A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

16 Mart 2008 Pazar

O-Ö Harfi İle Baslayan Sarkilar




O-Ö Harfi İle Baslayan Sarkilar


O - [ Teoman ]
O Adam Benim - [ Ahmet Selçuk İlkan ]
O Başardı - [ Hakan Altun ]
O Bendim İşte - [ Nilüfer ]
O Beni Bir Bahar Akşamı - [ Ayhan Özışık ]
O Beni Bulur - [ Özcan Deniz ]
O Beni Sevsin - [ Cengiz Kurtoğlu ]
O Beni Sırtımdan Vurdu - [ Ebru Yaşar ]
O Benim - [ Özcan Deniz ]
O Benim Gözüpek Yalnızlığım - [ İlhan İrem ]
O Da Yandı Ben De Yandım - [ Hilmi şahballı ]
O Da Yine Ağaçtandır - [ Pir Sultan Abdal ]
O Değil - [ Ebru Yaşar ]
O Dudaklar Yine - [ Umut Akyürek ]
O Eski Aşkım - [ Cengiz Kurtoğlu ]
O Gece - [ Ahmet Yılmaz ]
O Gidiyor - [ Sinan Özen ]
O Günler - [ Selda Bağcan ]
O Günlere Hasretim Ben - [ Hüseyin Altın ]
O Güzel Görmezi Gösterir - [ Ali Yavuz ]
O Kadere Lanet Yazıya Lanet - [ Nesimi ]
O Kadın - [ Erol Budan ]
O Kadın Ben Olsam - [ Nilüfer ]
O Kadın İçin - [ Arif Susam ]
O Kaş O Göz - [ Ali Aksoy ]
O Lelli - [ Suat Suna ]
O Leyli - [ Cem Karaca ]
O Neydi O - [ MFÖ (Mazhar ]
O Olmuyorsa - [ Ozan ]
O Sen Değilsin - [ Müslüm Gürses ]
O Sen Misin - [ Neşet Ertaş ]
O Sen Miydin - [ Orhan Gencebay ]
O Sen Olacaksın - [ Tarkan Altınok ]
O Sensin - [ Sezen Aksu ]
O Sevgi Sensin - [ Müslüm Gürses ]
O Sevgili Nerede - [ Nilüfer ]
O Sevince - [ Nilüfer ]
O Şarkı - [ Vega ]
O Şirin Sözlerine - [ Neşet Ertaş ]
O Vay Beni Ağlarum - [ Volkan Konak ]
O Ve Z Hikayesi - [ Ünlü ]
O Yaktı Beni - [ Müslüm Gürses ]
O Yanı Hindi Bu Yanı Hindi - [ Niyazi Ateşli ]
O Yanı Pembe - [ Halk Türküsü ]
O Yar Başın Bağlamış - [ Zülküf Altan ]
O Yar Beni - [ Cem Karaca ]
O Yar Eskiden - [ Ayhan Aşan ]
O Yar Gelir - [ Ruhi Su ]
O Yare (Rahmetmedi El Göğüste) - [ Huzuri Baba ]
O Yarin Aklımda Gözleri Kaldı - [ Cengiz Kurtoğlu ]
O Yarin Kaşları - [ Neşet Ertaş ]
O Yaz - [ Teoman ]
O Ye - [ Sertab Erener ]
O'nun Şarkısı - [ Yavuz Çetin ]
O'nun Vedası - [ Yaşar ]
O-ha - [ Deja Vu ]
Obsequious - [ Direc - T ]
Ocağa Koydum Kazan - [ Ramazan Erbaş ]
Ocak Başında Kaldım - [ Salih Dizdar ]
Ocakta Kahve Pişirir - [ A.Rıza Bozkurt ]
Odalarda Işıksızım - [ İbrahim Tatlıses ]
Odalarım - [ Murat Kekilli ]
Odam Kireç Tutmuyor - [ Satı Yeşil ]
Odam Kireçtir Benim - [ Ezginin Günlüğü ]
Odana Serdim Halı - [ Rıfat Balaban ]
Odasına Vardım Kahve Pişirir - [ Mustafa Özgül ]
Odayın Yapısına - [ Cafer Kaya ]
Oduncular - [ Haydar Bayçın ]
Oduncular (şahme Benlim) - [ Adnan Türközü ]
Oduncular Kısa Keser Odunu - [ Hulusi Seven ]
Of - [ Özlem Tekin ]
Of Aman - [ Nalan ]
Of Aman Aman - [ Nilüfer ]
Of Anam Of - [ Ferdi Tayfur ]
Of Dağlar - [ Ferdi Tayfur ]
Of Deli Gönül - [ Tarık ]
Of Ne Parça Bu - [ İsmail YK ]
Of Of - [ Gülşen ]
Off - [ Demet Akalın ]
Oğlan Adın İsmail - [ Hayri Cansu ]
Oğlan Beni Çaydan Aşır - [ Aziz Çekirge ]
Oğlan Da Kolunu Sallama - [ Necmettin Pala ]
Oğlan Gider Oduna - [ Salih Çağlar ]
Oğlan Kalk Gidelim - [ Samiye Güler ]
Oğlanın Adı Metin - [ Halk Türküsü ]
Oğlanın Adı Ömer - [ Süleyman Sökmen ]
Oğlum - [ Objektif ]
Oğluma - [ Cem Karaca ]
Oğluma Vasiyetimdir - [ Emre Behrem ]
Oğul - [ Teoman ]
Oğul (Anam Haber Salmış) - [ Turan Aksoy ]
Oğul (Gömdüm Oğul Seni) - [ Mustafa Atıcı ]
Oğul Gitme Demedim - [ Grup Yorum ]
Oğul Oğul - [ Halk Türküsü ]
Oh Be - [ Cem Karaca ]
Oh Oh - [ Sezen Aksu ]
Oh Olsun - [ Emel Sayın ]
Oh Ya - [ Nilüfer ]
Oje - [ Duman ]
Oklavıyam Pazıyam - [ Salih Cankat ]
Okşa - [ Petek Dinçöz ]
Okudun Mu Güzelim - [ Yaşar Turna ]
Okul Yılları - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Okul Yolunda - [ Tuncay Tuncel ]
Okum Attım - [ Aşık Veli Yaycı ]
Okumakla Adam Olmuyor - [ Serdar Ortaç ]
Okyanus - [ Serdar Ortaç ]
Ol Dedin Bak Oldum - [ Kesmeşeker ]
Olabilecek - [ Objektif ]
Olağan Durumlar - [ Kesmeşeker ]
Olaley (Seviyorum) - [ Ragga Oktay ]
Olam Boyun Kurbanı - [ Saliha Akdağ ]
Olam Boyun Kurbanıkars Türküsü - [ Soner Olgun ]
Olamadı Aşk - [ Özlem Tekin ]
Olamadım - [ Volkan Doğan ]
Olamadın Sen - [ Tuncay Okutan ]
Olamam - [ Neşet Ertaş ]
Olamam Kimseyle - [ Yasemin Göksu ]
Olamazdım Senle - [ Zerrin Özer ]
Olan Biten - [ Pilli Bebek ]
Olanlar Olmuş - [ İlhan İrem ]
Olay Bitmiştir - [ Alişan ]
Olay Olacak Aşkımız - [ Kutsi ]
Olay Ters Mevzu Başka (o.t.m.b) - [ Flört ]
Olaydı (Bu Suz-i Zulmetten) - [ Erzurumlu Emrah ]
Olaydı Gözünü Sevdiğim Kırat - [ Köroğlu ]
Olaydım - [ Cankan ]
Oldimi - [ Davut Güloğlu ]
Oldu - [ Gökhan Tepe ]
Oldu Canım Ara Beni - [ Tarkan ]
Oldu Gitti Çamlıbel Beyleri - [ Köroğlu ]
Oldu Mu Yavrum Oldu Mu - [ Orhan Gencebay ]
Oldu Yine (Elveda Zamanı) - [ Aşık Nihani ]
Olduğun Gibi - [ Aylin Aslım ]
Oldum Ben - [ Murat Yılmazyıldırım ]
Oldum Çıkayım Gideyim - [ Köroğlu ]
Oldumu - [ Demet Akalın ]
Olduramadım - [ Özkan Uğur ]
Oley - [ İsmail YK ]
Olmadı - [ Özcan Deniz ]
Olmadı (Hangi Derde Yanayım) - [ Aşık Kerem ]
Olmadı Dediğimiz - [ Volkan Konak ]
Olmadı Olmadı Gitti - [ Coşkun Sabah ]
Olmadı Sevgilim - [ BenDeniz ]
Olmadı Yar - [ Asya ]
Olmalı - [ Egoist ]
Olmalı mı, Olmamalı mı? - [ Bülent Ortaçgil ]
Olmamalıydı - [ Burak Aydos ]
Olmasa Mektubun - [ Yeni Türkü ]
Olmaya Devlet Cihanda - [ Barış Manço ]
Olmayacak - [ Onur Mete ]
Olmayınca (Çok şükürler Olsun) - [ Aşık Ruhsati ]
Olmayınca (Gönlüm İster) - [ Hodlu Noksani ]
Olmayınca (Gönlümün Muradına) - [ Aşık Larendeli ]
Olmaz - [ Candan Erçetin ]
Olmaz Böyle - [ Erol Budan ]
Olmaz Böyle Bir Kader - [ Davut Güloğlu ]
Olmaz Böyle Şey - [ Hepsi ]
Olmaz İlaç - [ Zeki Müren ]
Olmaz Ki - [ Nazan Öncel ]
Olmaz Mı (Melek Yüzlü) - [ Aşık Kara ]
Olmaz Oğlan - [ Hepsi ]
Olmaz Olsun - [ Ferdi Tayfur ]
Olmaz Olsun (Taşlama) - [ Deli Yürek ]
Olmazmı - [ BenDeniz ]
Olmuyor - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Olmuyor Artık - [ Bora Öztoprak ]
Olmuyor Bir Tanem - [ Rafet El Roman ]
Olmuyor Böyle - [ Haluk Levent ]
Olmuyor Canım - [ Murat Kanar ]
Olmuyor Olamıyor - [ M.F.Ö. ]
Olsa Da (Güzeller Güzeli) - [ Mehmet Muratoğlu ]
Olsa Da Olmasa Da - [ Füsun Coşkun ]
Olsam - [ Özcan Deniz ]
Olsan İçmez Miydin - [ Ferdi Tayfur ]
Olsan İçmez Miydin Benim Yerimde - [ Ferdi Tayfur ]
Olsaydı (Alemde Bahtiyar İnsan) - [ Aşık Reyhani ]
Olsaydım - [ Kayahan ]
Olsun - [ Füsun Coşkun ]
Olsun (Aman Gönül Aman) - [ Aşık Meluli ]
Olsun (Hicran Kucağında) - [ Neyzen Tevfik ]
Olsun Akustik - [ Pilli Bebek ]
Olsun Varsın - [ Ozhan Eren ]
Olta - [ Gülben Ergen ]
Olumsuz Aşk - [ Linet ]
Olunca (Çevrilir Başıma) - [ Aşık şemi ]
Olur (Bir Kişi Ki Kemalini) - [ Aşık Zülali ]
Olur (Yığılın Ahbaplar) - [ Aşık şenlik ]
Olur Biter - [ Ezginin Günlüğü ]
Olur Düğünde Derdimi Yansam - [ Köroğlu ]
Olur Mu - [ Aşık şahgüzel ]
Olur Mu Böyle Olur Mu? - [ Ferdi Tayfur ]
Olur Mu Olur Mu - [ Kayahan ]
Olur Mu Olur Mu? - [ Nilüfer ]
Olur Ya - [ Ajda Pekkan ]
Oluşum - [ Grup Merdiven ]
Olympos - [ Direc - T ]
Omuzdan Tutun Beni - [ Grup Yorum ]
Omuzumda Sevda Yükü - [ Abdurrahim Karakoç ]
Omuzundan Aşağı - [ Hüseyin Dizdar ]
Omzumda Agla - [ Nazan Öncel ]
Omzumda Ağla - [ Nazan Öncel ]
Omzundaki Yük - [ Buz ]
On İki Kişi - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
On The Run - [ Pentagram ]
Ona Buna Bakma - [ Kader ]
Ona Buna Şuna - [ Yusuf Savaş ]
Ona Sor - [ Tarkan ]
Onaltı Mart - [ Grup Yorum ]
Onbaşı - [ Grup Ötüken ]
Onbeşli - [ Laço Tayfa ]
Onbir Ay - [ Yaşar ]
Onbir-onbir - [ Pamela Spence ]
Onbironbir - [ Pamela Spence ]
Onca - [ Mustafa Sandal ]
Ondört Bahar - [ Melih Görgün ]
One More Cup Of Coffee - [ Sertab Erener ]
One More Time - [ Gökhan Özen ]
Onıı One Night In İstanbul - [ Ünlü ]
Oniki Dev Adam - [ Athena ]
Onikidir şu Burdur\'un Dermeni - [ Tepeli Hasan ]
Onikiye On Var - [ Gökhan Tepe ]
Onlar - [ Kramp ]
Onlar Yanlış Biliyor - [ Candan Erçetin ]
Onlara - [ Kızılırmak ]
Onların Kavgası - [ Grup Munzur ]
Onsekizinde - [ Diken ]
Onsuz - [ BenDeniz ]
Onsuz Olmuyor - [ Kayahan ]
Onu Alma Beni Al - [ Sezen Aksu ]
Onu Da Yak Tanrım - [ Bergen ]
Onun Adı Hasan - [ Flört ]
Onun Duasını Eden Kim İdi - [ Pir Sultan Abdal ]
Onun İçin - [ Özlem Tekin ]
Onun Katarından Ayırma Bizi - [ Pir Sultan Abdal ]
Onun Nikahı Bende - [ Safiye Soyman ]
Onurumuz - [ Kutup Yıldızı ]
Onyedi - [ Teoman ]
Onyedi Yaşım Gibi - [ İbrahim Sadri ]
On\'ki İmamlara Giden Turnalar - [ Pir Sultan Abdal ]
Operasyon - [ Atilla Yılmaz ]
Orda Bir Köy Var - [ Soner Arıca ]
Orda Durma - [ Mor ve Ötesi ]
Ordayım - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Ordumuz Gitti Muş\'a Dayandı - [ Halk Türküsü ]
Ordunun Dereleri - [ Zara ]
Ordu\'nun Dereleri - [ Kadir Üstündağ ]
Organize İşler Bunlar - [ Nil Karaibrahimgil ]
Orientjazz Ft Samy Deluxe Afrob & Sahtiyan - [ Ceza ]
Ormancı - [ Anonim ]
Ormancı 1 - [ Halk Türküsü ]
Ormanda Büyüyen Adam Azgını - [ Kazak Abdal ]
Ortaca\'da Evimiz - [ Hamdi Özbay ]
Ortam İnsanı - [ Emre Altuğ ]
Osman - [ Barış Manço ]
Osman Aga - [ Sefarad ]
Osman Ağa - [ Cansu Koç ]
Osman'ın Türküsü - [ Kutup Yıldızı ]
Osmanımın Mendili - [ Ahmet Gönlüm ]
Osmanımın Mendili Saman Sarısı (Osmanım) - [ Anonim ]
Osmaniye İli De Bostancı Damı - [ Hafız Hoca ]
Osman\'ın Bindiği - [ Halk Türküsü ]
Otel Odaları - [ Gülden Karaböcek ]
Otobüs - [ Çelik ]
Otobüs Durağı - [ Grup Düş ]
Otomatik - [ İlhan İrem ]
Otomobil - [ Nazan Öncel ]
Otuz Kupona - [ Ahmet Yılmaz ]
Otuzluk Dulun Soğuk Yatağı - [ Objektif ]
Ou Nana - [ Kazım Koyuncu ]
Ovalar Ovalar Engin Ovalar - [ Hüseyin Kayhan ]
Over The Line - [ Pentagram ]
Oxoşkva Do Oropa Şeni - [ Kazım Koyuncu ]
Oy Asiye - [ Kazım Koyuncu ]
Oy Babo - [ Cem Karaca ]
Oy Babo (Elim Kolum Kelepçeli) - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Oy Bahçenize - [ Ayna ]
Oy Bahçenize Ben Giremedim - [ Hilmi Yarayıcı ]
Oy Bahçenize Giremedim - [ Hüseyin Dizdar ]
Oy Bana Bana - [ Cem Karaca ]
Oy Beni - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Oy Beni Beni - [ Gülden Karaböcek ]
Oy Benim Canım - [ Ahmet Kaya ]
Oy Benum Sevduceğum - [ Erkan Oğur ]
Oy Bir Sigara Ver Bana - [ Ümit Tokcan ]
Oy Canım Benim - [ Çetin Oraner ]
Oy Dağlar - [ Ali Aksoy ]
Oy Dağlar (Hayallerim Düşlerimle) - [ Hasan Hüseyin Demirel ]
Oy Dağlar Yalçın Dağlar - [ Nihat Behram ]
Oy Dağlarım Dağlarım - [ İrfan Ruhi Eren ]
Oy Dünya Dünya - [ Gülden Karaböcek ]
Oy Gelin Gelin - [ Mehmet Yüzgeç ]
Oy Gemici - [ Muhsin Tercan ]
Oy Gülüm Oy - [ Cem Karaca ]
Oy Havar (Yangınlar) - [ Ahmed Arif ]
Oy Kemençe Kemençe - [ Muhsin Tercan ]
Oy Mendil Oyalı Mendil - [ Ahmet Gazi Ayhan ]
Oy Miralay - [ İsmail Doğan ]
Oy Oy Bir Tanem Azize - [ Belkız Özener ]
Oy Oy Emine (Sabahtan Gördüm) - [ İrfan Ruhi Eren ]
Oy Sinem Mi (Zap Suyu) - [ Sami Yılmaztürk ]
Oy Tombulum Tombulum - [ Remziye Koyuncu ]
Oy Trabzon - [ Volkan Konak ]
Oy Yaylalar - [ Feramuz Gündoğdu ]
Oyalama - [ Eda Özülkü ]
Oyalama Artık - [ Candan Erçetin ]
Oyalama Yar - [ Grup Merdiven ]
Oyalandık Belki Biz - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Oyalanma - [ Sezen Aksu ]
Oyalı Da Yazma Başında - [ Bayram Aracı ]
Oye Coya - [ Sefarad ]
Oynak - [ Dorian ]
Oynama - [ Emre Altuğ ]
Oynama Benimle - [ Sibel Can ]
Oynama Yorulursun - [ Niyazi Ateşli ]
Oynayın Kız Oynayın - [ Cemile Cevher ]
Oysa - [ Sertab Erener ]
Oysa Ben - [ Fikret Kızılok ]
Oysa Ellerin - [ Feridun Düzağaç ]
Oysa Sen - [ Ebru Gündeş ]
Oyun - [ Vega ]
Oyun Bitti - [ Soner Arıca ]
Oyun Bozan - [ Demet ]
Oyun Bozulmaz - [ Burak Kut ]
Oyun Etti Gözlerim - [ Ajda Pekkan ]
Oyuncak Dünya - [ Yavuz Çetin ]
Oyuncak Gibi - [ Güllü ]
Oyuncak Misali - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Oyunlar - [ Şebnem Ferah ]
Oyunun Sonu - [ Şebnem Ferah ]
Ozanlara İnat - [ İlhan Şeşen ]
O\'nun Hikayesi - [ Öztürk ]
Öbür Dünya - [ Destan ]
Ödedim - [ Gökhan Özen ]
Ödeştik Senle - [ Cengiz Kurtoğlu ]
Ödüm Kopuyor - [ Güllü ]
Ödünç Aldığım Tüm Erkeklere - [ Aslı ]
Öfke - [ Mara ]
Öğren (Eğer Tababetin) - [ Nimri Dede ]
Öğrendim Sevmeyi - [ Ayşen ]
Öğretmenim - [ Fevzi Kurtuluş ]
Öğrettin Bana - [ Güllü ]
Öksüzüm - [ Banu Zorlu ]
Öl Deseydin - [ Özcan Deniz ]
Öl Deseydin Ölmez Miydim - [ Aşık Yoksuli ]
Öldür Beni - [ Zardanadam ]
Öldür Güzel (Saçının Her Teli) - [ Devran Baba ]
Öldürdün Beni - [ Orhan Gencebay ]
Öldürecek Zam Fakiri - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Öldüren Eğlence - [ Rashit ]
Öldüren Sevda - [ Emrah ]
Öldürsende Farketmez - [ Erol Budan ]
Öldürür Beni - [ Hakan Taşıyan ]
Öldürüyor Beni Sevdan - [ Soner Arıca ]
Öleceyim - [ Ebru Gündeş ]
Ölem Mi Yar - [ Seda Sayan ]
Ölene Dek Mahmut Diyem - [ Ferruh Arsunar ]
Ölene Kadar Beraberiz - [ Gökhan Tepe ]
Öleyim - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ölmeden Öldürdün Beni - [ Müslüm Gürses ]
Ölmeden Sevdiğim - [ Kemal Can ]
Ölmeden Ünlü Olsam - [ Üçnoktabir ]
Ölmek İçin Çok Genç - [ Rashit ]
Ölmek Var Dönmek Yok - [ Nilüfer ]
Ölmek Vardır Dönmek Yoktur - [ Yurtseven Kardeşler ]
Ölmek Yaşarken - [ Demir Demirkan ]
Ölmek Zevk Verir Bana - [ İsmail YK ]
Ölmem Mi - [ Mustafa Uğur ]
Ölmem mi Lazım - [ Kayahan ]
Ölmesin Çocuklar - [ Haluk Levent ]
Ölmeye Geldim - [ Murat Göğebakan ]
Ölmeyeceğim - [ Ferdi Tayfur ]
Ölmeyen Şarkı - [ Baha ]
Ölmeyiz Biz - [ Edip Akbayram ]
Ölmüş İçimde Hasret - [ İlhan İrem ]
Ölsem Bundan Daha İyi - [ Sibel Can ]
Ölsem de Bir Kalsam da Bir - [ Zühal Olcay ]
Ölsem de Kurtulsam - [ Ayna ]
Ölsemde Bir Kalsamda Bir - [ Deniz Seki ]
Ölüm - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Ölüm Allah'ın Emri - [ Barış Manço ]
Ölüm Ardıma Düşüp (Var Git Ölüm) - [ Karacaoğlan ]
Ölüm Benim Doğum Günüm - [ Sagopa Kajmer ]
Ölüm De Var - [ Gece Yolcuları ]
Ölüm Dediğin Nedir Ki - [ Edip Akbayram ]
Ölüm Dörtlüğü - [ Ahmet Kaya ]
Ölüm Elinden (Anıcak Korkar) - [ Yunus Emre ]
Ölüm Geldi Cihane - [ Zekai Aşçıkoca ]
Ölüm Kapımı Çalmasa Da - [ Aslı ]
Ölüm Şarkısı - [ Osman Öztunç ]
Ölüm Tatlı Bir Türküdür - [ Kızılırmak ]
Ölüm Var - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ölüm Yok Ya Sonunda - [ Ajda Pekkan ]
Ölüme Çare Yok - [ Yuhu ]
Ölüme Doğru - [ 657 ]
Ölüme Hasret - [ Pamela Spence ]
Ölüme Kala - [ Uğur Baş ]
Ölümler - [ Düş Sokağı Sakinleri ]
Ölümlü - [ Pentagram ]
Ölümlü Dünya - [ Cengiz İmren ]
Ölümsüz - [ Mara ]
Ölümü Gör - [ Osman Öztunç ]
Ölümü Gördüm - [ Umay Umay ]
Ölümün Yıktı Beni - [ Derviş ]
Ölümüne Sevdalıyım - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ölünce Sevemezsem Seni - [ Ayna ]
Ölüp Gideceğim - [ Erol Budan ]
Ölür müsün Öldürür müsün - [ Nalan ]
Ölürcesine - [ Selahattin Özdemir ]
Ölürem Kardaş - [ Ahmet Kaya ]
Ölürsem Kabrime Gelme İstemem - [ İbrahim Tatlıses ]
Ölürsem Yazıktır - [ Sezen Aksu ]
Ölürüm - [ Sibel Can ]
Ölürüm Ben Sana - [ Zerrin Özer ]
Ölürüm Elinde - [ Harun Kolçak ]
Ölürüm Hasretinle - [ Grup 84 ]
Ölürüm Kızlar - [ Mahsun Kırmızıgül ]
Ölürüm O Zaman - [ Müslüm Gürses ]
Ölürüm Sana - [ Tarkan ]
Ölürüz De - [ Efkan Şeşen ]
Ölürüz De Kömür Gözlüm Ölürüz - [ Dadaloğlu ]
Ölüyorum - [ Sinan Zorbey ]
Ölüyorum Anlasana - [ Nazan Öncel ]
Ölüyorum Kederimden - [ Ebru Gündeş ]
Ömer Çavuş (Döndüm İşbaşından) - [ Hodlu Noksani ]
Ömrüm - [ Grup Çığ ]
Ömrüm Benim - [ Aşık Ayhani ]
Ömrüm Zindan İçinde - [ Yeni Türkü ]
Ömrüme Verilen Bu Ceza Niye - [ Müslüm Gürses ]
Ömrümü Yedin - [ Erol Budan ]
Ömrümün (Ne Tadı Var Ne Tuzu) - [ Muhlis Akarsu ]
Ömrümün Sonbaharında - [ Barış Manço ]
Ömrümüz Bitmeden - [ Selahattin Özdemir ]
Ömür Sayacı - [ Replikas ]
Ömürsün Ömür - [ Gökhan Tepe ]
Önce Analar Düşer - [ Grup Yorum ]
Önce Dişlerimiz Döküldü - [ Ahmet Kaya ]
Önce Güneş - [ Efsun ]
Önce Kendine Bak - [ Ceza ]
Önderim Ben - [ Diken ]
Önemli Değil - [ Kader ]
Önüme Bir Çığır Geldi - [ Pir Sultan Abdal ]
Öpem Seni - [ Murat Kekilli ]
Öperler - [ Redd ]
Öpmeden Gitmem - [ Gülben Ergen ]
Öpmek İstedim - [ Müslüm Gürses ]
Öpmek İsterdim - [ Haluk Levent ]
Öpmeye Doyamam Seni - [ Tarık ]
Öpücük - [ Birkaç İyi Adam ]
Öpül Koçul Huzur İle - [ Köroğlu ]
Öpüşelim Mi - [ Berksan ]
Ördek Çalkanır Göllerde - [ Mahmut Güzelgöz ]
Ördek Suya Dal Da Gel - [ İsmail Okur ]
Örene Bak Örene - [ Alaattin Günden ]
Ösym G_tümü Ye - [ Deli ]
Öte Yaka Urgan Burgan - [ Hasan Oymak ]
Öte Yakaya Geçelim - [ Osman Özdenkçi ]
Ötme Bülbül - [ Kızılırmak ]
Ötme Bülbül Ötme - [ Halk Türküsü ]
Ötme Dugdug - [ Cevat Uyanık ]
Ötme Turnam Ötme - [ Pir Sultan Abdal ]
Ötmesin Bülbüller - [ Nuh Akgün ]
Öyle Bir Aşk - [ Orhan Gencebay ]
Öyle Bir Geçer - [ Erkin Koray ]
Öyle Bir Gittin Ki - [ İlhan Şeşen ]
Öyle Bir Sevda - [ Tarık Mengüç ]
Öyle Bir Yerdeyim Ki - [ Ahmet Kaya ]
Öyle Bir Zamana Geldik - [ Aşık Mahzuni şerif ]
Öyle Büyü Ki İçimde - [ Gökhan Özen ]
Öyle Büyü Ki Kalbimde - [ Gökhan Özen ]
Öyle Dedi Doktorlar - [ Ege ]
Öyle Dertliyimki - [ Adnan Şenses ]
Öyle Durma - [ İlhan İrem ]
Öyle Dünya - [ Müslüm Gürses ]
Öyle Dünya İsterim Ki - [ Müslüm Gürses ]
Öyle Gel - [ Hakan Peker ]
Öyle Gel (İnanırsan Yaradana) - [ Sabit İnce ]
Öyle Küçük Ki Dünya - [ Ferdi Özbeğen ]
Öyle Sarhoş Olsam Ki - [ Sarp ]
Öyle Sevdik Seni - [ Yeni Türkü ]
Öyle Şirinsin - [ Ferdi Tayfur ]
Öyle Yalnız Kaldım Ki - [ Gülden Karaböcek ]
Öyledir Ey Öyledir - [ Osman Pehlivan ]
Öylesine - [ Deja Vu ]
Öylesine Sevmiştim - [ İbrahim Sadri ]
Öz* - [ Özlem Tekin ]
Özedim Onu - [ Sıla ]
Özel Çocuk - [ Objektif ]
Özel Kız - [ Gökhan Özen ]
Özelsin - [ Gökhan Özen ]
Özenmiş Yaratmış Seni Yaradan - [ Zekai Aşçıkoca ]
Özge Yar (Kiraz Elma Ahududum) - [ Bilal Ercan ]
Özge Yar Sevmişim - [ Aşık Zülali ]
Özgün Müzik - [ Grup Vitamin ]
Özgür Basın - [ Rashit ]
Özgür Çağrı - [ Ahmet Kaya ]
Özgür Çiçek - [ Nazan Öncel ]
Özgür Ruh - [ Baba Zula ]
Özgür Tutsak - [ Grup Yorum ]
Özgürce - [ Suat Ecin ]
Özgürlügün Ülkesi - [ Duman ]
Özgürlüğü Anımsatır - [ Onur Akın ]
Özgürlük - [ Mor ve Ötesi ]
Özgürlük Emek İster - [ Bulutsuzluk Özlemi ]
Özgürlük İçimizde - [ Tarkan ]
Özgürlük Sevdasına - [ Kızılırmak ]
Özgürlük Şiir/denize Dönmek İstiyorum - [ Edip Akbayram ]
Özgürüme - [ Tuncay Okutan ]
Özledi - [ Halit Arapoğlu ]
Özledim - [ Selami Şahin ]
Özledim Aşkını - [ Serdar Ortaç ]
Özledim Seni - [ Yurtseven Kardeşler ]
Özledim Seni Özledim - [ Şafak Altun ]
Özledim Sevincim Ol - [ Ferhat Göçer ]
Özlem - [ Ömer Karaoğlu ]
Özlem - [ Zümrüd-ü Anka ]
Özlemin Dili Olsaydı - [ Ferhat Tunç ]
Özletiyor Seni Yağmurlar - [ Soner Alıç ]
Özleyeceğim (Yemyeşil Dağlar) - [ Sabit İnce ]
Özlüyorum - [ Harun Kolçak ]
Özüne Özüm Gurban - [ Handan Uysal ]
Özüne Özüm Kurban - [ Gülden Karaböcek ]
Özür Dilerim - [ Demet Akalın ]



Hiç yorum yok: