A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

30 Haziran 2008 Pazartesi

Aşk Beni Sevmedi - Orhan Ölmez




Aşk Beni Sevmedi - Orhan Ölmez


Aşk Beni Sevmedi - Orhan Ölmez

Kaç defa yanıldım kaç defa aldandım saymadım sayamadım
Kaç defa ağladım aşk için harcandım yinede akıllanmadım
Ne kadar korkusuzdum aşkına sorgusuzdum
Seni ben çok sevmiştim
Olmadı yapamadım sonuna varamadım ayrılık istememiştim

Korkutuğum başımdan gitmedi
Aşk dedin aşk beni dinlemedi
Ayrılık peşinde gölge gibi
Sabrım hep sabırdan öteydi
Aşkımsa aşklardan yüceydi
Aşk beni sevmedi

Kaç defa yanıldım kaç defa aldandım saymadım sayamadım
Kaç defa ağladım aşk için harcandım yinede akıllanmadım
Ne kadar korkusuzdum aşkına sorgusuzdum
Seni ben çok sevmiştim
Olmadı yapamadım sonuna varamadım ayrılık istememiştim

Korkutuğum başımdan gitmedi
Aşk dedin aşk beni dinlemedi
Ayrılık peşinde gölge gibi
Sabrım hep sabırdan öteydi
Aşkımsa aşklardan yüceydi
Aşk beni sevmedi

Söyleyen : Orhan Ölmez



Hiç yorum yok: