A - B - C-Ç - D - E - F - G - H - I-İ - J - K - L - M - N - O-Ö - P - R - S-Ş - T - U-Ü - V-W-X - Q - Y - Z

5 Mayıs 2008 Pazartesi

Acıların Tadındayım - Cankan




Acıların Tadındayım - Cankan


Acıların Tadındayım - Cankan

Ben bir yaprak dalıyım, suyum sensin yarim
Damlada bana canlanayım yoksa kötü olur halim
Haykırsamda yine olmaz haykırmasam da gönül durmaz
Vakit geçmez sensiz olmaz ihtiyacım var sana
Senden başka gülü tatmam tutsam ellerini hiç bırakmam
Ecel gelse yine kaçmam ihtiyacım var sana

Yine al beni savur duvardan duvarlara vur
Hasretim sana deli gibi bu kalp tanımıyor ne gurur ne de
Onur
Hadi al beni ne olur yokluğun yerden yere vurur
Bedenim sana erir gibi bu kalp tanımıyor ne gurur ne de
Onur

İmkansızlar değil mi beni sana ve buraya bağlayan
Söylemeyi isteyipte söyleyemediğim sözcükler değilmi
Seni bana vazgeçilmez kılan
Karanlığın ötesinde kaybolmuş ışık değilmisin sen
Hiç beklemediğim bir an
Hayal gibi karşıma çıkan değilmisin sen
Sesini duymasam da
Yüzünü görmesem de
Sendeyim, senin bildiğin yerdeyim
Kapatsalar bütün ışıkları
Çekseler yüzüme bütün perdeleri
Ben burdayım . senin için gülüm
Senin için çile çekmenin
Acı çekmenin
Darbe yemenin tadındayım

Senden haber almazsam sana ulaşamazsam
Yıkılırım ben buna inan
Sana ihtiyacım var
Senden başka kimim var sensiz halim yaman
Sen orada ben burada uçurumlar etrafta
Kuşatsada dört bir yandan
Yine sana gelirim yine seni bilirim
Senden başkası haram

Söyleyen : Cankan



Hiç yorum yok: