A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

7 Ekim 2008 Salı

Bilemedim Ya - Mehmet Ali Kepez




Bilemedim Ya - Mehmet Ali Kepez


Bilemedim Ya - Mehmet Ali Kepez

Geldim de giderim dünyada işte
Şu felekte birgün çalamadım ya
Dostları tanırsın hele bir düşte
Dar günde yanımda bulamadım'ya

Sevdiğim canları bir bir yitirdim
Garip mahsun yad ellerde oturdum
Velhasıl dertlerle ömrüm bitirdim
Yanarım bir murad alamadım ya

Gönül sarayımda sürdüm sefamı
Acılarda buldum derde şifamı
Hangi taşa vuram deli kafamı
Dostu düşmanımı bilemedim ya

Deryanın dibinde derindir gönlüm
Bırakma kepez i süründür gönlüm
Nurhak ın karında serindir gönlüm
Zalimde hiç imdat dilemedim ya
Zalimde hiç medet dilemedim ya
Mehmet ali kepez

Söyleyen : Mehmet Ali Kepez



Hiç yorum yok: