A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

17 Haziran 2008 Salı

Albüm Özetleri - İsmail YK




Albüm Özetleri - İsmail YK


Albüm Özetleri - İsmail YK

Cicilerini
Hadi kaldır kaldır ellerini
Göster göster cicilerini
Eğer göstermiyeceksen
Ya niye niye geldin söyle niye

Şekerim
Of şekerim benim
Sizi kıtlarım yerim
Of of yarim yarim
Dayanamam yandım bittim

Eskisi gibi
Beni eskisi gibi al koynuna
Sımsıcak nefesinle gel sokul bana

Bombabomba.com
Www.bombabomba.com
90 60 90 Vücüdum var
Doya doya bitmez tadım var
Kendime arkadaş arıyorum
Aradığım bana uyacak dediğimi yapacak

Allah belanı versin
Beni sattın yazıklar olsun
Allah belanı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin yar

Gıcık şey [amman;]
Amman ruju muju akarmış
Amman öyle böyle olmazmış
Amman inadına yaparmış
Amman amman

Git hadi git
Git hadi git istemiyorsan
Git hadi git hiç sevmiyorsan

Hap gibi içerim
Bak şimdi
Hap gibi içerim ben seni vay vay vay vay
Kaptım seni kafeste fıstık gibi yar yar yar yar

Bu şarkının sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki sözleri yok
Bu şarkının ne yazık ki bestesi yok

İstemiyorum seni
Vur, vur hadi vur bir kere daha vur
Ne anlar yaralı can istersen iki vur
Bir zamanlar bebeğimdin, sevdiğimdin, herşeyimdin
En çok bağlandığım, inandığım aşk sendin

Of ne parça bu
Of of ne parça ya bu
Erkekler bak kudurdu
Buralar toz duman oldu
Oo yavrum zilli

Seviyorum
Seviyorum her şeyim sensin
Vazgeçemem beni sen bilirsin

Oley
Oley hey hey oley oleya
Oley oley oley oley oleya

Söyleyen : İsmail YK



Hiç yorum yok: