A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

13 Mayıs 2008 Salı

Adalara Gidelim Ayşe - Meteor




Adalara Gidelim Ayşe - Meteor


Adalara Gidelim Ayşe - Meteor

Adalara gidelim ayşe
Modaya da gidelim ayşe
Bahar geldi kırlarda
Çiçekler açtı ayşe

Boğaza da gidelim ayşe
Ortaköyde inelim ayşe
Yıldız parkta gezelim
Günümüzü gün edelim ayşe

Ayşe ye-ye-ye-ye

İki biletim var ayşe
Biri sana biri bana ayşe
Sinemaya gidelim
Çikolata yiyelim ayşe

Diskoteğe gideli ayşe
Dans edelim senle ayşe
Orda sarıl bana dudağından
Öpeyim ayşe

Ayşe ye-ye-ye-ye

Adalara gidelim ayşe
Bak gemi kalkıyor ayşe
Çabuk koş yetişelim
Seni çok seviyorum ayşe

Adaların yolları ayşe
Issız tenha koyları ayşe
Bırak bu yolları
Sar bana kolları ayşe

Ayşe ye-ye-ye-ye

Söyleyen : Meteor



Hiç yorum yok: