A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

30 Haziran 2008 Pazartesi

Aşağı Yukarı - Zardanadam




Aşağı Yukarı - Zardanadam


Aşağı Yukarı - Zardanadam

Aşağı yukarı, yukarı aşağı, çek beni buralardan, çek
Yukarıya
Bugün anladım tüm gerçekleri; yine söylüyorum - herşey
Yalan

Bu son artık, karar vermem lazım
Yolumu seçip, yüreğimi koyup
Denk atıp ayağımı, bu sefer kaymadan, yürümem lazım

Çok zor, inanmak yetmiyor
Lafla peynir gemileri yürümüyor
Yine kayboldum, güvenim kalmadı

Aşağı yukarı, yukarı aşağı, çek beni buralardan, çek
Yukarıya
Bugün anladım tüm gerçekleri; yine söylüyorum - herşey
Yalan
Herşey değişir, herkese göredir; aşağı yukarı herşey tamam
Hiç üzülme sen, sen değilsin; nasıl olsa buralarda -
Herşey yalan

Bilmiyorum, nerdeyim, ne haldeyim, kim oldum, ben kimim
Görmüyorum önümü ben, boşa geçen zamanı izlerim
Nerdeyim, ne haldeyim? çıkarın beni burdan, gideyim
Bir gökteyim, bir yerdeyim, nerdeyim, ne haldeyim, söyleyin

Söyleyen : Zardanadam



Hiç yorum yok: