A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

27 Eylül 2008 Cumartesi

Be Gülüm - Taner Olgun




Be Gülüm - Taner Olgun


Be Gülüm - Taner Olgun

Be gülüm

Bunca yıldır nice bayram geçtide
Garip gönül dert meyinden içtide
Tüm sevenler sevdiğine uçtuda
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm

Yoksun diye garip çaldım sazımı
Güz geldi bak yaklaştı bağ bozumu
Çok yalvardım bak dinlemedin sözümü
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm

Hayat hikayemiz bu kadar işte
Mutluluk sadece hayalde düşte
Ölüp gideceğim ben bu gidişle
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın be gülüm
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm
Uzak kaldın uzak kaldın
Bir sen bana uzak kaldın be gülüm

Şiir:ayrılanlar birbirine kavuştu
Bir ben sana hasret kaldım be gülüm
Mutsuz olan mutlulukla tanıştı
Bir ben sana hasret kaldım be gülüm
Bir ben sana hasret kaldım be gülüm

Söyleyen : Taner Olgun



Hiç yorum yok: