A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

6 Ekim 2008 Pazartesi

Benim Yolum Ayrı - Zardanadam




Benim Yolum Ayrı - Zardanadam


Benim Yolum Ayrı - Zardanadam

Eğriyi kendinde arayan
Doğruyu kalbinde bulur
Aşkına emekle yürüyen
Dermanı derdinde görür
Zamanı saate soran
Ölümü vakitsiz bulur
Düşmanı dışarda sanan
Hainin koynunda uyur
Sizin yolunuz ayrı, benim yolum ayrı
Sevemedim diye dünyayı, terk edecek hiç değilim
Sizin yolunuz ayrı, benim yolum ayrı
Mahvettiniz diye dünyayı, vazgeçecek hiç değilim
Özgürlüğü pazarda arayan
Eşitliği mezarda bulur
Kardeşliği kışlada yaşayan
Barbarlığı aynada görür
Zardanadam özünü bilir
Yanlışının izini bulur
Melekteki şeytanı görür
Sıkılmadan yüzüne vurur

Söyleyen : Zardanadam



Hiç yorum yok: