A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

27 Eylül 2008 Cumartesi

Başındaki Tellere - Zehra Bilir




Başındaki Tellere - Zehra Bilir


Başındaki Tellere - Zehra Bilir

Başındaki tellere le bak şu esen yellere
Kıymet verim kim bakar le sen var iken ellere

Ağam o yar elinden paşam o yar elinden
Nasıl edem nere giden şu zalımın elinden
Ele demedim mi ben saha demedin mi ben
İçen içen mest olur le içem demedim mi ben

Kevene bak kevene yazık seni sevene
Seni seven divane senin nene güvene

Ağam o yar elinden paşam o yar elinden
Nasıl edem nere giden şu zalımın elinden
Ele demedim mi ben saha demedin mi ben
İçen içen mest olur le içem demedim mi ben

Kaynak: Zehra Bilir
Yöre: Diyarbakir
Söyleyen : Zehra Bilir



Hiç yorum yok: