A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

24 Eylül 2008 Çarşamba

Bana Öyle Bakma - Sarp




Bana Öyle Bakma - Sarp


Bana Öyle Bakma - Sarp

Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında mutluydum ben
Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında yalnız değildim
Arkadaşlar, dostlar, hep tanıdık yüzler
O tanıdık sıcaklık
Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında mutluydum ben
Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında hiç üşümedim
Arkadaşlar, dostlar, hep tanıdık sesler
O tanıdık sıcaklık
Şimdi öyle bakma
Bana öyle bakma
Sorular sorma
Nerdeyim sorma
Bana öyle bakma
Karşımda durma
Gözlerime bakma
Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında mutluydum ben
Eskiden yürüdüğüm şehrin sokaklarında yalnız değildim
Arkadaşlar, dostlar, hep tanıdık kızlar
O tanıdık sıcaklık
Şimdi öyle bakma
Bana öyle bakma
Sorular sorma
Nerdeyim sorma
Bana öyle bakma
Gözlerime bakma

Söyleyen : Sarp



Hiç yorum yok: