A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

2 Temmuz 2008 Çarşamba

Ayın Gölgesinde - Bayram Çalışkan




Ayın Gölgesinde - Bayram Çalışkan


Ayın Gölgesinde - Bayram Çalışkan

Ay ışığında karşımda dur
Golgen ruhuma düşsün
Yalın yalın yürü çöl topraklarında
Ayak izlerin hatıra kalsın
Essin samyelleri, dağıtsın acı ve kederleri
Umut olsun gecenin karanlığını aydınlatan ay
Dursun artık, kalbime ;yaptığın akınlar
En ücrasına diktiğin sancak, yangınların
Yeter be, bir tanesi yeter artık ver ışığını
Ayın golgesinde sevmiştim seni,
Hatırlıyormusun
Gölerinde yıldızlar kaymıştı
Çakmak çakmaktısarmıştım seni
Ayı ışıgı ve çevreleyen yıldızlar gibi
Unutmadın bılıyorum,
Ayin golgesinde kaldım ben hep
Peki sen nerdesin melek yüzlüm
Golgende yerım yok mu artık
Sevmedin mi hiç unutma sakın
Benı ben yasatıyorum seni
Ayin golgesinde,
Saçlarına yıldızlar koydum kalbinde
Sevdam yasıyorsun bende,
Unutma ayın golgesınde beklıyorum

Söyleyen : Bayram Çalışkan



Hiç yorum yok: