A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

27 Eylül 2008 Cumartesi

Bekle Beni Küçüğüm - Ahmet Telli




Bekle Beni Küçüğüm - Ahmet Telli


Bekle Beni Küçüğüm - Ahmet Telli

Bekle beni küçüğüm
Umudu karartmadan
Sevinci yitirmeden
Döneceğim bir gün bekle beni

Ama acılara alışılmaz
Bir şeyler var değişecek
Bir şeyler var değiştirmemiz
Gereken önce
Acılardan başlanacak

Sen türkülerimi söyle ve
Gülümse küçüğüm
Umudun ırmağıyla yeşerecek
Hasretin bozkırları

Ama acılara alışılmaz
Bir şeyler var değişecek
Bir şeyler var değiştirmemiz
Gereken önce
Acılardan başlanacak

Mapushanenin türküleri
Hüzünlüdür biraz
Burkulmasın yüreğin
Sızlamasın için sakın bekle beni

Ama acılara alışılmaz
Bir şeyler var değişecek
Bir şeyler var değiştirmemiz
Gereken önce
Acılardan başlanacak

Kaynak: Ahmet Telli
Yöre: -
Söyleyen : Ahmet Telli



Hiç yorum yok: