A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

10 Haziran 2008 Salı

Ah Ben - Pamela Spence




Ah Ben - Pamela Spence


Ah Ben - Pamela Spence

Dinlemezsen duyamazsın
Bakmazsan göremezsin
Yaratmazsan sevemezsin
Yaşamazsan ölemezsin

Ah ben! neymişim meğer
Herkesin rüyasına girmeye değer
Ah ben! neymişim meğer
Girdiğim her yeri
Kendime benzeten
Ya da benzettirilen

Yıkmazsan kuramazsın
Kurmazsan gidemezsin
Gitmezsen göremezsin
Vermezsen alamazsın

Yıkmazsan kuramazsın
Kurmazsan gidemezsin
Gitmezsen göremezsin
Varmazsan olamazsın

Dokunmazsan anlatamazsın
Anlatmazsan öğrenemezsin
Konuşmazsan susamazsın
Uçmazsan alçalamazsın

Ah ben neymişim meğer
Yapmak icin her an yıkmak isteyen
Ah ben neymişim meğer
Bildigi her şeyi sadece bekleyen
Yada beklettirilen
Ah ben! neymişim meğer
Herkesin rüyasına girmeye değer
Ah ben! neymişim meğer
Aşk ile herkesi kendine benzeten
Yada benzettirilen

Söyleyen : Pamela Spence



Hiç yorum yok: