ]
İstanbulu Dinliyorum - [ Leman Sam ]
İstanbulu Efkar Bastı - [ Sibel Can ]
İstanbul\'a Ismarladım - [ Muzaffer Acarbay ]
İstanbul\'da - [ Pinhani ]
İstanbul\'dan Fermanımız Yazıldı - [ Köroğlu ]
İstanbul\'dan Gelir Kayık - [ Hayriye Temizkalp ]
İstanbul\'dan Üsküdar\'a Yol Gider - [ Halk Türküsü ]
İstanbul\'\'da Olmak Vardı - [ Emel Müftüoğlu ]
İstasyon İnsanları - [ Teoman ]
İstasyon Tireno - [ Ziynet Sali ]
İstavrit - [ Ezginin Günlüğü ]
İstedim - [ MFÖ (Mazhar ]
İsteme - [ Ebru Yaşar ]
İsteme Benden - [ Edip Akbayram ]
İstemek Yetmedi - [ Demir Demirkan ]
İstemem - [ Gülden Karaböcek ]
İstemem (Devlet Çarkı Dönsün) - [ Aşık Gerçeği ]
İstemem İstemem - [ Zeynep Dizdar ]
İstemem Mi? - [ Serdar Ortaç ]
İstemesen Bile - [ Orhan Ölmez ]
İstemesen De - [ Onur Mete ]
İstemez Miydim - [ BenDeniz ]
İstemiyorum - [ Büyülü Yelken ]
İstemiyorum Seni - [ İsmail YK ]
İster Benden (Sevdiğim Yar Bana) - [ Aşık Murat Çobanoğlu ]
İster Frengistanda İster İçerde - [ Cem Karaca ]
İster Gel İster Gelme - [ Seden Gürel ]
İster İnan İster İnanma - [ İlhan İrem ]
İster Misin - [ Bora Uslusoy ]
İster Sallan Gez - [ Candan Erçetin ]
İster Sev İster Sevme - [ Kıraç ]
İsterdim - [ Aykut Alan ]
İstermisin - [ Mavi Sakal ]
İstermisin Radyo / Tv Edit - [ Mavi Sakal ]
İstersen - [ Harun Kolçak ]
İstersen Hiç Başlamasın - [ Yeni Türkü ]
İstersen İnanma - [ Yaşar Kurt ]
İsteyeceksin - [ İnan ]
İstisnalar Kaideyi Bozmaz - [ Sagopa Kajmer ]
İsyan - [ Funda Arar ]
İsyan Bu Haykırış - [ Kenan Doğulu ]
İsyan Ederim - [ Cengiz Kurtoğlu ]
İsyan Halayı - [ Kutup Yıldızı ]
İsyan Olsun - [ Grup Yorum ]
İsyan Tohumu - [ Ahmet Yılmaz ]
İsyanım Gecelere - [ Müslüm Gürses ]
İsyanım Ol - [ Doğa ]
İsyanım Var - [ Müslüm Gürses ]
İsyanımı Bağışla - [ Işın Karaca ]
İsyankar - [ Müslüm Gürses ]
İsyanlardayım - [ Müslüm Gürses ]
İşçi Marşı - [ Cem Karaca ]
İşiniz Gücünüz Yok Mu Yani - [ Nazan Öncel ]
İşte Bu Kadar - [ Kadir Tapucu ]
İşte Bu Şarkı - [ Müslüm Gürses ]
İşte Buradayız - [ Grup Yorum ]
İşte Geldi Arpa Buğday Harmanı - [ Ahmet Yılmaztaş ]
İşte Geldik Gidiyoruz - [ Cem Karaca ]
İşte Geldim Ben Bu Hana - [ Köroğlu ]
İşte Geldim Gidiyorum - [ Asiye Karapınar ]
İşte Gidiyorum - [ Yusuf Hayaloğlu ]
İşte Gidiyorum Çesm-i Siyahım - [ Gülden Karaböcek ]
İşte Gol - [ Gökhan Tepe ]
İşte Güneş - [ Kesmeşeker ]
İşte Hayat - [ İlhan İrem ]
İşte Hendek İşte Deve - [ Barış Manço ]
İşte Hendek İşte Deve (15 yıl sonra) - [ Barış Manço ]
İşte Öyle Bir Şey - [ Yaşar ]
İşte Öyle Birisi - [ Arif Susam ]
İşte Yetimlerin Yetimi - [ Davut Sulari ]
İşte Yine Gidiyorum - [ Yeni Türkü ]
İt Dalaşı - [ Ceza ]
İte Bak İte (Ademin Merihe Gitme) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
İthaf - [ Mor ve Ötesi ]
İtildik - [ Manga ]
İtiraf - [ İrem ]
İtiraf Ediyorum - [ Niran Ünsal ]
İtirazım Var - [ Murat Çelik ]
İyi Dinle - [ Demet Akalın ]
İyi Geceler - [ Sagopa Kajmer ]
İyi Gün Dostlarım - [ Şebnem Ferah ]
İyi Günde Kötü Günde - [ Ebru Gündeş ]
İyi Günler - [ Demirhan Baylan ]
İyi Ki Varsın - [ Nükhet Duru ]
İyi Kötü (Dans Pisti) - [ Şebnem Ferah ]
İyi Misin Anacığım - [ Hazal ]
İyi Şanslar - [ Ebru Gündeş ]
İyi Uykular - [ Feridun Düzağaç ]
İyi Uykular Türkiye - [ Ezginin Günlüğü ]
İyi Yüreklim - [ Taner ]
İyidir İyi - [ Cenk Taner ]
İyiki Varsın - [ Seda Sayan ]
İyilik Meleğin - [ Salt Empoze ]
İyisi Mi - [ Nilüfer ]
İz Bırakanlar Unutulmaz - [ Vega ]
İzin Ver - [ Berksan ]
İzin Ver Şu Gönlüne - [ Orhan Gencebay ]
İzin Verme - [ Orhan Ölmez ]
İzin Vermedi Yanlızlık - [ Cenk Taner ]
İzini Kaybettim - [ Hakan Peker ]
İzler - [ Murat Yılmazyıldırım ]
İzmir - [ Haluk Levent ]
İzmir Ağlıyor - [ İlkay Akkaya ]
İzmir Yanıyor - [ Ferhat Göçer ]
İzmir'in Kavakları - [ Halk Türküsü ]
İzmir\'in İçinde - [ Halk Türküsü ]
İzmir\'in İçinde Al Yeşil Bayrak - [ Sırrı Sarısözen ]
İzmir\'in Kavakları 1 - [ Ekrem Güyer ]
İzmir\'in Kavakları 2 - [ Ekrem Güyer ]
İzzetli Hürmetli Bilirim 1 - [ Sadık Doğanay ]



Hiç yorum yok: