A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

7 Ekim 2008 Salı

Beşparmak\'tan İnmem Ben - Mustafa Coşkun




Beşparmak\'tan İnmem Ben - Mustafa Coşkun


Beşparmak\'tan İnmem Ben - Mustafa Coşkun

Beşparmak’tan inmem ben
Gümüşlüde mavzerimi vermem ben (Aman)

Eloğluna yandım ben
Haydah güzelim kendi yarim sandım ben
Haydah güzelim kendi malım sandım ben

Kuzulu da kuzulu basması
Onbeş lira gadunum kesmesi (Aman)

Eloğluna yandım ben
Haydah güzelim kendi yarim sandım ben
Haydah güzelim kendi malım sandım ben

Dam ardında dolaştım
Ot gazmıya başladım (Aman)

Eloğluna yandım ben
Haydah güzelim kendi yarim sandım ben
Haydah güzelim kendi malım sandım ben

Kaynak: Mustafa Coskun
Yöre: Fethiye
Söyleyen : Mustafa Coşkun



Hiç yorum yok: