A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

15 Temmuz 2008 Salı

Bal mısın Şeker misin - Sibelim




Bal mısın Şeker misin - Sibelim


Bal mısın Şeker misin - Sibelim

Bal misin seker misin
Utanma utanma yetti artik canima
Cagirsam gelirmisin
Nazlanma nazlanma gel otur su yanima

Ben alismisim sana olsem de ayrilamam
Dunyalari verseler yine sensiz olamam

Hayatimsin canimsin
Birtanem nurtanem sen benim belalimsin
Bir yere gidemessin
Birtanem nurtanem sen benim helalimsin

Ben alismisim sana olsem de ayrilamam
Dunyalari verseler yine sensiz olamam

Askmisin sevdamisin
Belalim belalim nerden ciktin karsima
Ne olursun donde bak
Helalim helalim gozlerimin yasina

Ben alismisim sana olsem de ayrilamam
Dunyalari verseler yine sensiz olamam

Söyleyen : Sibelim



Hiç yorum yok: