A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

4 Ekim 2008 Cumartesi

Ben Sevdalı Sen Belalı - Sezen Aksu




Ben Sevdalı Sen Belalı - Sezen Aksu


Ben Sevdalı Sen Belalı - Sezen Aksu

Sen beni, sen, sen unutmuş gibisin ben hala deliyim hala
Sevdalı sen, sen beni unutmuş gibisin ben hala deliyim hala
Sevdalı yaktığın ateşi söndüremedim sen hala çılgınsın hala
Belalı oof hala belalı . çekmeye razıyım kaprislerini
İstersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı ben hala deliyim hala sevdalı
Sen benden, sen vazgeçmiş gibisin ben hala tutkunum hala
Yaralı sen benden, sen vazgeçmiş gibisin ben hala tutkunum
Hala yaralı yaktığın ateşi söndüremedim sen hala çılgınsın
Hala belalı hala belalı . bu sevda bir anda bitebilir mi
Gerçekler yalana dönebilir mi ne olur bir tanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı ben hala deliyim hala sevdalı


Söyleyen : Sezen Aksu



Hiç yorum yok: