A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

6 Ekim 2008 Pazartesi

Benim Aşkım - Zardanadam




Benim Aşkım - Zardanadam


Benim Aşkım - Zardanadam

Baktım, binbir yeşilin içinden
Güneşin rengini veren: sensin, senin aşkın

Şaştım, onca derdin içinde
Ruhuma neşe veren: sensin, senin aşkın

Baktım uzun uzun aynada kendime
Gördüm, beni ben yapan: senin aşkın
İçtim anıları şöyle bir dün gece
Gördüm benim hikayem: senin aşkın

Baktım, binbir mavi dururken
Boğaza rengini veren: sensin, senin aşkın

Şaştım, onca nefes içinden
Aslıma anlam veren: sensin, senin aşkın

Baktım uzun uzun aynada kendime
Gördüm beni ben yapan, senin aşkın
İçtim anıları şöyle bir dün gece
Gördüm benim hikayem: senin aşkın

Söyleyen : Zardanadam



Hiç yorum yok: