A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

7 Ekim 2008 Salı

Beyoğlu Kimin Oğlu - Aylin Aslım




Beyoğlu Kimin Oğlu - Aylin Aslım


Beyoğlu Kimin Oğlu - Aylin Aslım

Kaç gündür evdeyim kimseleri görmedim dedim kızım böyle
Olmaz bi hava almak lazım görüştüğüm tek insan bakkal
Çırağı ihsan dedi abla böyle olmaz bari çık dolaş biraz
Beyoğluna çıktım çıktım da n'oldu ortalık mahşer yeri
Cihangir pazar yeri beyoğlunda gezdim gezdim de n'oldu
İstiklal insan seli beyoğlu kimin oğlu yürümek çok zor
Oldu caddeler erkek dolu bu saatte kızlar nerde mecburen
Evlerinde tanıdık bikaç kişi iki üç beş konuştuk sarhoş
Muhabbeti onlar devam etti beyoğluna çıktım çıktım da
N'oldu ortalık mahşer yeri cihangir pazar yeri beyoğlunda
Gezdim gezdim de n'oldu istiklal insan seli beyoğlu kimin
Oğlu kimseye çaktırmadan fazla oyalanmadan mümkünse
Kestirmeden eve dönmek lazım kimseye bulaşmadan ortalık
Karışmadan mümkünse görünmeden eve dönmek lazım hiçkimseye
Görünmeden eve dönmek lazım

Söyleyen : Aylin Aslım



Hiç yorum yok: