A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

1 Temmuz 2008 Salı

Ateş Ateş - Yakup Ekin




Ateş Ateş - Yakup Ekin


Ateş Ateş - Yakup Ekin

Dost acı söylermıs ask boyun eymekmıs
Anladım ama zorladım
Dost acı söylermıs ask boyun eymekmıs
Anladım ama zorladım

Yandım kor ateslerde sönermı sönmez böyle
Yanlızım ama yanlızım

Ates ates yanıyor ıcım ıcım
Yandım durdum bır güzel ıcın ıcın
Ates ates yanıyor ıcım ıcım
Yandım durdum bır güzel ıcın ıcın

Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum
Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum

Dost acı söylermıs ask boyun eymekmıs
Anladım ama zorladım
Dost acı söylermıs ask boyun eymekmıs
Anladım ama zorladım

Yandım kor ateslerde sönermı sönmez böyle
Yanlızım ama yanlızım

Ates ates yanıyor ıcım ıcım
Yandım durdum bır güzel ıcın ıcın
Ates ates yanıyor ıcım ıcım
Yandım durdum bır güzel ıcın ıcın

Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum
Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum

Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum
Bundan sonra seversem kör olayım
Olanları hepsı bak benım sucum

Söyleyen : Yakup Ekin



Hiç yorum yok: