A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

1 Temmuz 2008 Salı

Aşksız Kaldın - Güler




Aşksız Kaldın - Güler


Aşksız Kaldın - Güler

Artık bana soru sorma, sıkıldım rol yapmaktan
Hissetmeden bakışırken anlamalıydım bunu çoktan
Sen bana hep söylerdin ya, ruhum sensin.inanmazdım ya
Sen bana hep söylerdin ya ruhum sensin.güvenmezdim
Kendime
Artık tahammülüm yok, artık sabrım yok
Bu halinle cok sıkıcısın

Nkr;gitmek istediğin yerde kal, yokluğunla başa çıkarım
Zaten benim en sadık aşkım yalnızlığım
Gözlerime öyle bakma, artık canımı yakamazsın
Kaybeden sen olacaksın, aşksız kaldın

Kitaplarımı okurken yanımda uyuyacaksın
Ben seni beklerken, sen dışarda sabahlayacaksın
Aşk böyle sürer mi yar diye soracaksın.umutlar biter mi
Aşk böyle sürer mi yar diye soracaksın.cevap alamazsın

Nkr

Söyleyen : Güler



Hiç yorum yok: