A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

1 Temmuz 2008 Salı

Aşk Öldü - Mavi Sakal




Aşk Öldü - Mavi Sakal


Aşk Öldü - Mavi Sakal

Aşk öldü, nasıl bilirdiniz, aşk öldü, nasıl bilirdiniz
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz, aşk öldü, nasıl bilirdiniz

Dün gece, sevgilim geldi eve
Ve dedi, artık bitti, seninle
Dün gece kan çıkmadı, çıkmadı
Düşündüm, düşündüm, düşündüm

Aşk öldü, nasıl bilirdiniz, aşk öldü, nasıl bilirdiniz
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz, aşk öldü, nasıl bilirdiniz

Nee, ne dedin dün gece, bardan geldim eve
Ve dedim artık bitti, seninle
Dün gece, yaş akmadı, akmadı
Düsşündüm, düşündüm, düşündüm

Aşk öldü, nasıl bilirdiniz.
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz.
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz.
Aşk öldü, nasıl bilirdiniz.

Söyleyen : Mavi Sakal



Hiç yorum yok: