A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

3 Mart 2008 Pazartesi

C-Ç Harfi İle Baslayan Sarkilar




C-Ç Harfi İle Baslayan Sarkilar


Cabur Dağdan Kuş Geliyor - [ Mustafa Savaş ]
Cacık - [ Barış Manço ]
Cadı Kazanı - [ Nev ]
Cafer (Bizde Bez Koymadın) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Cahil - [ Serdar Ortaç ]
Cam Kırığı - [ Funda Arar ]
Cambaz - [ Mor ve Ötesi ]
Camdan Kalp - [ Funda Arar ]
Camdan Küre - [ Haramiler ]
Caminin Ardı Ayaz - [ Haluk Eraydın ]
Camlarında Yeşil Perde - [ Zekai Aşçıkoca ]
Can - [ Doğuş ]
Can Baba Dedi Ki - [ Destur ]
Can Bedenden Çıkmayınca - [ Barış Manço ]
Can Bırakmadın - [ Ferdi Tayfur ]
Can Bula Cananını - [ Raci Alkır ]
Can Cefa Götürmez - [ Deli Boran ]
Can Damarı - [ Petek Dinçöz ]
Can Dayanmaz - [ Doğuş ]
Can Dede - [ Müslüm Gürses ]
Can Dediler - [ Pir Sultan Abdal ]
Can Dedim Ki Can Diyesen - [ Hulusi Seven ]
Can Dostum - [ Ferhat Tunç ]
Can Ellerinden Gelmişem - [ Suat Işıklı ]
Can Gidiyor - [ Gülşen ]
Can Güzel Yar Güzel - [ Hasan Cihat Örter ]
Can Kırıkları - [ Şebnem Ferah ]
Can Kuşum - [ Hakan Altun ]
Can Mı Dayanır - [ Bahadır Aydoğan ]
Can Oy - [ Onur Akın ]
Can Özüm - [ Gökhan Tepe ]
Can Vermem - [ Fatih Kısaparmak ]
Can Yarim - [ Nurettin Rençber ]
Can Yoldaşım - [ Gökhan Özen ]
Can-ı Dilde Hane Kıldın Akibet - [ Ahmet Uzungöl ]
Can-ı Gönlüm - [ Nev ]
Cana Bizim Esrarımız - [ Yusuf Özer ]
Cana Cansın - [ Erdal ]
Cana Doğru - [ Orhan Gencebay ]
Canan - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Canana Doyulur Mu - [ Neşet Ertaş ]
Cancağızım - [ Cenk Eren ]
Cancazım - [ Erhan Güleryüz ]
Candan Sev - [ Soner Arıca ]
Candan Sevmeli - [ Yılmaz Tatlıses ]
Cane Cane - [ İbrahim Tatlıses ]
Cane Cane Cane İşte Meydane - [ şivan Perwer ]
Canı Cehenneme - [ Çetin Oraner ]
Canı Sağolsun - [ Candan Erçetin ]
Canım - [ Ferda Anıl Yarkın ]
Canım (Sen Benim Kalbimsin) - [ Özcan Deniz ]
Canım Arkadaşım - [ Yeni Türkü ]
Canım Benim - [ Sibel Can ]
Canım Dediklerim - [ İbrahim Tatlıses ]
Canım Desen - [ Soner Alıç ]
Canım Efendim - [ Ahmet ]
Canım Efendim Beloved Mister - [ Mikail Aslan ]
Canım Erenlere Kurban - [ Seyit Nesimi ]
Canım Gibi - [ Orhan Ölmez ]
Canım Gitti - [ Hakan Altun ]
Canım Kardeşim - [ Ferhat Tunç ]
Canım Kırat Gidelim - [ Köroğlu ]
Canım Kırat Gözüm Kırat - [ Köroğlu ]
Canım Kırat Olaydı - [ Köroğlu ]
Canım Kurban Olsun - [ Nesimi Çimen ]
Canım Oğlum - [ Edip Akbayram ]
Canım Seni İstiyor - [ Sibel Can ]
Canım Seninle Olmak İstiyor - [ Zühal Olcay ]
Canım Sevgilim - [ Baha ]
Canım Sıkılıyor - [ Kayahan ]
Canım Sıkılıyor Canım - [ Nilüfer ]
Canım Sıkkın / Neden Yetmiyor - [ Harun Kolçak ]
Canım Yanar - [ Ferda Anıl Yarkın ]
Canım Yandı - [ Hakan Peker ]
Canıma Cansın - [ Müslüm Gürses ]
Canıma Kadar - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Canıma Minnet - [ Serdar Ortaç ]
Canıma Yetensin - [ Davut Güloğlu ]
Canımdan Can İste - [ Atilla Kaya ]
Canımı Veririm - [ Cankan ]
Canımı Yoluna Koyduğum (Ne Olur) - [ Hasan Kaplani ]
Canımın İçi - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Canımın Yaprakları - [ Kayahan ]
Canımın Yoldaşı Ol - [ Sibel Can ]
Canımın Yoldaşı Ol/yollar Uzak Gelemedim/neyleyim - [ Sibel Can ]
Canımsın - [ Suat Ecin ]
Canın İsterse - [ Deniz Arcak ]
Canın Sağolsun - [ Kutsi ]
Canına Okuyacağım - [ Ferdi Tayfur ]
Canlar Cananını Buldum - [ Yunus Emre ]
Canlar Sagolsun - [ Grup Vitamin ]
Canları Sağolsun - [ Burak Kut ]
Canlı Meyid - [ Yuhu ]
Canlı Yayın - [ Mor ve Ötesi ]
Cano - [ Ferdi Tayfur ]
Cansuyu - [ Objektif ]
Cansuyum - [ Nalan ]
Cariyeler Ve Geceler - [ Can Atilla ]
Cartel - [ Cartel ]
Caruso - [ Ferhat Göçer ]
Cav Cav Eder Durursun - [ Davut Güloğlu ]
Cavır Dağdan Kuş Geliyor - [ Mustafa Savaş ]
Caydıran - [ Athena ]
Cayır Cayır - [ Nalan ]
Ce Sera La Temps - [ Barış Manço ]
Cebine Koyar Kestane - [ Ferruh Arsunar ]
Cehalet Rüzgarı - [ Dertli Divani ]
Cehennem - [ Element ]
Cehennem Geceleri - [ Almora ]
Cehennemden Cennete - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Cehenneme Hoşgeldin - [ Cartel ]
Cehennemin Dibi - [ Davut Güloğlu ]
Cehennet - [ Pamela Spence ]
Celaloğlan (İpek Mendil) - [ Nuri Üstünses ]
Celladim Ol - [ Sarp ]
Cemalım - [ Erkin Koray ]
Cemalim - [ Kıraç ]
Cemalim -Orj- - [ Ürgüplü Refik Başaran ]
Cemil (Gezmedim Yorulmadım) - [ Kemal Çığrık ]
Cemil (Sıyrıldım Düştüm) - [ Kamber Özatalay ]
Cemile - [ İsmail Türüt ]
Cemilem - [ Orhan Hakalmaz ]
Cemilem (Gaydırı Gubbah) - [ Talip Özkan ]
Cemiyette Pişiyoruz - [ Flört ]
Cemo - [ Grup Yorum ]
Cemo Gül Açanda Gel - [ Zehra Bilir ]
Cenaze - [ DANdadaDAN ]
Cennet - [ Ferhat Göçer ]
Cennet Gözlüm - [ Orhan Gencebay ]
Cennette Gözyaşı - [ İlker Özcan ]
Cennetten Beride - [ Badem ]
Cerrevün Kulpu Burma - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Cesaret - [ Grup Yorum ]
Cesaret (Atıldık Kavgaya) - [ Grup Yorum ]
Cesareti Ustadır Anlamadan Dinlemeden - [ Tarkan Erkan ]
Cesaretim Mi Var - [ Baha ]
Cesaretim Yok - [ Şahan ]
Cesaretin Ustadır - [ Haluk Levent ]
Cesaretin Var mı? - [ Gülay ]
Cesaretsiz Yar - [ Emel Müftüoğlu ]
Cevahir Taşına - [ Muzaffer Sarısözen ]
Cevap Ver - [ Göktan ]
Cevap Verebilir Misin - [ Soner Alıç ]
Cevapsız - [ Demir Demirkan ]
Cevapsız Kalan Sualler - [ Osman Öztunç ]
Ceviz - [ Can Kan ]
Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - [ Hilmi şahballı ]
Ceviz Arasında Vardır Evimiz - [ Musa Eroğlu ]
Ceviz Oynamaya Geldim Odana - [ Adnan Türközü ]
Cevizin Etekleri - [ Halk Türküsü ]
Cevizin Yaprağı - [ Ayşegül ]
Cevizin Yaprağı Dal Arasında - [ Cafer Arıkan ]
Cevriye Cabbar - [ Nev ]
Ceylan - [ Ayna ]
Ceylan Gözlerine Kurban Olduğum - [ Aşık Sümmani ]
Ceylan Gözlüm (Mecnun Leyla) - [ Aşık Emrah ]
Ceylanım (Gidip Gurbet Eli) - [ İlyas Keçeci ]
Ceyran - [ Leman Sam ]
Ceyranım Gel Gel - [ Halk Türküsü ]
Ceza - [ Müslüm Gürses ]
Ceza Mı? - [ Ebru Gündeş ]
Ceza Sahası - [ Ceza ]
Cezalısın - [ Çelik ]
Cezam Bitmiyor - [ Hakan Taşıyan ]
Cezayir - [ Hüsnü Ortaç ]
Cezayir Menekşesi - [ Yaşar ]
Cezayir\'in Gemileri Yağlanır - [ Halk Türküsü ]
Cezayir\'in Harmanları Savrulur - [ Seyit Küçükbezirci ]
Cezmi - [ Grup Vitamin ]
Chaos Flows - [ Radical Noise ]
Che - [ Volkan Konak ]
Cherokee - [ Yavuz Çetin ]
Cınga Cezve Kaynıyor - [ Emriye Topalak ]
Cızz - [ Petek Dinçöz ]
Cici Bebek - [ MFÖ (Mazhar ]
Cici Kız - [ Çelik ]
Cici Kız Alemde - [ Çelik ]
Cici Pabucum Cici - [ Nevin Akol ]
Cicilerini - [ İsmail YK ]
Ciddi Ciddi - [ Bengü ]
Ciğerimin Dip Köşesi - [ ]
Cihan Var Olmadan - [ şiri ]
Cihangir Türküsü - [ Pamela Spence ]
Cihar Attım Dubara - [ Ramazan şenses ]
Cihar Attım şeş Oynadım - [ Hüseyin Türker ]
Cilve Loy (İndim Dere Irmağa) - [ Osman Aksu ]
Cilveler - [ Sibel Can ]
Cilveli Sultanım - [ Güney ]
Cilveloy - [ Destan ]
Cilveloy Nanayda - [ Yaşar Turna ]
Cimbomun Sesi - [ Galatasaray ]
Cin - [ Ezginin Günlüğü ]
Cin Yusuf\'un Türküsü - [ Halk Türküsü ]
Cinayet - [ Özlem Tekin ]
Cinayet Saati - [ Ahmet Kaya ]
Cinayet Var - [ Osman Öztunç ]
Ciran - [ Nurettin Rençber ]
Cirigam - [ Kerem Güney ]
Citir Citir - [ Nani-S ]
Civciv - [ Gökhan Özen ]
Civciv Çıkacak Kuş Çıkacak - [ Belkıs Özener ]
Coğrafya - [ Burcu Güneş ]
Come Closer - [ Tarkan ]
Come Let Me Know - [ Ragga Oktay ]
Cool Kadın - [ Ajda Pekkan ]
Corc Buş - [ Haluk Levent ]
Coştu Deli Gönül - [ Köroğlu ]
Covino - [ BenDeniz ]
Cukhdag Mom - [ Garo Çalıkyan ]
Cukhdag Mom (Türkçe) - [ Garo Çalıkyan ]
Cuma - [ Mara ]
Cumartesi - [ Bu Şehir ]
Cumartesi Olmazsa - [ Hakan Peker ]
Cumartesi Türküsü - [ Sezen Aksu ]
Cumbullu - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Cumhuriyet - [ Yalın ]
Cumhuriyet\'in Çocuklarıyız - [ Aşık Çağlari ]
Cuvaramın İncesi - [ Durdu Demirel ]
Cücelerim 1 - [ Mahmut şatıryan ]
Cümbür Cemaat - [ Murat Kekilli ]
Cümle Muhendisi - [ Sagopa Kajmer ]
Cümle Mühendisi - [ Sagopa Kajmer ]
C\'est Ma Vie - [ Adamo ]
C\'est Ton Tour - [ Soner Arıca ]
Çabuk Olalım Aşkım - [ Yıldız Tilbe ]
Çaçaron - [ Sagopa Kajmer ]
Çadır - [ Tarık Mengüç ]
Çadır Altı Minare (Helvacı) - [ Halk Türküsü ]
Çadır Kurdum Düzlere - [ Mahmut Güzelgöz ]
Çadır Kurdum Yüce Dağlar Başına - [ Aşık Daimi ]
Çadırımın Üstüne - [ Candan Erçetin ]
Çağır Beni - [ Haramiler ]
Çağırırım Dost Dost - [ Aşık Niyazi ]
Çağırma Aşk - [ Seden Gürel ]
Çağırma Beni - [ Aşkın Nur Yengi ]
Çağla Güzel - [ Ali Aksoy ]
Çağrı - [ Grup Yorum ]
Çağrışa - [ Murat Göğebakan ]
Çağrışa Çağrışa - [ Kul Hüseyin ]
Çak Kardaş - [ Önder ]
Çakarsam Oturturum - [ Çılgın Sedat ]
Çakıl Taşları - [ Şebnem Ferah ]
Çakkıdı - [ Kenan Doğulu ]
Çakmağı Çak (I.Varyant) - [ Abdulvahit Kuzecioğlu ]
Çakmak Çakmak - [ Sibel Can ]
Çakmak Çakmak Gözler - [ Orhan Gencebay ]
Çakra - [ Serdar Ortaç ]
Çakra Beni Unut - [ Serdar Ortaç ]
Çaktım Çaktım Yanmadı - [ Halk Türküsü ]
Çal - [ Aydilge ]
Çal Beni - [ Emel Müftüoğlu ]
Çal Çal - [ Ferda Anıl Yarkın ]
Çal Gitarcım - [ Erkin Koray ]
Çal Oyna - [ Yıldız Tilbe ]
Çalan Murtaza Ali\'dir - [ Pir Sultan Abdal ]
Çalar Saat - [ Öztürk ]
Çaldığım Bağlama - [ Sami Kasap ]
Çalı - [ Ferdi Tayfur ]
Çalın Davulları 1 (Selanik) - [ Hüseyin Yaltırık ]
Çalın Davulları Çaydan Aşağıya - [ Halk Türküsü ]
Çalın Davulların - [ Yıldız Tilbe ]
Çalın Kılıncı - [ Köroğlu ]
Çalkala - [ Seden Gürel ]
Çalsam Olmuyor - [ Seyfi Doğanay ]
Çam Başına Çıktım - [ Ziya Taşova ]
Çam Dibinde Çıra Yaktım - [ Hayrettin Akçay ]
Çam Kolonyası Sevdadır - [ Onur Akın ]
Çamdan Sakız Akıyor - [ Ezginin Günlüğü ]
Çamlar Altına - [ Arzu Şahin ]
Çamlar Altına (Naciyem) - [ Selim Önder ]
Çamlıbele Süreyidim Yeldirme - [ Köroğlu ]
Çamlıbeller Bizim Eller Aşkolsun - [ Köroğlu ]
Çamlıbel\'e Süreyidim (Yeldirme) - [ Ali İzzet Özkan ]
Çamlıbel\'e Süreyidim Yolunu - [ Ali İzzet Özkan ]
Çamşıhına Vardım Haraba Olmuş - [ Feyzullah Çınar ]
Çanakkale - [ Uğur Arslan ]
Çanakkale İçinde 1 - [ İhsan Ozanoğlu ]
Çankaya (Selam Saldım Ankara\'ya) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Çapkın - [ Murat Göğebakan ]
Çapkın Kız - [ Gönül Yazar ]
Çar Köşe Fani Dünyada - [ Köroğlu ]
Çare Değil - [ Sibel Can ]
Çare Mi - [ Af ]
Çare Sende Allahım - [ Müslüm Gürses ]
Çarem Benim - [ Nilüfer ]
Çaresi Yok Mu - [ Eda Özülkü ]
Çaresiz - [ Deja Vu ]
Çaresizim - [ Zühal Olcay ]
Çark-ı Felek - [ Cem Karaca ]
Çarpar - [ Burcu Güneş ]
Çarpışan Otolar - [ Rashit ]
Çarşamba Beylerine - [ Davut Güloğlu ]
Çarşamba Dedikleri (Eski) - [ Halk Türküsü ]
Çarşamba'yı Sel Aldı - [ Yavuz Bingöl ]
Çarşamba\'yı Sel Aldı (Yeni) - [ Nejat Buhara ]
Çarşıda Bal Var - [ Selahattin Mazlumoğlu ]
Çarşıdan Aldım Pirinci - [ Sadi Yaver Ataman ]
Çarşının Başı Ufaktır Daşı - [ Ahmet Alaybeyi ]
Çarşıya Hanlar Yaptırdım - [ Ferhan Ünalan ]
Çarşıya Vardım Erikten Aldım - [ Emin Aldemir ]
Çat Çat - [ Davut Güloğlu ]
Çat Kapı - [ Yıldız Tilbe ]
Çat Pat - [ 4 Yüz ]
Çatak Altından Çıktık - [ Halk Türküsü ]
Çatal Çalma - [ Grup Yorum ]
Çatal Çam - [ Himmet Ören ]
Çatal Çam Başına Koydum Keseri - [ Hisarlı Ahmet ]
Çatal Çama Kurşun Attım - [ Reşat Aker ]
Çatal Yürek - [ Athena ]
Çatılmış Kaşlarınla - [ Zeki Müren ]
Çatlat - [ BenDeniz ]
Çattılar Çakmak Taşını - [ Münüre Topbay ]
Çattılar Ocak Taşını - [ Cavit Erden ]
Çattılar Ocak Taşını (Kız Anası) - [ Fatma Gökdemir ]
Çav Bella - [ Grup Yorum ]
Çave Min Roni - [ Mehmet Atlı ]
Çavuş - [ Ezginin Günlüğü ]
Çavuş Destanı (İşbaşına Çıktı) - [ Hodlu Noksani ]
Çavuş Sizin Evleriniz - [ Keskinli Hacı Taşan ]
Çay Başına Bostan Ektim - [ Hilmi Çivi ]
Çay Başında Bir Kuş Var - [ şefik Torung ]
Çay Benim Çeşme Benim - [ Fahrettin Çelik ]
Çay Elinden Öteye Rezil Dede - [ Barış Manço ]
Çay İçinde Adalar - [ Mukim Tahir ]
Çay İçinde Döğme Taş - [ Tarık Çıkıntaş ]
Çaya Gider O Yani - [ Gülden Karaböcek ]
Çaya İndim Taşı Yok - [ Halk Türküsü ]
Çaya İner Ağlarım - [ Hayati Ürgüp ]
Çaya Vardım Çay Geçilmez - [ Cavit Erden ]
Çayda Çıra - [ Safiye Soyman ]
Çayda Çıra Yanıyor 1 - [ şükrü Canaydın ]
Çayeli - [ Halk Türküsü ]
Çayımın Şekeri - [ Ayna ]
Çayın Ortasında Ilgın Adası - [ Ziya Sarıcı ]
Çayın Öte Yüzünde - [ Erkan Oğur ]
Çayır Çimen Geze Geze - [ Kıraç ]
Çayır İnce Biçemedim - [ Suat Işıklı ]
Çayıra Serdim Postu - [ Nazife İzzet ]
Çek Babam Çek - [ Aşkın Nur Yengi ]
Çek Bir Fırt - [ Karakan ]
Çek Deveci Develeri Nadastan - [ Kadir Turan ]
Çek Deveci Develeri Yokuşa - [ Mehmet Yıldırım ]
Çek Gemici Gemileri - [ Zeki Yantaş ]
Çek Git Başımdan - [ Sibel Can ]
Çek Katarı Ben Gelirim Peşine - [ Davut Sulari ]
Çek Mustafa - [ Ahmet Kaya ]
Çek O Pis Ellerini - [ Renan Bilek ]
Çeke Çeke (Seversen Ali\'yi) - [ Pir Sultan Abdal ]
Çekemedim Akça Kızın Göçünü - [ şevket Yanıkoğlu ]
Çekemem Artık - [ Mavi Sakal ]
Çekemez Oldum - [ Müslüm Gürses ]
Çeker (Aşkın Polisleri) - [ Aşık Ali İzzet ]
Çekerim Senin Nazını - [ Köroğlu ]
Çekilin Karanlıklar - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Çekilip Kırklara Vardık - [ Pir Sultan Abdal ]
Çekin Halay Dizilsin - [ Muzaffer Sarısözen ]
Çekin Halay Düzülsün - [ Emin Aslan ]
Çekin Halay Yürüsün - [ Burhan Gökalp ]
Çekin Uşaklar (Gemiciler) - [ Hüseyin Dilaver ]
Çekinir (İnanın Dostlar) - [ Davut Sulari ]
Çekirgem Uçar Gelir - [ Hasan Çavuş ]
Çekme Çadırını Kara Yazıya - [ Selahattin Alpay ]
Çeksene Elini - [ Ayşe Hatun Önal ]
Çektiğim Cevr İle Cefa 1 - [ Pir Sultan Abdal ]
Çektir Git - [ Mavi Sakal ]
Çelik Pazarında Ufacık Taşlar - [ Halk Türküsü ]
Çelişki - [ Mor ve Ötesi ]
Çelişkiler - [ Zardanadam ]
Çember - [ Yeni Türkü ]
Çemberim Dalda Kaldı - [ Abdullah Uluçelik ]
Çemberimde Gül Oya - [ Kemal Nizam Bigalı ]
Çemberimi Çaldım Taşa - [ Sırrı Sarısözen ]
Çemberimi Yudumudu - [ Halk Türküsü ]
Çepçevre Bahar İçinde - [ Münir Nurettin Selçuk ]
Çeper Çekdim Yol Açtım - [ Cevri Altıntaş ]
Çerkez Kızı - [ Haluk Levent ]
Çermiğin Bahçaları - [ Ali Atıcı ]
Çeşitleme - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Çeşm-i Siyah (İşte Gidiyorum) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Çeşm-i Siyahım - [ Edip Akbayram ]
Çeşme - [ Ferdi Tayfur ]
Çeşmenize Güğüm Koydum - [ Nevzat Altındağ ]
Çeşmi Siyahım - [ Edip Akbayram ]
Çeşminaz - [ Kıraç ]
Çevirdim şimdi - [ Hıfzı Baba ]
Çevrilir (Hak Yarattı) - [ Pir Sultan Abdal ]
Çıbık Lülesin Bulmuş - [ İhsan Ozanoğlu ]
Çığlık - [ Radical Noise ]
Çığlık Çığlığa - [ Deniz Seki ]
Çığrık Benim Tel Benim - [ Güngör Olgaz ]
Çığrışır Bülbüller Gelmiyor Bağban 1 - [ Erzurumlu Emrah ]
Çık Aradan - [ Elif Turan ]
Çık Dala Kiraz Devşir - [ Neşet Ertaş ]
Çıkar Yücelerden Yumak Yuvarlar - [ Erzincanlı şerif ]
Çıkarım Bakarım Efgan Görünmez - [ Aşık Nihani ]
Çıkarım Bozok Dağına - [ Dadaloğlu ]
Çıkartacaksın - [ Serdar Ortaç ]
Çıkayım Gideyim Urum Eline - [ Halk Türküsü ]
Çıkış - [ Bedri Ayseli ]
Çıkışın Verildi - [ Yıldız Tilbe ]
Çıkma Dışarlara - [ İbrahim Bilgili ]
Çıkma Karşıma - [ Özcan Deniz ]
Çıkmazlardayım - [ Hakan Altun ]
Çıktık Horasan\'dan Eyledik Sökün - [ Dedemoğlu ]
Çıktım Çamın Dorusuna - [ Talip Özkan ]
Çıktım Çöplük Başına - [ İsmet Koçkar ]
Çıktım Dağların Başına - [ Kemal Keskin ]
Çıktım Erik Dalına - [ Yunus Emre ]
Çıktım Seyreyledim - [ Aşık Haşimi ]
Çıktım Şu Alemi Seyran Eyledim - [ Köroğlu ]
Çıktım Yücesine - [ Arif Sağ ]
Çıktım Yücesine Seyran Eyledim - [ Dadaloğlu ]
Çıktım Yücesine Seyran Eyledim 1 - [ Yüksel Yıldız ]
Çıldırabilirim - [ Selahattin Özdemir ]
Çılgın - [ Murat Kekilli ]
Çılgın Hadi Ordan - [ Murat Kekilli ]
Çılgınım - [ Kayahan ]
Çılgınlar Gibi - [ Zeynel Doğan ]
Çılık Çılığa - [ Deniz Seki ]
Çınarlar Deresi - [ Kadir Üstündağ ]
Çındırdaklı Yılan - [ Niğdeli Ahmet ]
Çıplaklar - [ Demirhan Baylan ]
Çıra Attım Yanmadı - [ Muzaffer Sarısözen ]
Çırahmanda Çıra Var - [ Neniş Karkuş ]
Çırak Aranıyor (Düşer Usta) - [ Refik Durbaş ]
Çırılçıplak - [ Demir Demirkan ]
Çırpınıp Da Şen Ovaya - [ Neşet Ertaş ]
Çırpınırdı Karadeniz - [ Mehteran ]
Çırpınırken Karadeniz - [ Ahmet Cevat ]
Çıt Çıt Çedene - [ Barış Manço ]
Çıtı Pıtı - [ İsmail YK ]
Çıtır Kızlar - [ Çıtır Kızlar ]
Çıtırım - [ Gökhan Özen ]
Çıtırlar - [ Altay ]
Çiçeği Burnunda - [ Grup Merdiven ]
Çiçeğim - [ Rober Hatemo ]
Çiçeğim Benim - [ Emirkan ]
Çiçek (Verdiğin Çiçeği) - [ Hilmi şahballı ]
Çiçek Dağı - [ Neşet Ertaş ]
Çiçekler Ekiliyor - [ Neşet Ertaş ]
Çiçekler İçinde Menevşe Baştır 1 - [ Sadık Taşucu ]
Çiçeklere Su Vermeyi Unutma - [ Murat Köseoğlu ]
Çiçeklerin Şarkısı - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Çiçekli Fistan - [ Ferdi Tayfur ]
Çiçekten Harman Olmaz - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Çift Beyaz Güvercin - [ Seyfettin Sığmaz ]
Çift Beyaz Güvercin Olsam - [ Ayhan Çabuk ]
Çift Camlar - [ Hakan Taşıyan ]
Çift Candarma Geliyor (Baket) - [ Artvin Folklor Derneği ]
Çift Candarma Geliyor (şavşat) - [ Düriye Keskin ]
Çifte Bayram - [ Ozan Arif ]
Çifte Çıkar Martinimin Dumanı - [ Sarı Recep ]
Çifte Kuburları - [ İhsan Köycü ]
Çiğ - [ Feridun Düzağaç ]
Çiğ Köfte Başım Tacı - [ Naci Yoluk ]
Çiğ Köfteler Ne Acı - [ Mehmet Temiz ]
Çiğdem Çiçek - [ Ahmet Kaya ]
Çiğdem Çiçek (Aylar Oldu) - [ Ahmet Kaya ]
Çiğdem Der ki Ben Elayım - [ Aşık Veysel ]
Çikita - [ Işın Karaca ]
Çikolata - [ Burak Uçkun ]
Çile - [ Sezen Aksu ]
Çile Bülbülüm - [ Duman ]
Çilek - [ Berksan ]
Çilekeş - [ Orhan Gencebay ]
Çilekeş Ardıma Hiç Bakmadan - [ Çilekeş ]
Çilekeş/Vefasız - [ Uğur Akdora ]
Çilli Kedi - [ Ahmet Kaya ]
Çimen Gözlüm - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Çimenli Bahçede Bulgur Eliyor - [ şeref Malkoç ]
Çingene - [ Nurettin Rençber ]
Çingene Çingene - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Çingene Ruhum - [ 657 ]
Çingene Yüreğim - [ Nezih Ünen ]
Çingenem - [ Ebru Gündeş ]
Çirişe Gitmezdim Anam Yolladı - [ Arif Sağ ]
Çirtika - [ Ahmet Aslan ]
Çitlerin Olmadığı Bir Dünya İçin - [ Kutup Yıldızı ]
Çitten Söktüm Cangalı - [ Ömer Akpınar ]
Çivi Çivi - [ Kibariye ]
Çivi Çiviyi Söker - [ Tuğba Özerk ]
Çivili Gelin Ağıdı - [ Halil İbrahim Tınaztepe ]
Çizgi - [ Doğuş ]
Çizilmemiş Resim - [ Yıldız Tilbe ]
Çoban - [ Müslüm Gürses ]
Çoban Kardeş - [ Aşık Efkari ]
Çoban Kızı Suya Gider - [ Mahmut Güzelgöz ]
Çoban Matı - [ Cephe 35 ]
Çoban şahballı - [ Hilmi şahballı ]
Çoban Yıldızı - [ Özcan Deniz ]
Çocuğum - [ Ayna ]
Çocuğun Kurguları - [ Ezginin Günlüğü ]
Çocuk - [ Sezen Aksu ]
Çocuk Kalbim - [ Nazan Öncel ]
Çocuk Olsaydım - [ Ferdi Tayfur ]
Çocuk Oyunu - [ İlhan İrem ]
Çocuk Ve Dev - [ Sezen Aksu ]
Çocukken Sahip Olduğum Kırmızı Rugan Ayakkabılar - [ Şebnem Ferah ]
Çocuklar - [ Edip Akbayram ]
Çocuklar Gibi - [ Sezen Aksu ]
Çocuklar Ve Hayvanlar - [ Mor ve Ötesi ]
Çocukluk Etme - [ Doğuş ]
Çok - [ Özlem Tekin ]
Çok Alemsin - [ Yonca Evcimik ]
Çok Ararsın Beni - [ Tarkan ]
Çok Arayacaksın - [ Hakan Altun ]
Çok Aşığın Var Diyorlar - [ İnce Saz ]
Çok Aşık - [ Feridun Düzağaç ]
Çok Ayıp - [ Emel Müftüoğlu ]
Çok Bile - [ Hakan Sarıca ]
Çok Büyüksün - [ Nilüfer ]
Çok Canlar Yaktım - [ Yonca Evcimik ]
Çok Çektim - [ Vega ]
Çok Da Umrumda - [ Pinhani ]
Çok Derinlerde - [ Erkin Koray ]
Çok Erken - [ Metro ]
Çok Evvel Oldu - [ Davut Sulari ]
Çok Fena - [ Ebru Destan ]
Çok Geç - [ Feridun Düzağaç ]
Çok Geç Anladım - [ Ayhan Aşan ]
Çok Geç Olmadan - [ Hakan Peker ]
Çok Gereksiz - [ Hakan Altun ]
Çok Göresim Geldi Nazlı Nigarım - [ Aşık Meluli ]
Çok Görme Bana - [ Orhan Gencebay ]
Çok Güçlü Olmak Lazım - [ Pamela Spence ]
Çok Güzelsin - [ Hepsi ]
Çok Hainsin - [ Funda Arar ]
Çok İstiyorum - [ Yavuz Çetin ]
Çok İyi Düşün - [ Ferdi Tayfur ]
Çok Kısa - [ Gripin ]
Çok Kötü Şeyler - [ Göksel ]
Çok mu Gördünüz? - [ Ebru Gündeş ]
Çok Mu Zor - [ Dilemma ]
Çok Özelim - [ Elif Nun ]
Çok Özledim Dersim Seni - [ Halk Türküsü ]
Çok Problem Var - [ MFÖ (Mazhar ]
Çok Sevdim - [ Müslüm Gürses ]
Çok Sevdim Bir Zamanlar Seviyorum Yinede - [ Ataol Behramoğlu ]
Çok Severim (Hak Yoluna Gidenleri) - [ Sabit İnce ]
Çok Seviyorum - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Çok Şey İstemem - [ Ayşen ]
Çok Şeyim Var - [ Harun Kolçak ]
Çok şükür (Diyar-ı Gurbeti) - [ Hodlu Noksani ]
Çok şükür Açıldı - [ Aşık Meluli ]
Çok şükür Bugünü Gösterdi Felek - [ Kul Selim Önalan ]
Çok Uzak (Bu Bulanık Anıyı) - [ Zülfü Livaneli ]
Çok Uzaklarda - [ Nilüfer ]
Çok Yalnızım - [ Asuman Krause ]
Çok Yalnızız - [ Ayna ]
Çok Yanlızım Buralarda - [ Ferdi Tayfur ]
Çok Yorgunum - [ Cem Karaca ]
Çok Yorgunum Kaptan - [ Ferhat Göçer ]
Çok Zaman Sabrettim - [ Keskinli Hacı Taşan ]
Çok Zor - [ Yıldız Tilbe ]
Çoktan Beri Yollarını Gözlerim 1 - [ Pir Sultan Abdal ]
Çoktan Geçti Senin Devranın - [ Musa Eroğlu ]
Çoktandır - [ Teoman ]
Çoktular Ama Yoktular - [ Bülent Ortaçgil ]
Çoktur Efendim (Bizim Memleket) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Çondo - [ Nurettin Rençber ]
Çondo\'nun Türküsü - [ Gülizar Doğan ]
Çorabı Çektim Dizime - [ Özdemir Akşener ]
Çökertme - [ Zülfü Livaneli ]
Çökertme Zeybeği - [ Rüştü Gür ]
Çöktü Gece - [ Yener ]
Çöküntü - [ İlhan İrem ]
Çöküşlerdeyim - [ Athena ]
Çöl Çiçeğim - [ Gökhan Tepe ]
Çömüdüm (Ay Oğlan Yiğit Misin) - [ Sadık Türk ]
Çöngün Fatma - [ Halk Türküsü ]
Çöpçüler - [ Erkin Koray ]
Çöz Aslı\'m (İsfahan\'dır Asl-ı) - [ Bakır Yurtsever ]
Çözebilmirem Ben Seni - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Çözemedin - [ Yonca Lodi ]
Çözüm Değil - [ Mister No ]
Çubuğum Yok Yol Üstüne Uzatam - [ Yaşar Deniz ]
Çukulata Kız - [ Ragga Oktay ]
Çukurova (Kurban Olam Toprağına) - [ Aşık Kederi ]
Çünkü Çok Zor - [ Kargo ]
Çürük Hasan - [ Aşık Mahsuni Şerif ]
Çürükkale Burnu Bir Uzun Burun - [ Halk Türküsü ]



Hiç yorum yok: