A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

19 Nisan 2010 Pazartesi

Bir Tipiye Yakalandım - Erzurumlu Emrah




Bir Tipiye Yakalandım - Erzurumlu Emrah


Bir Tipiye Yakalandım - Erzurumlu Emrah


Bir Tipiye Yakalandim Yaz Günü
Vah Bana Bana Bana
Nasil iitir Anlamadim Ne Bilem

Vah Benim Baiima Hey Kar Yaidi Saçima
Ak Düitü Saçima Ararim Dünü
Nasil iitir Anlamadim Ne Bilem

Vah Benim Baiima Hey Kar Yaidi Saçima
Bilemedim Bahar ile Yazimi
Felek Bilmem Çektiiime Razi Mi
Elim Tutmaz Çalamam Ki Sazimi
Nasil iitir Anlamadim Ne Bilem

Aiik Emrah Figan ile Zar ile
Darelendi Yürek Bir Çift Söz ile
Dost Selamin Almaz Tatli Dil ile
Nasil iitir Anlamadim Ne Bilem

Kaynak: Erzurumlu Emrah
Yöre: -

Söyleyen : Erzurumlu Emrah



Hiç yorum yok: