A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

20 Mart 2008 Perşembe

T Harfi İle Baslayan Sarkilar




T Harfi İle Baslayan Sarkilar


Ta Ezelden Meyil Verdik - [ Derviş Ali ]
Ta Uzak Yollardan - [ Nilüfer ]
Taa Uzak Yollardan - [ Nilüfer ]
Tabakamda Tütün Yok - [ Aşık Ali Tamburacı ]
Tabakta Bal Olaydım - [ Cemil Cankat ]
Tabakta Darı Gördüm - [ Hüseyin Bozkurt ]
Tabancamın Sapını - [ Hasan Sözeri ]
Tabibim Yok Yaralıyım - [ Aşık İhsani ]
Tabii Tabii - [ İbrahim Tatlıses ]
Tabip Sen Sorma Derdimi - [ Aşık Mücrimi ]
Tabir-i Caizse - [ Gökhan Özen ]
Tabu - [ Demet ]
Taçsız Kral - [ Demet Akalın ]
Taht Kurmuşsun Kalbime - [ Müslüm Gürses ]
Tahta Masa - [ Ümit Besen ]
Tahta Tekerlekler - [ Yaşar Kurt ]
Tahtalara Vur - [ Burak Kut ]
Tahterevalli - [ İlhan İrem ]
Taka Taka - [ Kutsi ]
Takalar - [ Doğan Canku ]
Take My Time - [ Pentagram ]
Taken - [ İhtiyaç Molası ]
Takıl Bana - [ Kader ]
Takılır Aklım - [ Burcu Güneş ]
Takılmış Plak Gibisin - [ Çelik ]
Takım Elbibe Suratlı Adamlar - [ Kreş ]
Takmayacaksın Tak Açacaksın - [ Grup Vitamin ]
Taksi Harlayıp Geçer - [ Mümine Özgöz ]
Taksi Taksi Boş Taksi - [ Erkan Ocaklı ]
Taksim - [ Rashit ]
Taksim\'den Aşağı Kasımpaşa - [ Çılgın Sedat ]
Taksit Taksit - [ Yonca Evcimik ]
Taktik - [ Bengü ]
Takvim - [ Ferhat Göçer ]
Talihim Yok Bahtım Kara - [ Kıraç ]
Talihsizler - [ Müslüm Gürses ]
Tam Bana Göresin - [ Nilüfer ]
Tam Ondört Saat Oldu - [ Ercan Saatçi ]
Tam Onikide - [ Sinan Özen ]
Tam Ortasındayım - [ MFÖ (Mazhar ]
Tam Zamanı Şimdi - [ Athena ]
Tamah - [ Ferhat Göçer ]
Tamam Artık - [ Erkin Koray ]
Tamam Canım Aç Kapıyı - [ Yıldız Tilbe ]
Tamam Sustum - [ Vega ]
Tamamböcegi - [ Zardanadam ]
Tamamböceği - [ Zardanadam ]
Tamamdır - [ Hakan Peker ]
Tamba Tumba - [ Belkıs Özener ]
Tamburam Rebab Oldu - [ Bakır Yurtsever ]
Tamirci Çırağı - [ Cem Karaca ]
Tamu Otobüsü - [ Sagopa Kajmer ]
Tan Yıldızı (Her Seherde) - [ Nesimi Çimen ]
Tandıra Koydum Paçayı - [ Müslim Abay ]
Tango Millenyum - [ Barlas ]
Tanıdım Seni (Vers 1) - [ Yıldız Tilbe ]
Tanıdım Seni Vers - [ Yıldız Tilbe ]
Tanıdın Mı Gözlerim - [ Tuncay Tuncel ]
Tanıma Beni - [ Ferda Anıl Yarkın ]
Tanımadığım Ten - [ Ahmet Aslan ]
Tanımadınmı - [ Erol Budan ]
Tanımam Senden Başka - [ Ebru Gündeş ]
Tanımaz Beni (Aklımdan Geçeni) - [ Abdurrahim Karakoç ]
Tanımazsın - [ Sevda Karaca ]
Tanımıyorum - [ Hakan Taşıyan ]
Tanırsın - [ Nalan ]
Tanrı Çekti Tüm Resimleri - [ Sagopa Kajmer ]
Tanrı Hediyesi - [ Harun Kolçak ]
Tanrı İstemezse - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Tanrı Misafiri - [ Ebru Gündeş ]
Tanrı Ve Çocuklar - [ Gülbahar ]
Tanrıça - [ Erol Budan ]
Tanrıdan Diledim - [ Yavuz Bingöl ]
Tanrım - [ Selami Şahin ]
Tanrım Affet Beni - [ Kargo ]
Tanrım Ağlatacak Beni mi Buldun - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Tanrım Baştan Yarat - [ BenDeniz ]
Tanrım İstedi - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Tanrım Nasıl Sevdim - [ Ferdi Tayfur ]
Tanrım Nasıl Sevdin - [ Ferdi Tayfur ]
Tanrıya Dua Et - [ Kargo ]
Tanrıya Kaldı - [ Demet Akalın ]
Tanrıya Mektup - [ Erol Budan ]
Tanrı\'ya Mektup - [ Emre Behrem ]
Tanrim - [ Emrahsar & Eren Türkmen ]
Tanyeri Atanda şafak Sökende 1 - [ Köroğlu ]
Tapılacak Kadınsın - [ Selami Şahin ]
Tapıyorum Sana Ben - [ Müslüm Gürses ]
Tarama Yar Tarama - [ Burhan Çaçan ]
Taramış Zülfünü - [ Neşet Ertaş ]
Tarif - [ Zeynep Casalini ]
Tarif Etme Dost - [ Devran Baba ]
Tarih Oldun - [ Gökhan Tepe ]
Tarihler Yazacak - [ Rafet El Roman ]
Tarla Kızları - [ Leman Sam ]
Tarla Tumbu Yumuşak - [ Sırma Günaydın ]
Tarlalar - [ Özlem Tekin ]
Tarlalarda Örene - [ Burhan Gökalp ]
Tarlaya Ektim Soğan - [ Osman Kalyoncu ]
Tarlayı Ettim Bostan - [ Zekai Aşçıkoca ]
Tarzım Değil - [ Ali Güven ]
Tası Suya Daldırdım - [ Ahmet Kartal ]
Taş - [ Tarkan ]
Taş Altında Karınca Yayla Havası - [ Volkan Konak ]
Taş Çiçegim - [ Cansu Koç ]
Taş Duvarlar - [ Betül Demir ]
Taş Duvarlar (Zerda) - [ Kıraç ]
Taş Gibi - [ Hakan Peker ]
Taş Kalmadan - [ Gökalp Baykal ]
Taş Kalpli - [ Erol Budan ]
Taş Kalplisin - [ Yusuf Savaş ]
Taş Üstüne Taş Koydum Ben - [ İsmet Soyluer ]
Taşa Basma İz Olur - [ Ahmet Gazi Ayhan ]
Taşa Çaldım Ayva İle Narımı - [ Avanoslu Selahattin ]
Taşa Çaldım Ayvam İle Narımı - [ Hilmi Yarayıcı ]
Taşa Çaldım Namusumu Arımı - [ Faruk Kaleli ]
Taşa Verdim Yanımı - [ Salih Dündar ]
Taşı Beni Kalbinle - [ Çılgın Sedat ]
Taşıma Su - [ Serdar Ortaç ]
Taşköprü\'nün Yolları - [ İhsan Ozanoğlu ]
Taşlı Tarla Ayrıklı - [ Yalçın Özsoy ]
Taşoluk\'un Pınarları Harlıyor - [ Reşat Aker ]
Taştan - [ Deli ]
Tatil - [ Demet Akalın ]
Tatil Rehberi - [ Ragga Oktay ]
Tatile Çıkamadım - [ Hakan Peker ]
Tatili Boşver - [ Burak Kut ]
Tatlı Canımdan Geçerim - [ Sefil Selimi ]
Tatlı Çingenem - [ Ferdi Tayfur ]
Tatlı Dile Güler Yüze - [ Neşet Ertaş ]
Tatlı Dile Güler Yüze (Doyulur Mu) - [ Neşet Ertaş ]
Tatlı Dillim - [ Cem Karaca ]
Tatlı Dünya - [ Ajda Pekkan ]
Tatlı Kaçık - [ Yonca Evcimik ]
Tatlı Yalanlar (Duydun Mu) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Tavla - [ Mirkelam ]
Tavsiye Etmem - [ Berdan Mardini ]
Tayad (Sevda) Türküsü - [ Grup Yorum ]
Taze Karlar Yağmış - [ Kızılırmak ]
Taze Karlar Yağmış Karın Üstüne - [ Rıza Aslandoğan ]
Tazem - [ Ebru Gündeş ]
Te Ji Min Heznekir - [ Rojhan Beken ]
Tecnis - [ Osman Öztunç ]
Tedavül - [ Hakan Altun ]
Tedbir Al Can Tende - [ Aşık Zevraki ]
Tedirgin - [ Ahmet Kaya ]
Tek Başıma - [ Seyfi Doğanay ]
Tek Başımayım - [ Müslüm Gürses ]
Tek Başına - [ Erkin Koray ]
Tek Bir İhtimal Var - [ Ceza ]
Tek Çare - [ Burak Kut ]
Tek Dileğimsin - [ Nalan ]
Tek Gecelik Aşk Masalı - [ Yalın ]
Tek Geçerim - [ Mustafa Sandal ]
Tek Hatıra - [ Kıraç ]
Tek Hece Aşk - [ Orhan Gencebay ]
Tek Kadın - [ Emre Altuğ ]
Tek Kapıdan Çıktım - [ Halk Türküsü ]
Tek Kelimem - [ Diken ]
Tek Kişilik - [ Nadide Sultan ]
Tek Kişiyim Ben Hala - [ Kesmeşeker ]
Tek Sevdiğimdin - [ Grup Xtrem ]
Tek Sevenim Sen Olsan - [ Gülden Karaböcek ]
Tek Sorumlu - [ Kesmeşeker ]
Tek Suçum Seni Sevmekmiş - [ Murat Göğebakan ]
Tek Tabanca - [ Ayna ]
Tek Tek Basaraktan - [ Halk Türküsü ]
Tek Yapabildiğim - [ Mara ]
Tek Yaşanır Mı - [ Ajda Pekkan ]
Teke Tek - [ İlhan İrem ]
Tekelioğlu - [ Mustafa Kara ]
Teker Teker - [ Rashit ]
Teklif Ediyorum - [ Hakan Altun ]
Teknoloji - [ Objektif ]
Tekrar Doğda Gel - [ Orhan Gencebay ]
Tekrarlar Aynı - [ Bülent Birinci ]
Tel Vurdu Beni - [ Dursun Ali Akınet ]
Telafi - [ Ebru Gündeş ]
Telaş - [ Müfide İnselel ]
Telaşlı Kalp - [ Birkaç İyi Adam ]
Teldesin Gönül (Vermezler) - [ Avni Kaysalı ]
Telgırafın Direkleri (Arif) - [ Hafız Osman Öge ]
Telgraf Türküsü - [ Adnan Çilesiz ]
Telgrafçı Akif - [ Ahmet Kaya ]
Telgrafın Telleri - [ Ahmet Yamacı ]
Telgrafın Tellerine Kuşlar Mı Konar - [ Candan Erçetin ]
Telli Telli - [ Hakan Peker ]
Telli Turna - [ Yeni Türkü ]
Telli Turnam - [ Musa Eroğlu ]
Telli Turnam Selam Götür - [ Musa Eroğlu ]
Tello (Bu Dağı Aşam Dedim) - [ Musa Atıcı ]
Tembellik Hakkı - [ Zardanadam ]
Temel Felsefemiz İnsanlıkla Gelir - [ Aşık Ali Cemali ]
Temelsiz Direksiz Fani Dünyada - [ Aşık Çağlari ]
Temenni - [ Barış Kömürcüoğlu ]
Temmuz - [ Ezginin Günlüğü ]
Temmuz Akşamı - [ Serdar Ortaç ]
Temmuz Akşamları - [ Ferdi Tayfur ]
Tenimizin Uyumu - [ Asuman Krause ]
Tenna - [ Sezen Aksu ]
Tepedeki Çimenlik - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Tepelerim - [ Osman Öztunç ]
Tepsi Tepsi Fındıklar - [ Yıldız Tilbe ]
Terapi - [ Sagopa Kajmer ]
Terazi - [ İlhan İrem ]
Tercan Elleri - [ Davut Sulari ]
Tercan\'ın Düzünde - [ Hasan Korkut ]
Tercüme - [ Işın Karaca ]
Terelli - [ Serdar Ortaç ]
Terk Ediyorum - [ Müfide İnselel ]
Terkediyorum - [ Berdan Mardini ]
Terket - [ Müslüm Gürses ]
Terketme - [ Arzu Şahin ]
Terketme (Yaralı Sevda) - [ Hüseyin Karakuş ]
Terketmedi Sevdan Beni - [ Cem Karaca ]
Terkettim Seni - [ Çılgın Sedat ]
Terki Diyar - [ Leman Sam ]
Terlemeden Sevişenler - [ Teoman ]
Terli Ve Kirli - [ Kreş ]
Terör Damlaları - [ Sagopa Kajmer ]
Ters Köşe - [ Emirkan ]
Tersi Tersine - [ Mehmet Ali Kepez ]
Tersname (Sana Diyeceğim Var) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Terzi - [ Davut Güloğlu ]
Tesadüf - [ Erol Budan ]
Tesadüf Değil - [ Yıldız Tilbe ]
Tesadüfen - [ Asya ]
Tesadüfler - [ Feridun Düzağaç ]
Teselli - [ Gülay ]
Teslim Ettimuzaklara - [ Gülhan ]
Teslim Ol - [ Demet ]
Teslim Oldum - [ Harun Kolçak ]
Teslim Oldum Aşka - [ Asya ]
Testiyi Aldın Kızım - [ şevki Bilgin ]
Teşekkür - [ Burak Uçkun ]
Teşekkür Ederim - [ Gülben Ergen ]
Teşekkürler - [ Aşık Mevlevi ]
Tevekte Üzüm Kara Yar - [ Zaralı Halil ]
Tevekteki Üzümdür - [ Mustafa Özgül ]
Tew Le - [ Mikail Aslan ]
Tewt The Trance - [ Mikail Aslan ]
Tez Gel (Az Mı Rah Eyledim) - [ Feyzullah Çınar ]
Tez Gel (Gönlüm Sana Hasret) - [ Zafer Gündoğdu ]
Tez Gel (Kara Gözlüm) - [ Ozan Ata Canani ]
Tez Gel (Kıyamet Haşre Dek) - [ Aşık Gevheri ]
Tez Yetiş - [ Kıvırcık Ali ]
Tezgahtar Nebahat - [ Ahmet Kaya ]
Tezkere - [ Ahmet Kaya ]
The Bomb - [ Pentagram ]
The Faithful Lover - [ Mor ve Ötesi ]
The Planet - [ Pentagram ]
This Too Will Pass - [ Pentagram ]
This World Should Sink - [ Mahmut Abi ]
Thousand In The Eastland - [ Pentagram ]
Tıka Basa Pastırma - [ Ahmet Kaya ]
Tıkla - [ İsmail YK ]
Tılfındır Hastane - [ Mehmet Türkoğlu ]
Tılsım - [ Burcu Güneş ]
Tım Tım Tım Halımız Budur - [ Onur Akın ]
Tımarlı Hastane - [ Objektif ]
Tımbıllı - [ Erkin Koray ]
Tıpış Tıpış - [ Berksan ]
Tırlamışım - [ Emrah ]
Tırtıl - [ Ayna ]
Tiktak - [ Hepsi ]
Tilkiler Göz Diker Hava Kuşuna - [ Aşık Telli Osman ]
Tiryaki - [ Ferdi Tayfur ]
Tiryaki Destanı - [ Taha Sönmez ]
Tiryakinim - [ Tual ]
Tiyatral Terapi - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Tohum - [ Göktan ]
Tokat - [ Ebru Destan ]
Tokat Ellerinden - [ Köroğlu ]
Tokat Yaylasında Yaylayamadım - [ Ürgüplü Refik Başaran ]
Tomarza - [ Murat Kekilli ]
Tombalacık Halimem - [ Soner Olgun ]
Tombalak Tomurcuk - [ İlhan Şeşen ]
Tombe La Neige - [ Adamo ]
Tomorrow Is Another Day - [ Demir Demirkan ]
Tomurcuk - [ Özcan Deniz ]
Top Yatağın Önü Kahve - [ Selahattin Tekakçe ]
Topaç Enişte - [ Flört ]
Topal Sevda - [ Yusuf Hayaloğlu ]
Topçam Yaylası (Teyfik) - [ Ufuk Güneşen ]
Toprağa Yağmurun Susayışında - [ Hüseyin Ayca ]
Toprak - [ Ömer Karaoğlu ]
Toprak Alsın Muradımı - [ Coşkun Sabah ]
Toprak Olacaksın - [ Özcan Deniz ]
Toprak Olup Gittiler - [ Müslüm Dalkılıç ]
Topraklara Gömeceğim - [ Müslüm Gürses ]
Topraktan Bedene - [ Müslüm Gürses ]
Topraktan Ötesi Yok - [ Ayna ]
Topyatağın Önü Gayfe - [ Selahaddin Tekakçe ]
Torul - [ Fuat Saka ]
Toycular Yar Can - [ Hüsamettin Subaşı ]
Toz Konduramassın - [ Mode XL ]
Toza Döndüm - [ Nuray Hafiftaş ]
Tozar Elvan Elvan (Olur Gider) - [ Aşık Çağlari ]
Tozlandı Hayalin - [ Ayna ]
Tozpembe Hayaller - [ Ayna ]
Töre - [ Çelik ]
Töreler Aldı - [ Egoist ]
Tövbe - [ Çelik ]
Tövbe De - [ BenDeniz ]
Tövbe Ettim - [ Müslüm Gürses ]
Tövbe Ettim Sevmeye - [ Gülden Karaböcek ]
Tövbe Günahıma Estağfurullah - [ Pir Sultan Abdal ]
Tövbe Tövbe - [ BenDeniz ]
Tövbekar - [ Soner Arıca ]
Tövbeler Tövbesi - [ Emel Sayın ]
Tövbeliyim - [ Gökhan Özen ]
Trablus - [ Volkan Konak ]
Trabzon\'dan Biz Geldik - [ Halk Türküsü ]
Trabzon\'dan Çıktım (Kahya) - [ Osman Bicioğlu ]
Tren - [ Tarık ]
Tren Gelir Hoş Gelir - [ Adnan Gül ]
Tren Gelir Kışladan - [ Burhan Gökalp ]
Tren Yolları - [ Soner Arıca ]
Trip (Fairground) - [ Barış Manço ]
Tsira - [ Kazım Koyuncu ]
Tuana - [ Levent Yüksel ]
Tuba'nın Şarkısı - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Tufan - [ Ajda Pekkan ]
Tuğyan - [ Aydilge ]
Tuhaf Şey - [ Pamela Spence ]
Tuna Nehri - [ Ahmet Yılmaz ]
Tuna Nehri Akmam Diyor - [ Halk Türküsü ]
Turkish Kovboylar - [ Grup Vitamin ]
Turluyoruz - [ Kurtalan Ekspres ]
Turna - [ Kardeş Türküler ]
Turna Semahı - [ Ahmet Kaya ]
Turnalar - [ Yavuz Bingöl ]
Turnalar (Turnam Ne Diyardan) - [ Aşık Kerem ]
Turnalar (Uğrar İse Yolunuz) - [ Hüseyin Kırmızıgül ]
Turnalar Ali\'mi Görmediniz Mi - [ Pir Sultan Abdal ]
Turnalar Dizi Dizi (Dilanım) - [ Bilal Ercan ]
Turnalara Tutun Da Gel - [ Ozhan Eren ]
Turnam - [ Alişan ]
Turnam (Bitti M\'ola şam İlinin) - [ Karacaoğlan ]
Turnam (Devredip Gezerken) - [ Kul Hüseyin ]
Turnam (Sabahtan Cemalin) - [ Pir Sultan Abdal ]
Turnam 1 - [ Gülbahar ]
Turnam 2 - [ Gülbahar ]
Turnam Başım Darda Benim - [ Dursun Ali Akınet ]
Turnam Gelir Bizim Elden - [ Davut Sulari ]
Turnam Yare Selam Söyle - [ Halk Türküsü ]
Turnamın Kanadı Al Yeşil Telden - [ Bedirhan Kırmızı ]
Turnayı Gözünden Vurdum - [ BenDeniz ]
Turuncu Gemi - [ Ahmet Kaya ]
Tuşuma Bas - [ Mustafa Sandal ]
Tut Beni Düşmeden - [ Kesmeşeker ]
Tut Elimi - [ Yonca Evcimik ]
Tut Ki - [ Serdar Ortaç ]
Tut ki Çıldırdım - [ Haluk Levent ]
Tut ki Gecedir - [ Ahmet Kaya ]
Tutam Yar Elinden Tutam 1 - [ Cemil Demirsipahi ]
Tutam Yâr Elinden - [ Erkan Oğur ]
Tutamadım Bir Vatan - [ Fuad Erenoğlu ]
Tutamazsın - [ Tarık ]
Tutamıyorum Kendimi - [ Kayahan ]
Tutamıyorum Zamanı - [ Kenan Doğulu ]
Tutanak - [ Mişa ]
Tuti Dillim - [ Gülşen ]
Tuti-i Mucize Guyem - [ Barış Manço ]
Tutku - [ İbrahim Erkal ]
Tutma - [ Hakan Kurşun ]
Tutma Kendini - [ Deniz Seki ]
Tutmayın Beni - [ Nalan ]
Tutsak - [ Ebru Gündeş ]
Tutsak Dilinden - [ Kutup Yıldızı ]
Tutsak Kahraman - [ Murat Çelik ]
Tutsaklık - [ Mat ]
Tuttuğun Altın Olsa - [ Haluk Levent ]
Tutuklu - [ Sezen Aksu ]
Tutuldu - [ Gülşen ]
Tutuldu Ellerim - [ Orhan Gencebay ]
Tutuldum (Bu Yıllık Da Gidemedim) - [ Abdullah Papur ]
Tutunacak El Gerek - [ Kemal Turhan ]
Tutunamadım - [ Gökhan Kırdar ]
Tutuş - [ Esra Özmen ]
Tutuştu Yüreğim - [ Ebru Gündeş ]
Tutuştum - [ Yeşim Salkım ]
Tutuşur Dizelerim - [ Ahmet Kaya ]
Tutuşur Tutuşur - [ Kemal Eroğlu ]
Tuzak - [ Teoman ]
Tuzum Kuru - [ Levent Yüksel ]
Tükendi Nakd-i Ömrüm - [ şair Rıf'at ]
Tükendi Nakti Ömrüm - [ İbrahim Tatlıses ]
Tükendik - [ Yonca Evcimik ]
Tükeneceğiz - [ Sezen Aksu ]
Tüketiciyim - [ Rashit ]
Tükürür Kaçarız - [ Grup Vitamin ]
Tüm Canlılar Seni Zikreder - [ Aşık Mevlevi ]
Tüm Şehir Ağladı - [ Aslı ]
Tüm Zamanların Tek Arananı - [ Ceza ]
Tünel - [ Üçnoktabir ]
Türk Filmi - [ Emre Altuğ ]
Türk Milleti - [ Aşık Mahsuni Şerif ]
Türkiyem - [ Mustafa Yıldızdoğan ]
Türkiye\'nin Polisleri - [ Hilmi şahballı ]
Türkmen Kızı Bar Oynuyor - [ Ali İzzet Özkan ]
Türkmen Kızı İnek Sağar - [ Suat Işıklı ]
Türkmen Kızı Süt Pişirir - [ Mehmet Ali Torun ]
Türkmen Kızı Yaktı Bizi - [ İfakat Yaykar ]
Türkü Diyorum Sana - [ Hasan Sözeri ]
Türkü Gözlüm - [ Abidin Özşahin ]
Türkü Gözlüm (Kederli Günlerim) - [ Kerim Bülbül ]
Türkü Sever - [ Neşet Ertaş ]
Türkü Türkü Anadolum - [ Aşık Çağlari ]
Türküler Susmaz - [ Zara ]
Türküler Yanmaz - [ Edip Akbayram ]
Türkülerde Sen Olunca - [ Ali Özütemiz ]
Türkülerle Gömün Beni - [ Derdiyok Ali ]
Türküm Diye - [ Erci E ]
Türküm Türkiyem - [ Mustafa Yıldızdoğan ]
Türküz Doğruyuz Çalışkanız Biz - [ İzel ]
Türlü Türlü - [ İbrahim Tatlıses ]
Tütüncüden Tütün Aldım - [ Mehmet İpekçi ]
Tütünün Mülayim Mi - [ Reşat Aker ]
Tv'deki Kız - [ Mor ve Ötesi ]



Hiç yorum yok: