A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

19 Nisan 2010 Pazartesi

Bir Ülkücü Sevdim - Grup Ötüken




Bir Ülkücü Sevdim - Grup Ötüken


Bir Ülkücü Sevdim - Grup Ötüken


Yillar oncesiydi
Puslu bir eylul sabahi
Kampus kantininde tanismistik onunla
Daha dün gibi
Gozleri kömur karasi
Sozleri gonul yarasiydi
Vurulmustum
Koç gibi delikanli derler ya iste tam oyleydi
Özü sözü bir
Mertti sertti erkekti
Asik olmustum
Platonikte olsa
O benim aikimdi seviyordum
Gozgoze gelince bogazima birieyler düiümlenir kekeler
Konusamazdim agzim kururdu titrerdim
O ise oylece bakar susardi
Ayni okuldaydik
Benimle ilgilendigini hissederdim konusmazdi
Yanyana gelirsek lafi ben acar beklerdim
O havadan sudan konusur araya laf kariitirir ceker giderdi
Bazen günlerce gözükmezdi
Özlerdim beni sevdigini söylemesi için
Her numarayi yapardim yemezdi
Cay içelim derdim gelmezdi
Telefonumu verirdim aramazdi
Kitabini notlarini alirdim verene kadar istemezdi
Eline dokunurdum çaktirmadan cekerdi
Yalnizca kantinde yakalardim onu
Gider otururdum yanina cay alma bahanesiyle
Kalkar donunce tam karsima otururdu
Hissederdim
Beni sevdigini gözleri soylerdi
O soylemezdi
Sinirlendiiini belli etmemeye caliiarak
Cayini yarim birakir
Sigarasini söndürür kalkar giderdi çildirirdim
"ikibin içerdi"
O hep gitti ben hep bekledim boyle gecti tam üç sene
Okul bitmek üzereydi ve benim doium günümdü
Onuda cagirmistim
Her zamanki gibi gelmez diyordum
Ama geldi ilk defa geldi sevinçten uçuyordum
Kapida onu görünce herseyi göze aldim
Elalemin icinde boynuna sarilip
Bagira cagira
"seni seviyorum lan dedim seni seviyorum"
Rahatlamistim arkadaslar aptallaitilar
ben utancdan kipkirmizi
O elindeki bir tek kirmizi gülü uzatti bana
"lanet olsun dedi lanet olsun bende seni seviyorum
Gözgözeydik agliyordu
Aci bir gülümseme vardi yuzunde
iceri bile girmedi kapidan dondu gitti
içimde firtinalar koptu o gidince
Yüregim aciyordu
Seviyordum seviliyordum agliyordum
Gitmiiti
Aylar sonra gazetede gordum resmini
Okulunu bitirmii ogretmen olmustu
Gupe gunduz yol ortasinda ogrencilerinin
Gözü önünde vurmuslar onu
"ülkücüymüi"

Söyleyen : Grup Ötüken



Hiç yorum yok: