A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

1 Temmuz 2008 Salı

Aşkın Gözyaşları - Grup Vitamin




Aşkın Gözyaşları - Grup Vitamin


Aşkın Gözyaşları - Grup Vitamin

Uzulme bebegim, sakin uzulme
Olmadi işte. ayrildik
Kizmadim sana, kizamiyorum
Yeter ki sen uzulme
Ben sana hic kiyar miyim
Yani o kadar da hiyar miyim
Hiyar dedim de aklima geldi
Yeni sevgilinle aran nasil
O da seni, benim seni cok sevdigim gibi seviyor mu
Ara sira goru$elim n'olur
Misafir ol gel bana
Yumurta kirayim sana
Param pulum yok ama
Borc yazdiririz bakkala
Seni nasil sevdigim senin hic şeyinde eee
Umurunda degil
Hatirlar misin bilmem
O mahur beste calar
Mujganla biz fenalaşirdik
Ha, sahi gecen gun bekledim seni
Saza niye gelmedin
Seni bilmem ama ben acaip gaza geldim
Sonra soda ictim gecti
Hatirlamali
Sevgiyle anmali
Unutmamali
İncitmemeli
Ucan memeli
Kacan memeli
Tutan memeli
Oburu de gelmiş
Hani bana, hani bana demiş
Biliyorsun, ne yapsam ayrilamam senden asla
Hafife alma aşk vurur insana
Bir de yer vurur sonra
Masatenisi, bu kadar kolay sanma
İlvanlim
İlvanlim, ilvanlim, ilvanlim, ammm amman neyse
Sen cok guzelsin
A acayipsin
Be acayipsin
C hicbiri
D hepsi senin mi
Hatirlar misin sazlar calinirdi camlicanin bahcelerinde
Benim de arabanin teybini calmişlardi
Şimdi de seni caldilar benden
Ve şimdi iciyorum her gece
Her gece başka bir işkembe
Paca, tuzlama, kokorec, kelle
Gel beni kismen yelle
Ha unutmadan
Ebabil bir kuşsa, saka daha kuştur
Saka kuş olarak kalacaktir
Kuştur, kuş olacaktir
Kuştum, kuştunuz, kuştular, kuşarlar
Şiirime burada son verirkene
Bi dakka doktor bey geliyorum
Şiirime burada son verirkene
Seni cok sevdigimi soylemek istiyorum
Ha bir de yeni bir kedi aldim o da cok şeker
Gidişim suskun olmuştu ama donuşum muhteşem oldu
Yasli gittim şen geldim, ac koynunu ben geldim

Söyleyen : Grup Vitamin



Hiç yorum yok: