A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

30 Eylül 2008 Salı

Ben Bir Şarkıyım Söz Müzik Sensin - Petek Dinçöz




Ben Bir Şarkıyım Söz Müzik Sensin - Petek Dinçöz


Ben Bir Şarkıyım Söz Müzik Sensin - Petek Dinçöz

Kaç gün oldu seni arkada$larima anlata, anlata bitiremedim
Hala
Ne dersen de
Sanki bin senedir asigim yüzüne
Halimi gönlümü taniyamadin Adimi sordugun yerde
A$kini o büyülü benbeyaz gülünün
Ustüne dü$er su damlasi gibi kalbim
Bir rüya gibi uyanmak istemedim
Sanki hep vardin uzaktaydin geri geldin

Söz verirmisin söyle
Hep gülermisin böyle
Cok severmisin
A$k verirmisin
Sadece beni hissedermisin
Gidermisin üzermisin söyle söyle
Hep mi böylesin kimse bilmesin
Durdugun yerde ucuyor gibiyim

Ben bir $arkiyim söz muzik sensin
Tabi söylenecegim
Yagmurun ruzgari
A$kin kara kiziyim
Tabi sevilecegim

Ben bir $arkiyim söz muzik sensin
Tabi söylenecegim
Yagmurun ruzgari
A$kin kara sevdayim
Tabi sevilecegim

Söz verirmisin söyle
Hep severmisin böyle
Cok severmisin
A$k verirmisin
Sadece beni hissedermisin
Gidermisin üzermisin söyle söyle
Hep mi böylesin kimse bilmesin
Durdugun yerde ucuyor gibiyim (*2)

Ben bir $arkiyim söz muzik sensin
Tabi söylenecegim
Yagmurun ruzgari
A$kin kara kiziyim
Tabi sevilecegim

Ben bir $arkiyim söz muzik sensin
Tabi söylenecegim
Yagmurun ruzgari
Aşkin kara sevdayim
Tabi sevilecegim

Söyleyen : Petek Dinçöz



Hiç yorum yok: