A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

3 Temmuz 2008 Perşembe

Ayrılık Olmasaydı - Hakan Altun




Ayrılık Olmasaydı - Hakan Altun


Ayrılık Olmasaydı - Hakan Altun

Bilmiyorum senden sonra bir daha severmiyim
Hep hazanmıs bana kalan bir sona erermiyim
Belki bir gün bi yerlerde karsına çıkacağım
O gün bile seni hala seviyor olacağım

Biraz gam biraz keder
Dert değil buda gecer
Herseye katlanırdım
Ayrılık olmasaydı

Biraz gam biraz keder
Dert değil buda gecer
Herseye katlanırdım
Ayrılık olmasaydı..

Bilmiyorum senden sonra bir daha severmiyim
Hep hazanmıs bana kalan bir sona erermiyim
Belki bir gün bi yerlerde karsına çıkacağım
O gün bile seni hala seviyor olacağım

Biraz gam biraz keder
Dert değil buda gecer
Herseye katlanırdım
Ayrılık olmasaydı...

Söyleyen : Hakan Altun



Hiç yorum yok: