A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

6 Ekim 2008 Pazartesi

Benim Sevdiğime Benden Aşk Eyle - Kul Aşık




Benim Sevdiğime Benden Aşk Eyle - Kul Aşık


Benim Sevdiğime Benden Aşk Eyle - Kul Aşık

Sabah sabah esen bahar yelleri
Benim sevdiğime benden aşk eyle
Irmak olur akar çeşmim selleri
Benim sevdiğime benden aşk eyle

Hayalleri gözlerimden ayrılmaz
Akar bu çeşminin yaşı durulmaz
Bir derde uğradım derman bulunmaz
Benim sevdiğime benden aşk eyle

Yavru şahin idim uçtum yuvadan
Ahım inmez oldu daim havadan
Unutmasın beni dahi duadan
Benim sevdiğime benden aşk eyle

Aşık eydür dünya gelmez aynıma
Abdal olup post çekeyim eğnime
Tanrı emaneti olsun boynuma
Benim sevdiğime benden aşk eyle

Kaynak: Kul Asik
Yöre: -
Söyleyen : Kul Aşık



Hiç yorum yok: