A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

30 Haziran 2008 Pazartesi

Arzuhal İçin Sultana Geldim - şair Kuddusi




Arzuhal İçin Sultana Geldim - şair Kuddusi


Arzuhal İçin Sultana Geldim - şair Kuddusi

Arzuhal için Sultana geldim
Sailem lutfun ihsana geldim

Kanlı yaş ile arzuhal yazdım
Ol şahin şaha sunmaya geldim

Derd-i fıraka dermen ararım
Ben ol tabibe dermana geldim

Can kulağıyle hüsnünü duydum
şem-i cemale pervane geldim

Bildimki varlık perdedir Hakka
Raf edip anı canana geldim

Boynuma taktın tabla-ı aşkı
Satmaya anı alana geldim

Sırr-ı sama-i duyunca ruhum
Bi- karar olup dönmeye geldim

Gönlüm mülevves oldu kesretle
Bahr-ı Vahdette yüzmeye geldi

Bendelik eyler cümle mevcudat
Ben de külluğa sultana geldim

Der ki Kuddisi Elhamdülüllah
Geçtim sıvadan yezdana geldim

Kaynak: Sair Kuddusi
Yöre: -
Söyleyen : şair Kuddusi



Hiç yorum yok: