A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

28 Mayıs 2008 Çarşamba

Adı Menekşe - Sezen Aksu




Adı Menekşe - Sezen Aksu


Adı Menekşe - Sezen Aksu

Bu şehrin meydanlarında, garında, rıhtımındasensizlik bir
Türlü yakamı bırakmıyorbütün duraklarda, kahvelerdebüyük
Küçük yalanların dönüp dönüp vuruyor ansızın benivuruyor
Yerden yereyok ettim salındığın billur aynalarışimdi uzun
Uykuların tam zamanıdırbir yorgan misali örtündüm
Yalnızlığıbu yıl da aşk buraya hiç uğramadısilinsin izim
Hiçliğim sokakta kalsıngölgemi yakın, bu dünya beni yok
Saysınemanet ettim bıraktığın her şeyidedim siz susuz
Bırakmayın menekşeyisilinsin izim, hiçliğim sokakta
Kalsıngölgemi yakın, bu dünya beni yok saysınemanet ettim
Bıraktığın her şeyidedim siz susuz bırakmayın menekşeyi

Söyleyen : Sezen Aksu



Hiç yorum yok: