A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

18 Haziran 2008 Çarşamba

Alırım Akıllarını - Birkaç İyi Adam




Alırım Akıllarını - Birkaç İyi Adam


Alırım Akıllarını - Birkaç İyi Adam

Haberin var mı seni sevmiştim
Güzelim senin uğruna yola gelmiştim
Beni de yaktın yüreğin yansın
Kala kaldım oralarda aşk senide vursun

Canım bebeğim delinin biriyim
Seninle bile seni özlerim

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Haberin var mı seni sevmiştim
Güzelim senin uğruna yola gelmiştim
Beni de yaktın yüreğin yansın
Kala kaldım oralarda aşk senide vursun

Canım bebeğim delinin biriyim
Seninle bile seni özlerim

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Söyleyen : Birkaç İyi Adam



Hiç yorum yok: